Następny dzień
Ekipa świętych debili obudziła się w... serio różnych godzinach. Na przykład Julek o jakieś 6, dartix minutę przed lekcją, suseł 30 minut przed lekcją, a playeq w ogóle. Jednak to wszystko nie zmieniało faktu, że pierwszą lekcją była historia. Znienawidzona przez każdą osobę w ekipie, pani od histy, zapowiedziała kartkówkę na ten dzień. Był piątek. Serio robić kartkówki w piątek? To niedorzeczne. Lecz! Ekipa miała swój plan na to wszystko...
Święci pisali sobie na discordzie przed lekcją, zapominając o tym, że za kilka minut ma być kartkówka z historii. Nikt się nie uczył. Nagle ktoś taki mądry jak ja przypomniał o tym sobie i o tym napisał na serwerze.
Suseł 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:42
Ej wy bo my mamy zaraz kartkowke z histyDartix 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:42
Co
KurwaSuseł 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:43
Nom ale mam plan
Po prostu bedziemy se tu pisac odpowiedzi bo z tego co szlyszalem ta kartkowka bedzie na librusie bez spotkania na teamsieDartix 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:43
A to zajebiście
Tylko trzeba zawołać innych
@komuch
@julek
@playeq
@lisiastyJulek 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:44
KKomuch 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:44
K
Pomoge wamSuseł 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:44
Dobra nie ma sensu reinkernowac innychPo tym czekali bardzo grzecznie na kartkówkę, jakby się wyuczyli na szóstkę. Pff, ten gang to nie Mania. Jak wybiła 7:50, wszyscy sprawdzali librusa, czy już jest kartkówka. Wiadomość pojawiła się minutę po. Wszyscy zauważyli, że pytania wymagają odpowiedzi zdaniowej, co nie było zbyt dobre dla naszych ściągaczy, jednak powiedzieli sobie, że dadzą jakoś radę.
Julek 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:52
Ej jaka odp na 1 i 2?Suseł 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:52
Na 1 966 a na drugie nie wiemDartix 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:53
Na drugie to jest Mieszko IJulek 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:53
Kto to kurwa Mieszko IDartix 𝚍𝚣𝚒𝚜𝚒𝚊𝚓, 7:53
A ty myślisz że ja wiem?I tak mniej więcej poszło im pisanie sobie odpowiedzi. Jakimś cudem odpisali na wszystkie. Jednak nikt nie wiedział, że zdanie tej kartkówki to nie było największe teraźniejsze marzenie debili...
***
Pewna osoba siedziała przed komputerem, sprawdzając sobie librusa, oraz jakie debilne odpowiedzi dali jej uczniowe na kartkówkę. Tak, oto boss. Pani od histy!
- Ja pierdole, jacy debile... Oni to serio sprawiają, że chcę popełnić samobójstwo - uczniowe również chcą popełnić przez panią samobó- czekajcie, o czym mówiłem? A no tak... Pani westchnęła na odpowiedzi.
- hmm, może po tym zjebie Igorze sprawdźmy kartkówkę Julka... - takie same odpowiedzi. Nie wspomniałem o tym, że było tam dużo błędnych.
- to teraz może Asha? (Nie lubie używać mojego deadnamu ok) - odpowiedzi te same
- o wy.... O WY... KURWY PIERDOLONE! DO YOU WANNA REVENGE? Y'ALL WILL HAVE REVENGE YOU LITTLE MOTHERFUCKERS!!!
CZYTASZ
Ekipa Świętych Debili - czyli jak podbiliśmy świat
УжасыTytułowa ekipa jest niby tylko grupą znajomych, którzy piszą na dsc różne rzeczy. Na prawdę różne. Jednak, czy w tym wszystkim, będzie jakiś plot twist? Czy ta ekipa będzie zarabiać na dzieciach? Czy nagrają team XD - osiem? Tego zapewnie dowiecie s...