الفصل الاول
من
#بين_ احضان_ الاسد_الجزء
# الاول_ من_ عشق_ الاسود
بقلم
#رقيه احمدالحب ياتى من غير اسباب...لا ياتى بمال ولا يؤخذ بجمال...ولا يقاس بعمر ...هو قدر😍💕💕
فى حي من الاحياء المتوسطه فى مدينه القاهر تشرق الشمش باشعتها الزهبيه على جميع انحاء القاهره لتخبر الناس بيوم جديد لتدلف الشمش باشعتها الذهبيه فى منزل متوسط لعائله متوسطه لتستيقظ بطلتنا الجميله شروق كلعاده على كلمات من ولدتها : يابنتى يلا قومى هتتاخرى على الكليه يلا بقا
شروق وهى تستيقظ: حاضر ياماما هقوم اهو روحى بس صحى كارمن...
الام: ماش بس لو جيت لقيتك لسه نايمه انتى حره بقا.....
شروق وهى تقوم من على السرير: لا لا انا هقوم اهو عشان هدور على شغل انهارده
الام بزعل: معلش ياحبيبتى كل ده بسبب ابوكى منه لله....
شروق بحزن على حال ولدتها: متزعليش ياماما انا انشاء الله هشتغل ونشترى شقه ونبعد عنو ......
الام بحزن على حالهم: انشاء الله ياحبيبتى....
كارمن بصريخ: بخ بتعملو ايه.....
شروق بخضه:اعااااااااا يابنتى انتى عيزه تموتيني ......
كارمن بمرح: بهزر معاك يا جميل .....الام وهى تزهب من الغرفه:طيب يلا انا هحضر الفطار البسو وتعالو وريا....
شروق وكارمن: حاضر ياماما....
شروق وهى تزهب الى الحمام: طيب يلا روحى البسى عشان المدرسه...
كارمن بمرح: ماش يا قمررر*نسبهم بقا شويه ونروح على مز الروايه.... احم اظدى بطل الروايه...😁*
فى مكان يشبه الجنه فى اتساعها وجملها...نعم انه قصر الشافعى وبلتحديد فى غرفه بطلنا...يستيقظ بطلنا على رنه هاتفه ...
عمر وهو يستيقظ بانزعاج من رنه هاتفه....ليرد بغضب: عاوز ايه يا زفت....
حازم بضحك: ايه يابنى انتا نسيت انى عندنا اجتماع واللواء احمد قالب عليك الدنيا..
عمر بزهق: ماش خلاص انا جاى...وأقفل الهاتف فى وجه دون ان ينتظر رد..قام من على السرير...ليدلف الى الحمام الملحق بغرفته لياخذ حمامه المنعش اليومى...خرج من الحمام وهو يلف منشفه حول خصره..ليدلف الى غرفه اخره ملحقه بغرفته...وهى غرفه الملابس اكبر واغلى واعلى المركات...ليرتدى...