Haseena malik come in MPT, everyone salute her. She saw ks bit stressed and unwell. Hm ask out of concern.
Hm: kya hoa ks ap theek nhi lag rhy he.
Ks: nhi ms esa kuch nhi he.
Ps: kesa kuch nhi he, jhoot mat boliye ap....
Ks: chup ho jaye pushpa ji aur kaam kariye apna.
Hm: ik mint ap btaye ps kya hoa he?
Ks: hum keh rhy he na mddam sir hum theek he blkl, ap to janti he pushpa ji ko, bat brhne ki adat he inko.
Ps: inko chorie maddam sir hum btate he apko, kl sari raat yeh ghar sy bhr bethi rhi he.
Cc: lekn pushpa ji kl raat tu barish ho rhy thi na?
Ss: hn isi barish ky thande pani main apna gussa thanda krne ki koshish kr rhy ho gy karishma maddam.... Right pushpa ji.
Kareena gave her their look.
Ps: pta he apko maddam sir inky chakar mn humara lala b sari raat barish mn betha rha.
A small smile emerged on ks face.
Ss: ik mint pushpa ji... karishma maddam ka tu samjh mn ata he barish main bethy rehna ka... Yeh apka lala q betha rha barish me?... Woh pagl he kya?
Cc: santu ji santu ji,... Ap na buht bholi he. Isko pagalpan nhi pyar kehte he, ab pushpa ji ke lala sy bardast nhi hoa ho ga ky inki patni kisi takleef main he tu wohi takleef inho ne b bardast ki.
Ps: aj tk inki waja se takleef hi jhelta rha he humara lala, pta nhi knsi manhoos ghari thi jab humery lala ko insy pyar ho gya.
Ks: bus.... (She shout) yeh thana he ky chirya ghar. Ap logo ko kaam ky siwa har bakati krni hoti he yeha?
Hm: hmmmm.... You are very lucky ks.
Cc: lucky kesy maddam sir?
Ss: are cheety q ky karishma maddam ky husband insy itna pyar jo krte hn.
Hm: nhi santosh sharma, hum ne lucky is lia bola q ky ks ki koi kharos nand nhi he na.
She taunt on karishma singh and walk toward her cabin, everyone was laughing except ks. Vikki come in MPT۔
Vikki: aye kashi cabin mn aye.
In sho cabin.
Hm: jai hind sir.
Vikki: jai hind bha..... (Look at ks) haseena malik.
Ks: tu vikki bhaiya ap humko training deny aye he?
Vikki: sir...
Haseena malik laugh.
Ks: (sadly) ab ap b anu bhaiya ki trha...?
Vikki: nhi meri jan, anu bhaiya jesy blkl nhi.... Anu bhaiya to....
Hm: (cut him) sir phr training ap yehi py de gy?
Vikki: ap dono ko anubhav ke anubhav ka gyan to ho gya he. Ab vikram ky wasooq ko hail kr le tu ap dono ko tareekh yad kre gy.
Ks: humko tu na abhi sy excitement ho rhi he. Vikram ji thane mn ik new case aya he hum apko iski details de dety he.
Vikki: woh sab theek he lekn is sy pehky kuch rules he humare kaam krne ke haseena malik aur karishma singh.
Rule1: ap meri bat ko bech main nhi kate gy.
Rule2: agar ap dono mn sy koi b humare order ky khilaf jati hoi paye gy tu apka bhai ya apka dewar nhi apko major vikkram singh saza de gy.
Rule3: time ki pabandi krni ho gy ap logo ko, ik mint b agy peechy hume bardast nhi he.
Rule4: har ghalti ki ik saza ho gy.... Jo ke ap dono sy kabhi bardast nhi ho gy.... Tu behtr he ky ap dono ghalti sy parheez kry.
Rule5: field main hum apky senior aur apke (to ks) mentor ho gy aur ap dono students... Hume koi faraq nhi prta ky ap ki kya halat he apko humara dia hoa har order follow krna ho ga.
Is that clear officers?
Hm and ks: yes sir!!!
Vikki: ik aur bat at least humare samne salute unchi awaz main kia kre lagta hi nhi koi salute kr rha he.
Hm and ks: (loudly) yes sir.
They listen someone voice from hall.
A beautiful girl standing in mpt,
Ss: ap kon he aur btaye kya complain he apki?
Girl: humara nam malni he aur hume SI karishma singh sy milna he.
