I. Fejezet

140 5 4
                                    


Az utcában minden ház csöndes volt. Kivéve egyet. És ez az egy ház, természetesen az Odú volt. Ebben a házban soha nem volt csend, pedig mindössze öten laktak benne, de a Weasley család tagjai valamin mindig összevesztek, legfőképpen a három gyerek. