24'

5.3K 598 618
                                    

SELAAAAMM

nasilsiniz bakalim😸😸

ben cok iyiyim cunku BE ONLINE 10K OLMUS??? yok daha neler🙄

OKUYAN HERRRKESE COK TESEKKUR EDERIMM💗💗😋

ve 10k special bolumusu yazdim :))))))

BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIIINN!!

...

"Jeongin." diyen sesi duymamla yattığım yerin kenarının hafifçe çöktüğünü hissetmiştim. "Jeongin, uyan hadi, kahvaltı için alışveriş yapma görevini bize kitlediler." mırıldandım ve arkamı dönerek söyledim: "Beş dakika daha anne."

"Anne mi? Ben senin annen değil erkek arkadaşın olduğumu sanıyordum." dedi ve yanıma uzanıp arkamdan bana sarıldı. "Çok güzel kokuyorsun, vanilya gibi."

Rüyada mıydım?

Kendime tokat atmadan bilemezdim. "Bana tokat at." dedim gözlerimi sonuna kadar açıp. "Ne? Ne saçmalıyorsun sevgilim?" demesiyle hemen yattığım yerden doğrulup kenime tokat attım. Çok acıtan bir tokat değildi.

Ve bu bir rüya da değildi.

"Jeongin iyi misin? Dün sana o kadar içmemen gerektiğini söylemiştim." diyen sesi duyduğumda hemen kafamı soluma çevirip gözlerimi yanımda yatan Hyunjin'le buluşturdum.

"Bir an... Buraya geldiğimi unutmuşum sadece." dedim ve dudaklarımı birbirine bastırıp utana sıkıla yataktan kalkmak için bir hamle yaptım.

"O kadar yanına yattım, biraz kalsaydın." diyen ve belimden tutup yataktan inmeme izin vermeyen Hyunjin sayesinde yatağa geri düşmüş, onun yanındaki eski yerimi almıştım.

Ama put gibi yatıyordum adeta. Yerimden kıpırdamıyordum çünkü oldukça yakındık. Fazlasıyla yakın...

"Nerede kaldınız Jisung açlıktan halıyı yemeye ba-" diyerek yaklaşan sesi duymamla kapının önündeki Minho'yu görmem bir olmuştu. Bizi o şekilde (sadece yanyana yatıyorduk aslında) gördüğünde "Ow üzgünüm." diyerek hemen gözlerini eliyle kapatmış ve geri dönmüştü.

"Ya hyung, yanlış anladın!"

.

"Sonra sabah uyandığımda Seungmin neredeyse ayağını ağzıma sokmuştu!" diye bağırarak anlatmaya devam etmişti Changbin hyung.

"Ya yalan atma be! Ayrıca çok sarhoştu herkes. Kimin eli kimin cebinde belli değildi." diyerek kendini savunmuştu Seungmin hyung.

"Of içimi baydınız sabah sabah." diye söylenen Jisung hyung aklına gelen fikirle masadan ayağa kalkmıştı. "Tabu oynasak mı? Saat üç oldu zaten biz kahvaltı yapana kadar." dediğinde gülümseyerek kafamı aşağı yukarı sallamıştım. "Eğlenceli olur, bana uyar."

"Sevgilime uyuyorsa bana da uyar." demişti Hyunjin ve yanağıma bir öpücük kondurmuştu.

Sırasıyla herkes onayladığında salonda daire oluşturacak şekilde dizilmiştik ve Jisung hyung, elinde tabu kutusuyla yanımıza gelip yanıma oturmuştu.

"Herkes çift çift olsun o halde, benle Minho, Jeongin ile Hyunjin, Chan ile Yongbok ve..." dediğinde kocaman gülümseyip Changbin hyunga dönmüştü Jisung hyung. "Seungmin ile Changbin!" diye devam etmişti.

be online 'hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin