《Peter Parker》
Gözlerimi açmadan önce evimde, ailemin yanında olmak istedim. O an onların kollarında olmak istedim. Onlarla eğlenmek yaralarımı sarmak istedim. Ama yapabileceğim tek şey hayal etmekti. Gözlerimi açtığımda kendimi daha küçük bir hücrede buldum...
《Flashback》
"Peter dikkat!"
"Merak etme Мама паук"
Steve ile antrenman yapıyorduk ki Natasha gelmişti ki o ne zaman gelse beni korumaya çalıştığı için işler her zaman biraz değişiyordu yani şu anki gibi
"Steve çocuğa çok sert vuruyorsun"
"Hayır Nat vurmuyorum bile"
"Pek inanasım gelmedi nedense"
"Natasha gerçekten sert vurmuyo-"
"İnanmıyorum"
"Gel o zaman Natasha ona yaptıklarımın aynısını sana yapıyim"
"Peki"
Ahh işte yine başladılar şimdi gidip onları her zamanki gibi ayırmam lazımdı.
《Flashback end》
.
.
.
.
.
.
.
《Avengers kulesi》Avengers kulesi son bir haftadır olduğu gibi terk edilmiş gibi duruyordu. Her yerde negatif duygular vardı. Ve Peter olmadan bu negatiflikten kimse kurtulamıyordu. Clint ile kızıl ajan koltukta öylece yatıyorlardı. Sessizliği bozan Clint olmuştu. (bu arada Loki Asgard a geri döndü)
"Natasha Tony yi gordün mü?"
"Hayır ama büyük ihtimalle labaratuvardadır"
"Gel gidip beraber bakalım labaratuvarda bir ceset bulmak istemiyorum"
"Peki"
Beraber kalktılar ve labaratuvara doğru yol aldılar. Kapının kilidini açıp içeri girdiler. Etrafta boş içki şişeleri ve bir kaç çizburger kutusu duruyordu. Tony ise dağınıklığın arasında kalmıştı. Kafasını masaya yaslamış öylece duruyordu. Böyle bir halde Tony Stark görülse kesinlikle bir duygusal çöküntüde denirdi herkes ve bu ifade kesinlikle doğrulanırdı.
"Natasha o ölmüş mü?"
"Şaçmalama Clint"
Natasha yavaşça Tony nin yanına gitti uyumuyordu sadece öylece duruyordu.
"Hey Tony hadi kalkman lazım"
"Neden? Peter ı mı buldunuz"
"Hayır henüz değil ama sana ihtiyacığımız var" dedi Clint umut verircesine ama işe yaramamıştı Peter nasıl insanlara umut verdiyse de öylece geri almıştı.
"Gelmem için bir sebep söyle"
"Söyledik ya Tony gelmen lazım"
O sırada kapıdan içeri Bruce ve Thor girdi
"Odinin sakalı aşkına Buranın hali ney?"
"Duygusal çöküntü çöplüğü Thor" diye cevap verdi Nat
"Neyse Tony madem kalkmak bir sebep istiyorsun buralarda gezinen bir HYDRA ajanı bulduk" dedi Bruce
"Hemen geliyorum"
Tony Natasha ve Bruce un yardımları ile ayağı kalktı. Elini yüzünü yıkadı. Üzerini değiştirdi işi bitincede sorgu odasına girdi içine az da olsa bir umut doğmuştu. İçeride Natasha ve bahsedilen o ajan vardı. Tony, Thor, Bruce, Clint ve Steve konuşmaları duymak için başka bir odaya geçmişlerdi hem de konuşulanları kayıt altına alıyorlardı.
•••••••••••••
"Size hiç bir şey söylemeyeceğim!"
Natasha nın artık sabri kalmamıştı. Peter olsa onu şu an sakinleştirmişti ve birlikte dondurma yiyor olurlardı. Ama şu an o yoktu...
Natasha adamın boynundan tuttu ve masaya adamın kafasını üç kere vurdu. Daha sonra geri kaldırdı. Adam kafasını hayır anlamında sallamıştı. Natasha daha da sinirlenmiş adamı bir köşeye atmıştı adamın elleri sandalyeye bağlı olduğundan sandalyeyle birlikte duvara kafasını vurmuştu. İçerden Steve ve Bruce koşarak içeri girdi ve Natasha yı tutup dışarı çıkardılar. Eğer ona müdahale etmeselerdi o adam orada iki dakika geçmeden ölebilirdi. Tabi ölse de pek bir şey değişmicekti çünkü kızıl ajan onu konuşmaya ikna edemediyse kimse edemezdi.
Üçü de geri aynı odaya girdi. Steve konuşmaya başladı
"Natasha biraz sakin ol"
Kızıl ajan bi sandalye çekip oturdu
"Nasıl sakin olmalıyım Steve adamlar kaç gündür ortada olmayan Peter a belkide neler neler yaptılar belki de çoktan çocuğu acı içinde bırakıp öldürdüler"
Herkes kızıl ajanın son dediğinden dolayı başlarını eğip yere üzgünce bakıyorlardı. Clint bu sessizlikten sıkılmış konuşmaya başlamıştı
"Eğer ölmüş olsaydı muhtemelen cesedini buraya yollarlardı"
Tony artık sıranın onda olduğu düşüncesiyle kalktı ve sorgu odasına yol aldı.
"Bir kez sorucam PETER NERDE!"
"Bende son kez söylüyorum BİLMİYORUM"
"Peki sen bilirsin"
Tony elini kaldırdı ve bir anda eline demir kol geldi adamın başına koydu ve adamı ekisiz hale getirdi. Ekip ise şaşkınca oraya bakıyordu. Herkes biliyordu adam Peter ın nerde olduğunu biliyordu ve söylemiyordu. Ama artık çok geçti o ölen ajan için. Tony nin son umududa kaybolmuştu. Yavaşça odasına doğru gitti...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Selaaam
Sizi sevdiğimi belirtmek istiyorum sarılma gifimi koyup gidiyorum iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐨𝐮 𝐀𝐫𝐞 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 '𝐬 𝐑𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐓𝐨 𝐒𝐦𝐢𝐥𝐞|irondad
FanfictionPeter mutlu bir çocuk gibi gözüksede aslında yaşadığı çok olay vardı. Bunların hepsindede birini kaybetmesi onun için daha kötüydü. Yeni ailesini kaybetmek istemiyordu. O onlarla birlikte var olmak istiyordu. 🏅1. İrondad 🏅1. mayparker 🏅1. peterst...