Ks: (coming close to malni) kya hum apko jante he?
Malni: ap hume nhi janti hum apko jante he.
Ks: tu btaye hum kya shaita kr skty he apki?
Malini took and step forward and look at vikki.
Malni: kisi ny humara kuch chura lia he.
Vikki smile and it was noticed by kareena. Karishma somehow understand what is cooking in between malni and vikki.
Ss: ik mint apko apka saman wapis chahiye ya chor?
Malni: chor....
Kareena share a look.
Vikki: ap itmenan sy ghar jaay apko shaam tk woh chor mil jaay ga.
Malni: paka?
Vs: vikram singh ki zuban pe shak nhi krna chahiye.... Esa humare army seniors kehte he, atmenan sy ghar jaye... Malni ji.
Malni leave and everyone get busy in their respective work kareena look at vikki who was still blushing.
Ks: vikki bhaiya... Gye woh.
Vikki: hmmmm....
Ks: wapis nhi aye gy.
Vikki: hmmm. . .
Ks: (bit irritated) tu darwaze ko ghorna bnd kro.
Vikki: (fumbling) hum hum case case ky bare mn soch rhy the.
Ks: sab samjh rhy he hum...
Vikki: esa kuch nhi he behna ap ghalt soch rhy he.
Ks: lekn apko kesy pta hum kya soch rhy he?
Hm: bus kare gy ap log?
Vikki: sorry bhabi.... I mean haseena malik.
Vikki leave mpt as he don't want to get exposed infront of his sister. In evening kareena was searching for a clue in a coffee shop in civil dress. She disguise as a couple and were on coffee date.
Hm: ap sure he ks woh yeah aye ga?
Ks: yes maddam sir hume apna network sy confirmed lead milli he.... Aj jab woh aye ga na tu dhar le gy yehi pe isko.
Suddenly kareena eyes fall on vikram he was sitting with a girl holding her hand.
Ks: vikki bhaiya😳
Hm: yeh tu wohi lrki he na subha wali? Kya naam tha iska?
Ks: malni....
Hm: par vikki ne hath q pakra hoa he iska. . . .
Ks: (in flow) love ka chakar bhabi😂
Hm: kya boli ap?
Karishma just realize what she has done.
Ks: sorry maddam sir woh hum....
Hm: hume acha laga karishma singh sorry mat boliye.
Ks: sorry tu humko...
Hm: (curiously) woh sab bad mn pehly humko inki bate sunni he....
Ks: haaaa. . . . yeh kya bat hoi?
Hm: are haq bnta he he humara dewar he woh humare hume pta hona chahiye na
She said while covering up.
Hm: aur zaida banye mat jante he apko b sunni he.
Ks: (excited) ik idea he...
Hm: jaldi boliye...
Ks: woh inke bazo wala table khali he waha chalte he...
Hm: good idea jaldi chaliye.
They sat on the table carefully.
Vikki: tu kesy lagi meri jan ko humari behn aur bhabi?
Kareena: jan😳
Malni: humko karishma ji aur haseena bhabi dono buht ache lagy. Ap kab milwa rhy he humko insy?
Vikki: buht jaldi malo...
He said while kissing on her hand.
Kareena: malo😳.... Kiss😳
Malni was blushing.
Vikki: ap tu esy sharma rhy ho jesy pehli bar kiss kia he hum ne apko.
Malni: bus kije na q sta rhy he humko ap.
Vikki: are apko sta kha rhy he. Hume tu acha lagta he apke sath mazaq krna....
Malni: bus kije bate bnana... Yeh btaye ap hume apni family sy kab milwa rhy ho?
Vikki: kkkya keh rhy ho ap malo... Family sy q milna he.
Malni: humari shadi ke lia....
Vikki: shadi😱... Shadi q krni he?
Malni: ap fir sy shoro ho gye na? Samjh nhi ati ap shadi sy darte q ho?
Vikki: darte nhi he bus pehly anu bhaiya ki ho jaay phr hum kare gy.
Hm: (slowly) is trha tu dewar ji sari omar kanware rhy gy.
Ks: (in mind) hum na anu bhaiya ko kanware rehne de gy na vikki bhaiya ko.
Vikki: yeh sab choriye na...
Malni: chaliye Kuch order krte he?
Vikki sign waiter to come but karishma saw the criminal and ran behind him once she catch him ks start beating him badly.
Hm: ruk jaay ks.
Vikki and malni are shocked to see ks and hm....