#4

1.4K 92 69
                                    

Bruce ve Thor Peterı görunce koşarak salona geldiler. Peter baygın bir şekildeydi. Thor ve Bruce hemen onu alıp odasına çıkardılar. Loki ve Clint te peşlerinden gitti.

"Neler oldu?" diye sordu Bruce. "Her zaman ki gibi buraya sorunlu bir şekilde geldim ve geldiğim yerde de Peter atak geçiriyordu" dedi. Peter yatağında yatarken biraz doğrulmaya çalıştı. Bruce ne yapmaya çalıştığını anladı ve ona yardım etti.

Clint elini Peterın anlına koydu "Peter ateşin yükseliyor" dedi.  " Hadi kalk Pete hastaneye gidiyoruz" dedi Loki. Peter kafasını hayır şeklinde sallıyordu.

-Hadi ama Peter gitmemiz gerek

- ıı istemiyorum

- Peter eğer gitmezsek sorunun ne olduğunu anlayamayız

- Friday Tony ye haber ver hastaneye gidiyoruz

Clint ve Loki Peter a destek vererek ilerliyorlardı. Happy ye haber verdiler arabaya binip hastaneye doğru yol aldılar.

《 O sırada Tony-Natasha-Steve

-Efendim ekibin size iletmek istediği mesaj var

- Mesaj nedir Friday?

- Evdekiler Peter ile birlikte hastaneye gidiyor 

-NIYE SORUN NE?!

- Peterın ateşi var efendim

- Peki hemen geliyoruz
Cap, Nat işi hızlı bitirmeliyiz

- Ah sonunda

Nat bunu söyledikten sonra kendi alanındakileri etkisiz hale getirdi aynı şekilde aynı şekilde Tony ve Steve de.

《 Peter ve diğerleri

Hep beraber hastaneye gelmelerinin üzerinden iki saat geçmişti.  Peter ı bir odaya almışlardı ve koluna bir serum takmışlardı. Geldiklerinde hemşireler sayesinde biraz ateşi düşürülmüştü.

Tony, Nat ve Steve Peterın odasına girdi. Tony Peterın yanına geçti ona uzun uzun baktı. Onu koruyamadığını içindeki binlerce ses söylüyordü.

-O nasıl?
diye sordu Natasha. Onu gerçekten çok merak etmişti. Buraya gelene kadar sabırla yerinde duramamıştı.

- Şu an uyuyor. Ateşini düşürdüler az sonra doktor gelicek.
dedi Bruce

- O niye böyle?
diye sordu Thor merakla

-Muhtemelen Peter da bizi kaybetme korkusu oluştu-

- Ve bunu atlatması için her şeyi yapmalıyız

Clint Steve in sözünü keserek konuştu. Tony ise Peter ın yanında oturmuş ona bakıyor saçlarıyla oynuyordu.  Durgundu hem de hiç olmadığı kadar...

   《》《》《》《》《》

Nat Peterın uyanmaya çalıştığını görünce yanına gitti diğerleri ise uyuyordu.

-Доброе утро паук ребенок 

- Günaydın, neler oldu?

-Her şey yolunda biz de senin uyanmanı bekliyorduk

İkiside durup uyuyan ekibe baktı

-Sanırım bir tek ben bekliyormuşum
İkiside kıkırdadı

-Ne zamandır burdayız
Peter o sırada gözlerini ovuşturuyordu

- Yaklaşık dört buçuk saattir burdayız Peter

𝐘𝐨𝐮 𝐀𝐫𝐞 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 '𝐬 𝐑𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐓𝐨 𝐒𝐦𝐢𝐥𝐞|irondadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin