Deniz'in ağzından
Arabayla gezmeye çıkmıştım. Evde sıkıntıdan patlamaktansa biraz gezerim dedim. Gezerken arabada öyküyü gördüm. Belki yanlış görüşümdür diye ara sokaklardanjndndn arabayı takip ettim. Daha doğrusu kendimi fark ettirmek istemedim.Arabadan tam çıkacaktım ki arabadan inen Ayaz'ı görünce kan beynime sıçradı. Peki sonra inen Öykü'ye ne dersin? Bir insan böyle güzel olamazdı. Gerçekten çok güzeldi.Bir süre sonra yanlarına gittim. Yüz hatlarım gerilmişti. Yanlarına doğru yürüdüm.
Öykü'nün ağından
Kahretsin bu denizdi. Nerden bulmuştu burayı? Her mutlu olduğum zaman karşıma çıkmak zorunda mıydı? Sinirliydi... Çok sinirliydi. Deniz:
"hanımefendi çok güzelsiniz. " ayaz sinirlenmişti. Yumruğunu sıktı. Deniz zorlarsa gerçekten yumruk yiyecekti.
Ayaz:
" ne istiyorsun? İstemiyor kız seni. Şansını kaybettin işte rahat bıraksana bizi!"
Deniz:
"bizi mi siz ikiniz ne ara biz olabildiniz? Buna benim izin vereceğimi mi sanıyorsunuz küçükhanım?"
Ayaz:
"senden izin almıyoruz zaten."Ayaz elimi tutmuştu.
Deniz:
"sen kimsin ki? senden önce ben vardım."dedi ve beni kendine çekti. Ayaz daha fazla sinirlenmişti. Sinirlenince ayrı bir tatlı oluyordu ve Deniz'e yumruk attı. Deniz yere düştü. Şaşkınlıktan mıdır? Sinirden mi? Konuşamıyordum.Sanki ağzıma kilit vurmuşlar gibiydi.
Deniz:
"Bu burda bitmedi. BİTEMEZ! "dedi ve gitti."
Ayaz'a baktığımda eli kıpkırmızıydı. Bişey demeden bileğimden tuttu ve arabaya sürüklemeye başladı.
¨Ayaz noldu? Canım acıyor yavaş ol biraz!¨ diye bağırmıştım hiçbir şey demiyordu ve bu benim sinirimi bozuyordu. ¨konuşsana!¨ diye tekrar bağırdığımda arabanın kapısını açtı ve bir oyuncakmışım gibi arabaya ittirip o da arabaya binip kullanmaya başladı. Çok hızlı sürüyordu ve bu benim korkmamı sağlıyordu.
¨Ayaz yavaş git.¨ diye fısıldadım ama beni takmadı. ¨Lütfen yavaşla ya da bu hızla devam ediceksen beni indir öyle devam et.¨ dedim ve bunun üstüne bana bağırdı.
¨İndiriyimde hemen Deniz gelsin seni benden alsın dimi. Sen benimsin anla bunu!¨ evet en son cümle hoşuma gitmişti. Seni benden alsın kısmı ise hoşuma gitmemişti çünkü benim onu bırakmıyıcağımı biliyor.
¨Beni senden kimse alamaz. Ben seni seviyorum bunu o kafana koy artık.!¨ diye bağırmıştım artık sesimin çıkmayacağını anlamıştım.-bağırmamdan-
¨Bana bağırmayı kes.¨ dedi. Sahile gelmiştik.
¨Arabayı durdur Ayaz yürümek istiyorum. TEK¨ tek kelimesine üstüne basa basa konuşmuştum ama o yinede 'hayır' demişti. Bende ısrar etmiştim.
¨Durdur inicem!¨ diye bağırdığımda çenesinin kasıldığını hissetmiştim.
¨İyi sen bilirsin. İN¨ o da in kelimesinin üstüne basa basa konuşmuştu. Ortamı yumuşatmak için yanağından öpüp 'görüşürüz' demiştim ama o cevap vermemişti. Ayrıca biranda öptüğüm içinde şaşırmışa benziyordu.
Ayaz'ın Ağzından
Şu bir kaç saat içinde kavga etmiştik ve bana ineceğini söylemişti bende faza ısrar etmemiştim. Beni şaşırtmıştı şaşırmamın sebebi ise bir anda öpmesiydi ama hoşuma gitmişti ve bu olayı düşündükçe sırıtıp duruyordum. Bir kaç defa aramışım ama hepsini meşgule almıştı ve bu benim sinirlenmeme sebep oluyordu.
Öykü'nün Ağzından
Ayaz beni aramıştı ama hepsini meşgule atmıştım ve sinirli olduğunu hissedebiliyordum. Sonunda aramaktan vazgeçmişti bu da benim işime gelmişti kafa dinleyebilicektim. Boş bir bank buldum ve oturdum. Yanıma biri oturdu ama hiç yüzüne bakmamıştım. Elini belimde hissedince biraz irkilmiştim ve ona dönücekken olan olmuştu. Bu Deniz'di!
¨Üzgünüm güzelim¨ dedi ve burnuma bir bez bastırmıştı ve gerisi karanlık...
Farkındayız ne zamandan beri yazamıyoruz ama bundan sonra daha dikkatli olucaz arkadaşlar arasında ufak bi gerginlik olduğu için yazamamıştık umarım bölümü seversiniz. Yorum yapmayı ihmal etmeyin ve oy :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Rüya
RomanceArkadaşlar yazım yanlışları olabiliyor bunun için özür dileriz. (grup olarak yazıyoruz)