2. BÖLÜM

24 3 0
                                    

Biraz yürüdükten sonra önümüzde bir gurup erkek ve hakan vardı. Galiba kavga ediyorlardı. Onlara birazdaha yaklaştık. Hakan onları dövüyordu ama
Onlar yeniden kalkıp hakanın üzerine geliyorlardı. Selma kollarını sıvadı. Ve hakanın yanına gitti. Hakan selma sakın gelme dedi ama selma dinlemedi.

Sonra erkeklerden biri selma yürürken üstüne atıldı. Ama selma hiç dururmu
hemen dövüş tekniklerini kullanmaya başladı.

Hakan şaşırmış bir şekilde selmaya bakıyordu.

Sonra erkeklerden birisi bana dogru gelmeye başlamıştı'ki hakan onu tutup yere fırlattı. Bu erkekler tam yedi kişilerdi. Sonra selmayla hakan bir olup
hepsini yere serdiler.

Sonra tam gidecektik ki erkeklerden bitanesi kalkıp hakanın tam kolundan ısırdı. Ve emmeye başlamıştı'ki hakan hemen ona çok sert bir tepme vurup yere serdi. Hakanın kolu kanıyordu.

Hemen kafamdaki bandajı çıkarıp hakanın koluna sardım.

Sonra hemen ordan ayrıldık.

Bir parka gittik ve bir bank bulup oturduk. Ben hakana "hakan onlar kimdi o adam niye senin kanını emdi. Canın acıdımı diye sordum. Hakan hepsini anlatacam Ama şimdi degil zamanı gelince hepsini anlatacam dedi.

Bak hakan ben çok korktum. O senin kanını emdi. O resmen bir canavardı.
Lütfen ne biliyorsan anlat dedim.

Lütfen korkma zamanı gelince anlatacam dedi."Tedirgin olarak selma
"Hadin biryere gidelim zaten okula geç kaldık  dedi. Hakan benim evime gidelim dedi. Biz tamam olur dedik. Sonra hakanın evinin yolunu tuttuk.
Biraz yürüdükten sonra önümüze yine aynı adamlar çıktı. Ama bu sefer yanlarında başka adamlarda vardı.

Selma "siz yine ne istiyorsunuz dedi."
İçlerinden bitanesi lider gibi duruyordu. Selmaya "sen ve kız arkadaşını istiyoruz dedi. Sonra hakana dönerek hakan arkadaşlarını bize ver dedi." Yalanarak

Ben çok korkuyordum. Ama kimseye belli etmemeye çalışıyordum. Bunlar neydi böyle canavarmıydı acaba içimi büssürü soru kemiriyordu.

İçimden "off hakan senin yüzünden başımıza neler geldi dedim." sonra hakan "hayır arkadaşlarımı sana
vermeye hiç niyetim yok dedi." Adama

  Sonra ikiside ters ters birbirine bakıyordu ki ilk hamleyi selma yaptı. Selma çok sert dövüşüyordu.

Sonrada hakan girişti. adamlara bir ben dövüşmüyordum. Aslında bende dövüşürüm ama korktugum için dövüşemiyordum. Sonra selma ve hakan hepsini yere serdi.

Onlara hayran hayran bakıyordum. Onlarla gurur duyuyordum.
Sonra hemen oradan ayrıldık ve hakanın evine gittik. Hakanın evi çok lüks görünüyordu.

Bizi bir odaya aldı." Kızlar bişey içermisiniz dedi. Selma hayır ama bir su alayım dedi. Bende su alıyım dedim."
Sonra hakan su almaya gitti bende evi baya inceledim.

Ev çok güzeldi. Duvarlar sanki kaygan
gibiydi ve çizgiliydi yerler zaten kaygandı. Sonra hakan geldi. Bize su verdi. Sonra kendiside oturdu ve suyunu bir dikişte içti.

" Hakan yaran nasıl dedim. İyi dedi.

Hakan çantamda merhem var ben  sana sürüyüm dedim."yarası çok derindi. Sonra kolundaki bandajı çıkardım. Yavaş yavaş merhemi sürdüm. Kolu acıyordu ama acımıyor diyordu. "Bana bandajını alabilirsin gerek yok dedi. Hayır hakan gerek var o bandaj kolundan çıkmıyacak dedim.

Hakan tamam dedi." Sonra biraz oturup sohbet ettikten sonra selma hakana "hakan sen istersen biraz yat dedi. Yok yatmıyım dedi. Birazdaha oturuyum sonra yatarım dedi." Sonra bana bir mesaj geldi.

"Bilinmeyen: merhaba güzelim nasılsın

Selmaya gösterdim. Selma telefonu eline aldı ve yazmaya başladı.

Ben: kimsin sen

Bilinmeyen: napacaksın güzelim kimsem kimim

Ben: oglum sen kimsinde bana güzelim falan diyosun

Bilinmeyen: kim oldugumu boşver çok güzelsin

Ben: bak hayla güzel diyosun sen beni nerden tanıyorsun hem

Bilinmeyen: tanıştık ben seni gördüm sende beni hatırlamıyormusun yoksa

Ben:sen benim numaramı nerden buldun hem

Bilinmeyen: nerden bulduysam buldum sanane

Ben: bak oglum yürü git işine

  Selma yazdıktan sonra engeli bastı.
Sonra bir küfür savurdu. Hakan "belki
bize saldıranlardır dedi. Bak olabilir belki dedim." Ben sonra selma hakana "hakan sen niye bize o adamlarla ilgili bildiklerini bize anlatmıyosun dedi.

Hakan bakın şuan zamanı degil ben size anlatacak zamanı biliyorum dedi.
Bak ben bile merak ediyorum dedim.

Tamam sonra dedi. Ve canınız sıkıldımı kızlar canınız sıkıldıysa televizyona bakın dedi. Selma yok ben bakmıyacam dedi. Bende bakmıyacam dedim. "

Sonra hakana "artık yat sen dedim.
Tamam filiz şu odada battaniye var onu bi getirebilirmisin üzerimi örtüyüm dedi. Tamam dedim." Battaniyeyi aldım. Ve üzerine örttüm.

Sonrada oturup sohbet ettik. Selmayla
Biraz sohbet ettikten sonra ben selmaya "selma yiyecek birşey varmı diye bir bakalımmı dedim. Tamam olur dedi." Ve kalkıp mutfaga gittik. Mutfak çok büyüktü.

Selma dolabı açıp baktı. Dolabın içi bile çok büyüktü. Hakanın böyle büyük bir evi olduguna inanamıyordum. Dolabın içinde çeşit çeşit şeyler vardı.

Selma hakana süpriz yapalımmı dedi.
Tamam olur ama ne süprizi dedim.

Onun için yemek yapalım belki sevinir çocuk dedi. Bende tamam dedim. Sonra

Odaya gidip telefonumu aldım. Ve bir müzik açtım. Selmaya"müziksiz olurmu centinmen arkadaşım benim dedim.
Hayır tabiki olmaz dedi."

Sonra ikimizde önlük giydik. Saçlarımız yemegin içine gitmesin diye topladık.

Sonra dolapta ne var diye baktık dolapta yaprak gördük bu yapraklardan çok güzel sarma yap-
ılırdı. Ve dolmalık biberde vardı. Akşama sarma ve dolma yapacaktık.
Yanına'da salata yapacaktık.

Dolaptan yapragı ve biberi çıkardık.
Salata malzemelerinide çıkardık.  Ve yapmaya başladık.

İlk olarak sarma sardık sonra biber doldurduk. Yanınada pilav ve zalata yaptık. Hepsi çok lezzetli görünüyordu.

Nerdeyse akşam olmuştu ama hakan hayla uyanmamıştı. Odaya hakana bakmaya gitmiştimki hakan terler içinde sayıklıyordu. Bian içim acıdı.

Hemen hakanın üzerini açtım ve hakanı kaldırdım. Hakan kalkar kalkmaz lavaboya gitti bende arkasından gittim.

Hakan kusuyordu. Çocugun haline çok üzüldüm. Selma geldi "ne oldu diye sordu.

Hakan kusuyor heralde midesini üşütmüş dedim. Selma yemek yerse belki geçer dedi." Sonra hakan elini yüzünü yıkadı. Ve odaya geçip oturdu.

Ben hakana "hakan iyimisin diye sordum. İyiyim dedi." Yüzüme bakarak
"Hakan biz sana yemek hazırladık. Süpriz olsun diye dedim. Sonra niye zahmet ettiniz çok teşekkür ederim dedi. Bişey degil ne zahmeti dedim."

Sonra hakan ayaga kalktı ve mutfaga gitti bende arkasından gittim. Hakan eline bir buçak aldı. Ve birde sogan aldı. Tam dogruyacaktı'ki "hakan napıyosun ben dograrım dedim." Bıçagı elinden aldım.

Hakan hayla başımda dikeliyordu. Soganı ikiye böldüm. Sonra dogramaya başlamıştımki elim kesiliverdi. Ben çıglık attım.

Elimden kan şar şar akıyordu.

Vampirlerin İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin