Szereplők

24 0 0
                                    

Vulpes Potter:  A híres Harry James Potter ikerhuga. A teljes nevem Vulpes Lily Potter (ejtsd:Vulpesz). Vörös göndör hajam van, szeplős arcom, szinte világítóan zöld szemem és karcsú alakom akárcsak az anyámnak. A személyiségem nem igazán hasonlít Harryéhez, sem édesanyáméhoz. Inkább az apáméhoz Jameshez, engem is  lázadó természettel, komiszsággal és éles nyelvvel áldottak meg, ami miatt sokszor bajba is keveredek, de nem bánom. A barátaimért és a testvéremért bármit megtennék. Azt is szokták mondani nekem, hogy kívül anyám belül apám vagyok. A teszlek süveg a Mardekárba osztott be( őszintén mindegyik felmenőm Griffendéles volt nem tudom, hogy ez, hogy jött össze), de mivel Harryéket ez nem zavarja ezért ez engem se érdekel. A kedvenc tanárom Perselus Piton akivel egész jó kapcsolatot ápolok. Ezzel csak az a baj, hogy drága keresztapám, és bátyjám keresztapja( akik nem mások, mint Remus Lupin és Sirius Black) nem dijazzák ezt. Auror szeretnék lenni. Mondjuk a miniszter úr is beszeretne tanítani, mivel egy nagyon erős boszorkány vagyok, ráadásul metamorf mágus és az animágiát is elkezdtem tanulni. Már megvolt az első átváltozásom, ami egy róka. Ebből adódik, hogy a patrónusom is az. Több nyelven is beszélek, mivel titokban tanultam nyelveket, és a Roxforti tanárok is tanítottak. Tud Párszaszóul, latinul, franciául, spanyolul és japánul is.

Lupus Malfoy:  Draco Malfoy bátyja. teljes neve: Lupus Cygnus Malfoy (ejtsd: Lupusz).16 éves. A haja színe éjfekete, a bőre színe hófehér, a testalkata szálkásan izmos, és karakteres álla van, a szeme szürke színű. Személyisége, egy az egyben olyan mint Dracoé. Ha nem tudnánk, hogy egy év van köztük, azt hinnénk ikrek. Persze nem külsőleg, abban csak az arc formájuk és a test felépítése hasonlít. Kereszt apja Perselus Piton. Ő is aurórnak tanul. A patrónusa egy farkas és ő is animágus. Ő is tud több nyelven is például: latinul, is és spanyolul. Őt viszont a szülei tanitották.

Mardekáros élet (HP.ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora