Claire
Lukekal lementünk a partra.Közben találkoztunk két haverjával,Ashsel és Michaellel.A vízben Luke felvett a nyakába Michael pedig Ashtont.Persze hogy mi nyertünk.
A mi kedves barátaink kitalálták hogy ők ma nálunk fognak aludni.Hát 2 ágyon nem tudom hogyan fogunk elférni.Még egy kicsit lenn maradtunk a parton.
Ahogy sötétedett úgy lettem egyre fáradtabb.Éppen Luke hasán feküdtem amikor végleg elaludtam.Luke
Hazafelé sétáltam az ölemben alvó Claire-rel és a mellettem hülyéskedő két nemnormálissal.Michael az csak úgy eldöntötte magának hogyha úgy is kettessével alszunk akkor ő Claire-rel alszik.Szegényt már előre sajnálom mivel Claire harciasságát ismerve reggel amint meglátja maga mellett előbb lelöki az ágyról aztán összeveri.
***
Haza értünk.Claire-t lefektettem az ágyára Michael pedig befeküdt mellé.Én is lefeküdtem mögém pedig Ash feküdt.Pont akkor néztem oda amikor Michael Claire oldalát simogatta.Azonnal felpattantam és odasiettem.
- Mi a francot képzelsz?Én megbízom benned és megengedem hogy vele aludj te pedig máris kihasználod az alkalmat,hogy alszik!
- Te is ezt tennéd ha nem lennél......
- Oh te csak ne oktass ki hogy mit csinálna egy pasi ilyenkor!Annak meg hogy melyik nemhez kötődök semmi köze ahhoz hogy te ezt tetted!Claire egy kedves és aranyos lány,aki nem egy ilyen taplót érdemel!Szóvalvagy most eltakarodsz innen,vagy én foglak kihajítani de akkor már nem lesz olyan szerencséd hogy az ajtón mehetsz ki!
- Jólvan nyugi!Megyek máris!
- Mmmmm......mi történt?-hallottam meg Claire rekedtes hangját.
- Semmi semmi aludj tovább!-fhuu.....ha ezt Claire megtudná Michael elkezdhetné írni a hagyaték levelét és elkészíthetné a koporsóját....
- Ezek meg mit keresnek itt?Nem is férnek el!
- Dehogynem!Ashton Luke-kal aludt én meg veled csak Luke meglátta hogy az oldalad simogattam és leszállított az ágyadról!-én mint a hülye mutogattam neki hogy fogja már be mindhiába.
- HOGY MIT CSINÁLTÁL????TE IDEGESÍTŐ,PARASZT,SZAR,RÉSZEG,PERVERZ ÁLLAT,.....-és a világ minden dolgának lehordta Michaelt.- VAGY MOST ELTŰNSZ INNEN VAGY KEZDHETED ÁSNI A GÖDRÖT A KOPORSÓDNAK!-én megmondtam hogy ez lesz!
"Michael Gordon Clifford
R.I.P.
1995.11.20-
2015.05.14.
Nyugodj békében!"
Ez lesz Michael koporsójára írva amit reméljük nem kell elkészíteni....Hey baek!!!tudom ultraszar meg mjnden de majd mostantól beindulnak az események!!sorry ha csalódást okoztam!
Kövi rész majd egyszer valamikor nemtom mikor ;)I❤️you!!!
YOU ARE READING
The devil hero
FanfictionA halál szélén álltam.De ő visszahúzott.De csak akkor jöttem rá,hogy beleszerettem.Ő viszont csak bűntudatból tette....