Więc tak zaczęło się to jakis miesiąc temu gdy znalazłam tik toka 😏 o shiftingu. Najpierw se myślę co to kurwa. Ale potem zaczęłam czytać wattpada o shiftingu i przeglądać tt. I tak oto minął miesiąc. Wiem o shiftingu wystarczająco dużo. I sądzę że nie bez powodu miesiąc temu trafiłam na ten tt.
Jestem Potterhad i wielką fanką Marvela. Kocham Draca ,Lokiego ,Thora i Toma Ridlla.
Podobno człowiek w życiu zakochuje się dwa razy i proszę bardzo.😁😁No i gdy dowiedziałam się że mogę ich poznać ,skakałam z radości . Dosłownie. Doedukowalam się jeszcze bardziej. I zaczęłam pisać skrypt. Pierwszy skrypt napisałam o uniwersum Marvela. I super fajnie . Próbowałam się przenieść . Nie udało się ale to był mój pierwszy raz.
Kilka dni później napisałam drugi skrypt do Hogwartu i próbowałam przenieść się tam dwa razy ale nic . Ale byłam bardzo bardzo blisko. Opowiem w następnym rozdziale.
I potem chciałam spróbować jeszcze raz ale straciłam chęci i tak oto znowu minęły trzy tygodnie. Ale wracam teraz i wiem że dam radę.
I tak ludziska. Jest to bezpieczne i nic nam się nie stanie.
Pomyślcie sami,czy nie chcielibyście spotkać swoich crushów , przyjaciół?
Ja tak ,więc próbuję.Komentujecie i zostawiajcie po sobie ślad. Story tajm będą gdy mi się uda. A uda się jeśli będziecie mnie wspierać.
Buziaki 😘
CZYTASZ
Shifting
Non-FictionMoje próby shiftingu,motywacja,nauka o shiftingu . Myślę że kiedyś mi się uda