1.BÖLÜM/TAŞINMA

49 12 11
                                    

Yazardan not

(Evet biliyorum resim berbat. Google den aramaya çalıştım ama hikayeye uygun bi fotoğraf bulamadım. Tekrar resim için özür dilerim umarım gözleriniz kanamamıştır.) °^°

(Neyse "uzatma yazar başla hadi" dediğinizi duyar gibiyim... Evet biraz gıcığımdır.)

Günlerden cumartesi, sabah saat 09.00.Dışarıda iki kız çocuğu,bir araba, bir kamyon ve kızların yanında 6 adam vardı. Bu kamyon bir nakliye aracıydı. 5 adam kamyondan sırasıyla bej rengi tekli bir koltuk, 2 sandalye ve bir yemek masası indirdiler. Kızların yanında duran adam kızlara dönüp;

???:"Elif kızım, burasıydı değil mi?" Diyerek eliyle evi işaret etti.

ELİF:" Ya baba yolda gelirken de 10 kere söyledin "navigasyonu kontrol et" diye. Evett burası" dedi ve sonra gözlerini devirerek eve baktı. Yanlarındaki kız Elif'in babasına bakarak

???:"Ali amca, okula kaydımızı ne zaman yaptıracağız?" diye sordu.

ALİ BEY:"Şu yerleşme faslı bitsinde gideriz Açelyacım." dedi.

Açelya'nın kafasında gözlerinin önüne kadar inen büyük bir kapüşon vardı. Yüzünün sadece yarısı gözüküyordu ve elleride cebindeydi. Kapüşon Açelya'nın giydiği siyah hırkanın bi parçasıydı.

Nakliyeci adamlardan biri Ali Bey'e doğru seslendi. Ali Bey adamın yanına gitti. Elif, Açelya'ya dönerek;

ELİF:"Bu sefer yapabilecek misin?" diye sordu. Açelya;

AÇELYA:"Umarım." dedi. Elif tam bir şey söyleyecekken Açelya;

AÇELYA:"Biliyoruum, biliyorum. Bu 4.taşınma oldu." dedi. Elif gülümseyerek elini Açelya'nın omzuna attı.

Ali Bey yanlarına geldi ve;

ALİ BEY:"Kızlar ev oturmaya hazır." dedi ve elindeki anahtarı uzattı.

Elif ve Açelya çok heyecanlandılar. Anahtarı kapan Elif, babasının yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.

ELİF:"Teşekkürler babacıııım!" dedi ve ikiside hemen asansöre bindi.

Oturdukları daire 9.kattaydı çıkması bile uzun sürüyordu. Sonunda 9.kata geldiler. İkiside asansörden önce çıkmak için birbirlerini ittirdiler. Evin kapısına geldiler ve çok heyecanlıydılar. Elif anahtarı, anahtar deliğine sokunca ikiside kısık sesle çığlık attı. Elif anahtarı sağa çevirirken (artık ne tarafa çevirince açılıyosa) Açelya ellerini birleştirip ağzının önüne getirdi (BURAYI KARDEŞİM OKUDUĞUNDA ANLAMAMIŞTI. BENDE SİZDE AYNI DURUMA DÜŞMEYİN DİYE HARİKA ÖTESİ RESİM YETENEĞİMLE(!) SİZE ANLATAMAYA ÇALIŞICAM.)

( LÜTFEN ÇİZİME TAKILMAYALIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( LÜTFEN ÇİZİME TAKILMAYALIM. SADECE AÇELYA'NIN POZUNU GÖSTERMEYE ÇALIŞTIM. VE KAFASINDAKİ SİYAH KAPÜŞONU, BAŞÖRTÜ DEĞİL. GERÇİ KAFASINDAKİ HİÇ SİYAHA BENZEMİYO AMA NEYSE NE YAPALIM. )

BENİM BEYAZ CANAVARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin