#9

831 64 11
                                    


Peki ya medyanın tatlılığı

İyi okumalarrr♡

《Peter Parker》

- S-SEN BUNU NASIL YAPARSIN?!
  HAYATIMI BITIREN KADER DEĞİL SENMİŞSIN
  NE YANİ KANIMI ALINCA NE OLUCAK
  BIRAKIN BENİ artık

Başım çök kötü dönüyordu beni o zifiri karanlıkta olan koridordan geçirip o kapalı bütün hayalleri moralleri umutları geri alan bir yere tıkmışlardı.

Neden her şey benim başıma gelmek zorundaydı ki ben ne yaptım ya da yapmıştım?

Çektiğim acı ile gözlerim kapandı direnmenin anlamı yoktu artık benim için...

Flashback

"PETER BUCKY-"

Natasha ikisini yemeğe  çağırmak için yanlarına gittiğinde ikisinede anlamsızca bakış attı. Her zamna ki gibi bakışma yarışması yapıyorlardı.  Yanlarında da Sam duruyordu Natasha ona baktı ve konuştu.

"Cidden buna izin verdin mi?"

" Sence böyle garip rekabete izin verir miydim?"

" Natasha onu suçlama "

" onu her türlü dinlemicektik zaten "

"Peter ıda iyice kendine benzettin Bucky "

" Ne?"

"Yandın Bucky ben kazandım"

Flashback end

••••••••••••••••••••••••••••••••

Gözümü açtığimda farklı bir yerdeydim. Beni bir sandalyeye oturtmuş ve bağlamışlardı. Kurtulmaya çalışıcaktım ama nedense gücüm kalmamıştı, hem bu hayata direnmeye hemde gözlerimi açık tutmaya...

Gozlerimi kapatıp hayal ettim: Tony nin yanında uyuya kalmak, Thor un kreplerinden yemek, Natasha nın bana anne gibi sahip çıkmasını, Steve ile birlikte antrenman yapmak, Hulk ile saçma mı saçma olan bir sürü  challenge yapmak, Bruce ile labaratuvarda çalışmak, Loki ile ekibe şaka yapmak, Bucky ile göz kırpmama yarışması yaptığımızi hayal ettim.

Ve onlar için direnmem gerekiyordu...

Hoparlörden bir ses geldi şöyle diyordu

"1. deney deneme 1"

Kapi açılma kapanma sesi geldi içeriye  iki tane beyaz önlüklü adam girdi yüzlerini göremiyordum maske vardı. Çekmecelerini açtılar ve bir tanesi eline iğne almış bana geliyordu. Sanki kurtulacakmışım gibi bir sağ bir sola doğru kıpraştım ama hiç bir işe yaramamıştı. İğneyi yaptı ve 10 saniye geçmeden gözlerim yeniden kapandı.

《Flashback》
Yazardan

"Merhaba arkadaşlar! Hulk merhaba de"

"Merhaba"

Peter elinde tuttuğu kamerayı önündeki taşlar sayesinde kamerayı sabitlemiş. Hulk un Bruce a dönüşememesini fırsat bilmiş onunla zor mu zor ve fazlasıyla eğlenceli şeyler yapmak için dışardalardı

"Bugün Hulk ile birlikte bir kaç kediyi sevmeye çalışıcaz ve Bruce lütfen bunu görünce bana kızma"

"Hulk kedi mi sevecek"

𝐘𝐨𝐮 𝐀𝐫𝐞 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 '𝐬 𝐑𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐓𝐨 𝐒𝐦𝐢𝐥𝐞|irondadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin