Nɪᴇ ᴊᴇ ɴɪᴄ̌ ᴢʟᴇ ɴᴀ ᴛᴏᴍ ʙʏᴛ̈ ɢᴀʏ

67 6 0
                                    

𝑇𝑜 𝑐̌𝑜 𝑠𝑖 𝑛𝑎𝑝𝑖𝑠𝑎𝑙 𝑚𝑎 𝑟𝑎𝑛𝑖𝑙𝑜 𝑎 𝑣𝑒𝑙𝑚𝑖 𝑧𝑎𝑏𝑜𝑙𝑒𝑙𝑜. 𝐴𝑙𝑒 𝑗𝑎 𝑠𝑎 𝑡𝑎𝑘 𝑐̌𝑖 𝑡𝑎𝑘 𝑛𝑒𝑣𝑧𝑑𝑎𝑚 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑜𝑧̌𝑒 𝑠𝑎 𝑚𝑖 𝑜𝑝𝑙𝑎𝑡𝑖 𝑧𝑎 𝑡𝑣𝑜𝑗𝑒 𝑠𝑟𝑑𝑐𝑒 𝑏𝑜𝑗𝑜𝑣𝑎𝑡̈. 𝐷𝑎𝑙 𝑏𝑦 𝑠𝑜𝑚 𝑧𝑎 𝑡𝑒𝑏𝑎 𝑎𝑗 𝑧̌𝑖𝑣𝑜𝑡 𝑙𝑒𝑛 𝑎𝑏𝑦 𝑠𝑖 𝑧̌𝑖𝑙. 𝑍𝑎𝑠𝑙𝑢𝑧̌𝑖𝑠̌ 𝑠𝑖 𝑏𝑦𝑡̈ 𝑠̌𝑡𝑎𝑠𝑡𝑛𝑦 𝑎 𝑗𝑎 𝑢𝑟𝑜𝑏𝑖𝑚 𝑐̌𝑜𝑘𝑜𝑙𝑣𝑒𝑘 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑜 𝑎𝑏𝑦 𝑠𝑜𝑚 𝑡̈𝑎 𝑢𝑟𝑜𝑏𝑖𝑙 𝑠̌𝑡̈𝑎𝑠𝑡𝑛𝑦𝑚. 𝐴𝑘 𝑏𝑦 𝑠𝑖 𝑠𝑎 𝑝𝑦𝑡𝑎𝑙 𝑝𝑟𝑒𝑐̌𝑜 𝑡̈𝑎 𝑚𝑖𝑙𝑢𝑗𝑒 𝑡𝑎𝑘 𝑡𝑖 𝑑𝑎𝑚 𝑜𝑑𝑝𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑡𝑦𝑝𝑢 𝐴𝑘𝑜 𝑐ℎ𝑢𝑡𝑖 𝑣𝑜𝑑𝑎? 𝑁𝑒𝑣𝑖𝑒𝑚 𝑝𝑟𝑒𝑐̌𝑜 𝑠𝑜𝑚 𝑠𝑎 𝑑𝑜 𝑡𝑒𝑏𝑎 𝑧𝑎𝑚𝑖𝑙𝑜𝑣𝑎𝑙 𝑚𝑜𝑧̌𝑛𝑜 𝑡𝑜 𝑏𝑜𝑙𝑜 𝑘𝑜𝑙𝑖 𝑡𝑣𝑜𝑗𝑒𝑗 𝑝𝑜𝑣𝑎ℎ𝑒 𝑎𝑙𝑒𝑏𝑜 𝑘𝑜𝑙𝑖 𝑡𝑣𝑜𝑗𝑖𝑚 𝑣𝑙𝑎𝑠𝑘𝑜𝑚, 𝑜𝑐̌𝑖𝑎𝑚, 𝑝𝑒𝑟𝑎𝑚, 𝑝𝑜𝑠𝑡𝑎𝑣𝑒, 𝑑𝑒𝑐𝑘𝑒𝑗 𝑟𝑎𝑑𝑜𝑠𝑡𝑖...𝐴𝑙𝑒 𝑗𝑒𝑑𝑛𝑜 𝑣𝑖𝑒𝑚 𝑖𝑠𝑡𝑜. 𝐴 𝑡𝑜 𝑗𝑒 𝑧̌𝑒 𝑡𝑎 𝑚𝑖𝑙𝑢𝑗𝑒𝑚 𝑣𝑖𝑎𝑐 𝑎𝑘𝑜 𝑐̌𝑜𝑘𝑜𝑙𝑣𝑒𝑘 𝑖𝑛𝑒 𝑛𝑎 𝑠𝑣𝑒𝑡𝑒. 𝑉𝑧𝑛𝑖𝑒𝑠𝑜𝑙 𝑏𝑦 𝑠𝑜𝑚 𝑡𝑖 𝑎𝑗 𝑚𝑜𝑑𝑟𝑒 𝑠𝑛𝑒𝑏𝑎 𝑎𝑘 𝑏𝑦 𝑠𝑖 ℎ𝑜 𝑐ℎ𝑐𝑒𝑙....

Odložil som zapisnik kde mam napisany roman s mojou laskou.

Prešiel tyždeň od toho čo mi poslal tu spravu. Odvtedy som sa mu neozval. Nemal som chuť ani čas.

Povzdychol som si. Zatiaľ som si hackol jeho mobil aby som vedel kde sa nachadza.

Ano viem hackovať naučil som sa to koli nemu. Teraz bol v parku. Rozhodol som sa isť si ho skontrolovať.

Obul som sa a išiel do parku. Uvidel som ho sedieť na laviček. Mal sklopenu hlavu a zdalo sa že mu tiekli slzy.

Čo mu kto urobil?! Prišiel som opatrne k nemu a sadol si k nemu dostatočne daleko aby sa nevylakal.

Po chvili zdvihol ku mne zrak. Prekvapene sa na mňa pozrel. Utrel si rychlo slzy. ,, Čo sa ti stalo" spytal som sa a čakal na odpoveď. On len zakrutil hlavou.

,,Notak povedz mi to ulavi sa ti"
Povedal som. ,,A-ani ťa nepoznam čo keď sa mi vysmeješ?" Vzlykol.

,,Notak psst nevysmejem slubujem" povedal som a objal ho. Omg toto som taak dlho chcel spraviť to teplo jeho telička.

Jungkook pov:
Čo to robi?! A prečo sa mi ten hrejivy pocit objatia pači?!

Štekli ma niečo v brušku a prečo sa do rite červenam?! Po chvili keď som sa upokojil tak ma pustil.

,,Tak čo sa stalo" prehovoril znovu a pozrel sa na mňa starostlivo. ,,J-ja pohadal som sa s otcom koli tomu že...." nemohol som. Ach prečo Jimin išiel na 2 roky za pracov do činy aspoň by som sa jemu mohol postažovať.

Nedokazal som to povedať bal som sa že ma vysmeje. ,,Že?" Vyžadoval sa odpovedi.

,,Ž-že som buzna" povedal som a rozvlykal sa. On ma rychlo objal. ,,Notak neplač noa čo že si gay na tom neni nič zle si taky isty človek ako hocikto iny" povedal a ja som sa trocha ukludnil.

Hladil mi chrbat a tisol si ma k sebe na hruď. ,,Tebe t-to nevadi?"

,,Nemože mi vadi to čo som zajačik a tebe by to nemalo tiež vadiť si tym čo si ty za to nemožeš" povedal a zotrel mi slzy.

Ešte chvilu ma obimal a potom sme išli do kaviarne do ktorej ma pozval.

Sadli sme si a objednali sme si. Objenal som si horucu čokoladu a on expresso.

Behom toho sme sa celkom spoznali a musim povedať že vobec neni tly.

Je mili, zlaty a krasny ale to je len taky bonus že vyzera jak anjel. Zistil som že sa vola Kim Taehyung. Ešte aj meno ma krasne.

,,Tak ahoj Jungkookie" povedal Tae keď ma odprevadil k mojmu domu.

,,Ahoj" povedal som a objal ho. ,,Ďakujem za dnešok" povedal soma vošiel do vnutra.

Usmial som sa. Išiel som do sprchy a potom spať kedže sme cele doobedu boli vonku.

,,𝐓𝐨 𝐬𝐨𝐦 𝐞𝐬̌𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐝𝐞𝐥 𝐳̌𝐞 𝐧𝐚𝐬̌𝐞 𝐜𝐡𝐨𝐝𝐞𝐧𝐢𝐞 𝐯𝐨𝐧𝐤𝐮 𝐛𝐮𝐝𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐜̌𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐚 𝐳̌𝐞 𝐫𝐚𝐳 𝐭𝐨 𝐧𝐞𝐛𝐮𝐝𝐞 𝐥𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐦𝐚𝐫𝐚𝐭𝐬𝐤𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐭𝐧𝐮𝐭𝐢𝐞"

Novel about us [Taekook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora