ᴍᴀ ᴘʀɪᴀᴛᴇʟᴋᴜ?+Čislo s neznamym uživatelom

83 7 0
                                    

Druhy deň som dostal spravu od školskej stranky že mame riaditelske voľno do odvolania.

Prave som pozeral film a rozmyšlal čo by som mal robiť cely deň.

Rozhodol som sa že pojdem do mpjej oblubenej kaviarne. Vstal som a išiel sa prezliecť.

Dal som si na seba biele tričko a modre nohavice. Tričko so si dal do nohavic. Potom som si zobral kluče, mobil a peňaženku.

Byvam sam kedže som sa chcel prestahovať od rodiny koli tomu že sa mama s otcom vždy hadaju, nemal som naladu ich hadky počuvať.

Tak som jedneho dňa odišiel ku mojmu kamaratovi ktory žije tiež sam a na par mesiacov som tam u neho byval, do tej doby pokiaľ som si nezarobil na dom.

Vyšiel som z domu a zamkol ho. A išiel smer kaviareň.



V kaviarni:
Vošiel som do kaviarne a sadol si do zadu na moje oblubene miesto. Objednal som si to čo vždy. Horucu čokoladu.

Keď som si objednal tak som čakal na moju objednavku.

Za par minut mi prišla moja horuca čokolada a ja som ju začal pomaly piť.

Zrazu sa ozval zvonček, ktory oznamuje že niekto prišiel do vnutra javiarni.

Neviem prečo ale pozrel som sa na osobu, ktora vošla.

Nechcelo sa mi veriť koho vidim. Bol to ten chlapec, do ktoreho som 2-krat narazil.

Až teraz som si uvedomil že ako dlho na neho civim. Ten chlapec sa otočil a naše pohlady sa stretli. Hladeli sme si do oči. Nevedel som prestať odtrhnuť zrak od jeho oči.

Po chvile som aj tak uhol pohladom a sčervenal. Ani neviem prečo sa červenam veď sa nič nestalo či?

Až teraz som si uvedomil že pri tom chlapcovi stoji nejake dievča. A on ma okolo jej pasu obmotanu ruku. Že by bol hetero?

'Hm jasne že taky pekny chlapec nebude gay Jungkook' pomyslel som si.

To že som gay viem už od svojich 16. Vtedy som sa zamiloval do mojeho najlepšieho kamarata Park Jimina.

Keď som sa mu vyznal tak mi citi tiež opetoval s tym že ak to nebude fungovať tak budeme stale najlepši kamarati.

Suhlasil som. No ale potom sme sa po mesiaci rozišli pretože to nefungovalo. Ale naše priatelstvo to neovlivnilo. Skor naopak.

On si po mesiaci našiel priatelov Min Yoongiho a Jung Hoseoka.

Nikdy som ho nevidel tak štastneho ako keď bol s nimi. Velmi mu to prajem.

Chlapec sa posadil aj s tou jeho asi priatelkou tri stoli predomnou. On si sadol oproti mne a jeho priatelka oproti jemu a mne chrbtom.

Uplne som zabudol na moju horucu čokoladu. Zobral som ju a začal ju už mierne studenu piť.

Keď som ju pil tak som videl ako na mňa ten chlapec pozera. Pozrel som sa na neho. Skumal si moju tvar pohladom.

'Mam niečo na tvari? Prečo sa na mňa tak pozera?' Hovoril som si v duchu.

Keď si objednali tak som videl ako dava tej časničke nejaky papierik.

'Dava jej čislo? A tej jeho priatelke to nevadi?!'

Chvilu potom ako im priniesla objednavky tak prišla časnička aby som zaplatil. Zaplatil som a ona odišla.

Postavil som sa a chcel odisť ale všimol som si na stole papierik. Zobral som si ho. A otvoril ho.
Bolo tam čislo. A pod nim bolo KTH. Čo to znamena? Zamračil som sa.

Strčil si papierik do vrecka a vyšiel vonku. Ale ešte predtym som sa pozrel na toho chlapca s jeho priatelkou.

Išiel som domov. A potom som pozeral telku až do večera.

,,𝐍𝐞𝐭𝐮𝐬̌𝐢𝐥 𝐬𝐨𝐦 𝐳̌𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐨𝐥𝐨 𝐭𝐯𝐨𝐣𝐞 𝐜̌𝐢𝐬𝐥𝐨 𝐚𝐥𝐞 𝐚𝐤 𝐛𝐲 𝐬𝐨𝐦 𝐭𝐨 𝐯𝐞𝐝𝐞𝐥 𝐮𝐫𝐜̌𝐢𝐭𝐞 𝐛𝐲 𝐬𝐨𝐦 𝐭𝐢 𝐳𝐚𝐯𝐨𝐥𝐚𝐥 𝐚𝐥𝐞𝐛𝐨 𝐧𝐚𝐩𝐢𝐬𝐚𝐥"

Novel about us [Taekook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora