Chapter 3.

633 40 8
                                    

Luke szemszöge

Ez a csaj kész van.Egy fiútól nem lehet ilyet kérni hogy "jajj bocsika legyünk már legjobb barátok mert olyan kis cuki vagy"!Najó mondjuk elég hülye vagyok mivel nem tudom hogy egy csajra minek mondom hogy "dögös".Mivel hát.......na.....tudjátok!Na mindegy.Végülis a nagy "gondolkodásba" azt vettem észre hogy egy kéz húz lefelé az iskola lépcsőjén.Mire kiérünk a "börtönből",még mindig értetlen fejet vágtam.
- Lemegyünk a boltba!-ó kösz Claire hogy a bolt előtt tájékoztatsz!
- És mondjuk nem zavar hogy csak egy póló van rajtad??
- Ja......OOPS!!-és egy vállrántással elintézte az egészet.Hát az már biztos hogy nem egy szégyellős típus...
- Ne.....
- Shh!Tudom mit akarsz mondani,és nem,nem megyünk vissza hogy felöltözzek!Úgy se jár ide senki!-hát kissé megszívta mivel amikor beléptünk vagy százan voltak bent,és a csengőnek köszönhetően mindenki felénk kapta a szemét!A sarokban volt egy ilyen full izom nem tudom kicsoda gyerek,aki kissé látványosan kiszemelte magának Claire-t,az én drágalátos új legjobb barátomat.Úgy láttam Claire is észrevette és láttam a szemében a meglepődöttséget,meg persze egy kis félelmet,hiszen ő az új lány és megértem hogy még nem ismer senkit,nem tudja kinek milyen a személyisége,de kívűl próbálta mutatni azt a "leszarom hogy bámultok" arckifejezést!Hogy befejezze az a hülyegyerek a bámulást gyorsan,de hosszan megcsókoltam Claire-t.

Claire szemszöge

Miközben beleolvadtam a csókba azon goldolkodtam hogy talán érzek valamit Luke iránt.De nem!Nem lehet!Most lettünk legjobb barátok és nem tehetem azonnal tönkre!Hirtelen ajkainak hiányát éreztem,ezért hal nyöszörgéssel mutattam ki nemtetszésemet.
- Ezt miért kaptam?
- Hát azért hogy befejezze a bámulást az a paraszt....-hát nem ezt a választ vártam de azért aranyos tőle.

Luke szemszöge

Épp válaszoltam neki amikor újabb csókba húzott(persze ez már mind a bolton kívül történt),de én eltoltam magamtól.Nem szabad hogy akár egy kicsi esélyt is érezzen azzal kapcsolatban,hogy köztünk több is lehet barátságnál!
- Claire!El kell mondanom valamit!Ez nem lehet közöttünk.....-mutogatok magunk között.
- Tudom tudom!Neked biztos van egy szeretni való barátnőd és hogy ez a csók se jelentett semmit!Esetleg valami újdonság?
- Nem ez a baj,Claire!Nekem nincs barátnőm!
- Akkor meg?
- Hát én.........ahj..........tudod......-olyan nehéz ezt kimondani!
- Na nem!!Ugye nem!OMG!!!!Ugye nem az amire gondolok???Ugye nem vagy......????-szegényke teljesen ledöbbent.
- De igen........nagy baj???
- Hát váratlan de mindig is akartam egy "ilyen" barátot!-jajj de jó hogy nem tört ki rajta a szokásos roham....
- Fhuu de jó akkor megnyugodtam!!!
- Na amúgy nem akarunk visszamenni a szobánkba,mert rajtam még mindig csak egy szál póló van?!-vigyorgott kínosan.

Sziasztok demonkáim!itt az új rész,tudom hogy sokáig kellett várnotok,de ezt megpróbáltam kicsit hosszabbra és érdekesebbre csinálni!!szeretlek titeket!!!nagyon szuperek vagytok szóval remélem nem hagytatok itt!😉😉hamar lesz kövi!!!!

Pusziii Panniiiii XX

The devil heroWhere stories live. Discover now