Sonra hakana bian bişey oldu. Hakan elimi agzına alıverdi ve emmeye başladı. Sanki gözü dönmüş gibiydi.
Canım çok acıyordu."Hakan dur yapma dedim." Ama dinlemedi. Sonra selma geldi ve sanki şok olmuş gibi bakıyordu. Hakana "selma yardım et dedim." Selma eline bir tava aldı ve hakanın kafasına geçirdi.
"Hadi buradan gidelim hemen dedi. Selma ben hayır gidemeyiz. Hakanı burada brakamayız dedim.Ama filiz o sana naptı sende gördün dedi. Olabilir onu yinede bırakamayız hem O bugün sabah ısırıldıktan sonra oldu ne olduysa dedim. Oda dogru ısırılmıştı O demi dedi. Hadi kanepeye çıkaralım dedim. "
Bir ucundan ben tuttum bir ucundan selma tuttu.
Sonra kanepeye yavaşça yatırdık. Sonra
"hadi biz bari yiyelim yemegimizi dedim. Selma tamam hem gücümüzü toplarız dedi." Sonra sofraya oturduk.
Ve bir güzel afiyetle yedik yemegimizi.Sonra ortalıgı kaldırıp temizledik.
Sonrada tekrar odaya geçip oturduk.Hakan haylaga baygındı. Sonra bian
Kapı çaldı. Kapıyı açtık. Bir baktıkki
yine o adamlar. Bu sefer iki kişilerdi."Merhaba güzellerim dedi." Adamlardan birisi Selma "nediyon lan sen ne istiyorsunuz.Bizden
hemen gidin burdan dedi."Adamlardan biri "çok seksi duruyorsunuz dedi." yalanarak "lütfen düzgün konuşun lan dedi. "selma konuşmassak naparsınız kızlar dedi. "Lider gibi görüken adam
"Ya tamam bir durun dedim. "Sonra adamlara dönerek"nolur gidin buradan
dedim. "YalvarırcasınaAdamlardan birinin saçı siyah digerininki sarıydı.
Sarı saçlı olan lider gibi görüküyordu.
Sarı saçlı adam "gidecez ama sizi almadan gidemeyiz dedi.Biz hiç biryere gidemeyiz dedim."Sonra selma araya girerek"biz gitmiyoruz ama siz gidiyorsunuz canlarım dedi."Ve kapıyı üstlerine çarptı.
Sonra ben selmaya "selma herşeye niye atlıyosun ya dedim. Görmüyomusun eger ben göndermeseydim allah bilir neler olacaktı dedi."Sonra yine zil çaldı.
Selma koşarak kapıyı açtı. Yine O adamlardı. İçimden "çok yoruldum şu adamlardan dedim." Selmanın yanına gittim. Selma çoktan adamlara dalmıştı.
İkiside kapıda baygın duruyordu. Selma "hadi yardım etde şunları odaya katıp baglayalım dedi.Ne hayır olmaz dedim.
Bize dedikleri lafları unutma dedi."
Bian gaza geldim. "Tamam dedim."Hakanın birçok odası oldugu için en küçük olana kattık. Sonra hakanın küçük bir kileri vardı. Orada istedigimiz şeyleri bulailirdik. Oraya ip varmı diye baktım. İpi bulup adamları sandalyelere bagladık.
Sonra bian aklıma hakan geldi. Hakana baktım ama hakan yoktu. Heryere baktıktan sonra aklıma lavabo geldi.
Lavaboya baktım ışıkları yanıyordu. Ve hakan yine kusuyordu.
Hakana şuan çok üzülüyordum.
Hakan lavabodan çıktıktan sonra benden özürdilemeye başladı.Hakan "tamam gel içeride konuşalım dedim. Tamam dedi." İçeriye geçtik oturduk "bak özürdilerim kendime engel olamadım dedi.Tamam ben zaten seni affediyorum. Ama sadece senden çok korktum. sana ne olduysa sabah adam seni ısırdiktan sonra oldu dedim.
Artık O adamlarla ilgili ne biliyorsan anlat dedim." Sonra iç çekti. "Sen beni anlamıyosun anlatamam dedi."
Sonra odadan selmanın sesi geldi.
"Filiz bi baksana tamam bi dur gelecem dedim. Hakan selma odada ne yapıyor. Diye sordu.Hiç biraz işi var dedim." adamların odada oldugunu anlamasın. diye sonra
Odadan adamlardan birinin sesi geldi.
Bagırıyordu. "Bırakın lan bizi "diye sonra hakan ayaga kalkıp odaya gitti. Bende arkasından gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirlerin İçinde
Wampirylütfen okuyun güzel bir kitap hakan ve filizin aşk dolu bir hikayesi . Filiz. Selma ve Hakan güzel bir dost oluyor vampirler hakanın favorisi hakan sonradan vampir oluyor filiz ve selmada hakandan sonra vampir oluyor... İyi ok...