I will save your life-(Vampire,Horror)- Uvod + 1.DIO

480 16 6
                                    

Likovi:

Elena Gilbert-Živi u Costa Luni i ima 16 godina. Jedinica je,nema braće ni sestara. Živi u velikom kraljevstvu sa majkom  i ocem. Ima apsolutno savrsen život,ali promijenit ce ga netko. Nikad prije nije pohadala školu jer  je sve sate obavlja u dvorcu.Bavi se baletom i ne stupa u kontakte sa nikim jer ju je majka naućila da ne priča sa strancima,baš kao u crvenkapici. Ona ima potpuni ''girly'' style. Ne voli nositi kraljevske haljine,,ali mora i majka ju upozarava na držanje i hod. Ona je princeza Costa Lune to je mali otocčić koji se nalazi pokraj Ecuadora.Njezin san je da upozna ljubav svog života.

Rea Gilbert-Ona je kraljica Costa Lune i Elenina mama.Ona je stroga,i želi Eleni pružiti sve najbolje u životu.Neda joj i da ima dečka,stalno je motri.

Jack Gilbert-On je kralj Costa Lune i Elenin otac koji je podržava u svemu.On joj dopušta i želi da u svom životu ima ljubav svog života i da bude sretna.Jer kada je  Elena sretna onda je i on.Želi je upisat u poštenu srednju školu da se pocne skolovat kao svaki drugi teenager.

1.DIO

 Za vrijeme gozbe moja majka uvijek mora provocirati. Koga drugog nego mene! Stalno isti film vrtimo. ''Elena moras naci postenog muskarca.Elena ravno sjedi!!!Elena ovo,Elena ono...'' uhhhhhh zasto ja sve?? Nisam je mogla vise slusat ustala sam sa stola i uputila se svojoj sobi. Ova glupa haljina mi zapinje za noge samo sto se ne ubijem. ''Elena ovo,elena ono,pocisti sobu,nemoj decka,nemoj skolu,ughhhh.IMA LI TA ZENA SVOJ ZIVOT?!!'' iznervirano sam govorila i usla u sobu.Zalupila sam vratima sto sam jace mogla.Bacila sam se na krevet i otkopcala onu haljinu koja mi je zadrzavala disne puteve.Cula sam kucanje na vratima i samo dala do znanja da moze uci.Provirila je tu glava moga oca.Volim ga ponekad više nego majku.Što je cudno za djevojke inace djevojkama majka je sve,ali kod mene je obrnuto.''Kceri imam dar za tebe i to je nasa tajna.'' rekao je uzbudeno a ja sam se ponada da ima pistolj da mi skrati muke i da se upucam ovdje.''Uhh nadam se da je pištoj!''rekla sam sretno i poskocila na mjestu.Otac me gledao zabrinuto,sjeo pored mene i stavio ruku na moje rame i rekao''Umm,ne kceri.Imam ono sto cekas cijeli zivot.''govorio je sporo kao i opcenito.''OHH DAJ OČE RECII VISEEE'' nisam mogla vise cekat.''Imas izravan besplatan prijevoz do Oxforda,tamo sam te upisao u skolu i nasao ti stan let je za tjedan dana prva skolska godina ti pocinje dan sutra kad dodes i cekat ce te poklon u stanu!!!''nisam mogla vjerovat svojim usima.AKO JE TO ISTINA JA SE BACAM SA VRHA DVORCA!''Oce trisni me''gledao me zbunjeno''Samo ucini to''udrio me o licu i gledao upitnim pogledom kao 'Sto trebam dalje napravit'''HVAA TI PUNOOOO OCEEE JA BI SAD ISLA MOLLIMMM TE MOLIM TEEEEE???'' molila sam i bacila mu se u zagrljaj .''Kćeri ne moze tek sljedeci tjedan''rekao je tuzno''Molim te?''mahao je glavom u znaku NE.Poljubio me u celo i izasao.Skocila sam na noge od srece obukla svoju suknju na volane sa puno slojeva i majcu kratkih rukava.Obula sam role sa 4 kotaca i vozila se po dvorcu.Bilo je tako dosadno znajuci da nemas nikog u zivotu osim roditelja.Nadam se da cu u skoli upoznat nekog.

TOO JE TO , PRVI DIO JE PA JE MALO KRAACEE.. STO CE SE SLJEDECE DESIT S ELENOM I NJENIM ZIVOTOM,SAZNAT CETE IZ KORAKA U KORAKK!!

I will save your life-(Vampire,Horror)Where stories live. Discover now