23'

5.3K 596 401
                                    

finale adim adim pit pit pit pit

cok yogun duygular icerisindeyim bu bitiyo mu ya ohaa😭😭
(caktirmatin favori ficim bu)

ya aslinda final yapmaya da bilirim SIZCE UZASIN MI BIRI BIR SEY DESIN YA!!!!!!

bu arada arada zaman atlamalari oluyor, soylemistim bunu ama tekrar soylemek istedim, su anda yaklasik 5 aydir cikiyorlar.

...

jeongin:
sst

yakisikli

nasılsın

hyunjin:
iyiyim bebeğim sen

jeongin:
bebeğidnshdkabsöa|

iyi ben dee

napıyosunn

hyunjin:
arkadaşlarımla oturuyoruz Jisung'un evinde

ailesi şehirdışına çıktı da

bizde erkek erkeğe takılalım haftasonu burada dedik

sen??

jeongin:
hiç ben de oturuyorum evde

bugün günlerden neee

hyunjin:
hasiktir|

6. ay dönümümüz falan mı acaba|

neyi unuttum ki|

cuma?

jeongin:
salak agskwhskwhsj

kapı çalıyor sanırım kapıyı aç

hyunjin:
sen aradın mı beni sesi nasıl duyuyorsun???

neyse bekle iki dakika bakıp geliyorum

pizza söylemiştik o gelmiştirr

.

Kapının açılmasıyla beraber Hyunjin ile gözlerimiz birleşmişti. Kocaman gülümsedim ve kollarımı iki yana açtım. O ise bana sarılmak yerine şaşkınlıkla yüzümü inceliyordu.

Bütün buluşmalarımız (zaten üç tane olmuştu) sürprizdi. Hyunjin'in arkadaşları, Minho ve Jisung hyung bana bu konuda çok yardım etmişlerdi. Hatta Jisung hyung demişti gelmemi ve babam izin vermediğinde on saat babamla telefonda konuşup ikna etmeye çalışmıştı.

Ve başarılı da olmuştu.

Sadece haftasonu kalacaktım, yani yarından sonraki gün gece uçakla geri dönecektim ama bu umurumda bile değildi.

"Lan." dedi ve ben daha fazla dayanamayıp onun bana sarılmayacağını anladım, ardından ise hemen kollarımı beline doladım. "Hyung, çok soğuk artık içeriye mi girsek?" diye mırıldandım kafamı yaslandığım göğsünden çekmeden.

"Ah, hasta olacaksın." dedi ve ellerini belime koyarak geriye doğru, içeriye yürümeye başladı. Kıkırdadım ve ben de ileriye doğru yürümeye başladım vücutlarımızı ayırmadan. İçeriye girdikten sonra ise kapıyı ayağıyla kapatmıştı.

be online 'hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin