11.BÖLÜM

5 2 0
                                    

Hakan bu defa izin vermedi. "Hayır olmaz bu defa senin canını yakmıyacam dedi. Ben hayır olsun. Artık bana istedigini yapabilirsin. Dedim."

Sonra yeniden dudagına yapıştım. Hakan yine karşılık vermedi. Ve "hayır olmaz yapamayız.  zaten bütün arkadaşlarımız senin için çok üzüldüler. Ne senin üzülmeni nede onların üzülmesini istemiyorum dedi.

Hayır bu defa olacak. İnanıyorum ben seninim sende benimsin anladınmı dedim."

Sonra elinden tutup odaya dogru çekiştirdim. Sonra yine dudagına yapıştım. Evet bu sefer işe yaramıştı. Oda bana karşılık veriyordu.

Öpüşmemiz sertleşmişti. Hızlı bir şekilde beni soydu. Sonrada kendisi soyundu. Şuan ikimizde çıplaktık. Hakan benim heryerimi öpmeye başladı. Sonra beni yataga atarak sevişmeye başladık.

Ben büyük bir zevkle hakanın dalını cırmaladım. Biz çok sert sevişiyorduk.
Hakan hiç bişey söylemeden sevişmeye devam etti.

Sevişmemiz bitince ikimizde uyuyakalmışız.

Sabah kalktıgımda hakan yanımda yoktu. Tam ayaga kalkmıştım ki hakan geldi. Elinde bir tepsi agzında da bir gül vardı. Tepsiyi masanın üzerine koydu. Gülü bana verdi. Tepsinin üzerinde iki bardak kan iki peçete vardı.

Hayır olamaz. Böyle birşey ben kan içemezdim. Hakan bana "hadi bakalım artık bir vampir olduguna göre bu kanı içmek zorundasın dedi.

Ben hakan hayır olmaz ben o kanı içemem dedim. Hayır mecbursun içeceksin. Yoksa konuşmam senle dedi.
Ama hakan dedim." Sözümü kesti. "İçmezsen ölürsün. Zaten kafana dikivereceksin dedi."

Sonra bardagı bana verdi. "Gözlerini kapat ve hızlı bir şekilde tepene dik dedi."

Sonra gözlerimi kapattım. Hızlı bir şekilde tepeme diktim. "Aslında tadı okadarda kötü degilmiş. Dedim." Hakana hakan bak aslında ben kimseye zarar vermem. Ama vampirim işte vampir olunca gerektiginde insan bile öldüreceksin. Eger vampirler üçgün içinde kan içmezse ölürler. Dedi."

Sonra ben hakana "ama masum olan insalar var dedim. Biliyorum ama bazen mecbur oluyorsun işte dedi."

Sonra arnıma bir öpücük kondurarak tepsiyi aldı. Sonra mutfaga gitti. Daha sonra ben ayaga kalkıp yatagı düzeltip üzerimi giyindim.

Sonra mutfaga gittim. Ama hakan yoktu. İçeriye baktım. Hakan telefonla konuşuyordu. Ben gelince telefonu kapattı.

"Sen kiminle konuşuyordun. Hakan dedim. Furkanla konuşuyordum. Dedi." Sonra hakan oturarak beni yanına çekti. "İstersen film izliyelim seninle dedi.

Ben olur dedim." Sonra hakan ayaga kalkıp odasından bilgisayar getirdi.

Sonra bana "ne tür bir film istiyorsun söyle dedi. Ben korku olsun dedim. Taman korku filmini bende severim biliyorsun zaten dedi."

Sonra filmi beraber seçtik. Tam filmi izliyecektikki kapı çaldı. Ben ayaga kalktım. Gidip kapıyı açtım. Bu gelen selmaydı. Şuan şok olmuştum.

Selma bana "özürdilerim. Sana haksızlık yaptım. Suç bendeydi. Keşke böyle bir hata yapmasaydım. Seni çok üzdüm dedi." Ve bana sarıldı. O sarılınca bende ona sarıldım.

Kokusunu içime çektim. Canım arkadaşım benim. Onu çok özlemişim.
Hemen içeriye geçtik. Oturduk. Sonra hakan selmaya "iyiki geldin. Bizde film izliyecektik dedi."

Selma hakana "korku filmimi izliyecektiniz. Diye sordu." Hakan "evet dedi." Sonra ben "ikidakka durunda ben dolapta kan varsa bize bir katıyım dedim."

Sonra ayaga kalktım. Mutfaga gittim. Buzdolabını açtım. Kanı aldım. Sonra bize bardak hazırlayıp kanı bardakların içine kattım. Sonra içeriye gittim.

Yerime oturdum. Sonra hakan filmi başlattı. Ben hem izliyordum. Hemde kanımı içiyordum. Filmin ortalarına dogru birazcık korkmuştum. Ki hemen hakana sarıldım.

Filmi birazdaha izledikten sonra bu sefer baya bir korktugum için resmen hakanın kucagına çıktım. Bu filim baya korkunçtu. Sonra "hakandan filmi kapatmasını istedim.

Hakan tamam. Ama selma izliyordu. Dedi." Sonra ben selmaya dönerek "selma lütfen filmi kapatalım ben çok korktum dedim.

Selma tamam. Kapatalım dedi." Sonra hakan filmi kapattı. Selma "benim canım sıkılıyor. Arkadaşlarını çagır sana belki biraz egleniriz dedi.

Sonra hakan tamam. Olur çagırayım. Dedi." Sonra hakan talefonunu eline alarak furkanı aradı. Furkana "furkan hadi çocuklarla birikte gelin biraz otururuz dedi." Sonra telefonu kapattı.

Biraz oturduk. Aradan biraz zaman geçti. Sonra zil çaldı. Ayaga kalktım. Kapıyı açtım. Bu gelenler furkan ve arkadaşlarıydı. Herzamanki gibi yine şemsiyeyle gelmişlerdi. Hoşgeldiniz diyerek içeriye aldım. Hoşbulduk dediler. 

Sonra içeriye geçip oturduk. Biraz oturduktan sonra furkan "hadin birimiz fıkra anlatsın dedi. Sonra hakan tamam. Ben anlatırım dedi." Sonra başladı anlatmaya

"Bir adam varmış. Bu adam bir gün karısıyla yatarken bir hırsız gelmiş.
Hırsız evde ne var ne yok çalmış. Yetmemiş adamın karısınıda çuvala katıp götürmüş.

Adam sabah kalktıgında bir bakmış. Evde ne karısı var. Nede eşyaları sonra adam aglamış. Adam akşama kadar evin içinde uyumuş.

Sonra akşam yine eve hırsız girmiş. Evde iki üç parça eşya varmış. Tam onları alıp kaçacagında adam uyanmış.

Sonra hırsızı tutup "eşyalarımı ver. Yoksa seni polise şikayet. Ederim demiş." Hırsız şaşırmış. "Sen niye eşyalarını bukadar istiyorsun. Senin karın benim elimde demiş. Adam aman banane ondan Sen benim eşyalarımı getir demiş." Sonra adam hanım gitti diye başlamış göbek atmaya.

Hakan anlatır anlatmaz hepimiz bir agızdan gülmeye başladık.

Gerçekten biz şuan bir aile olduk. Hepsine iyiki arsınız dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampirlerin İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin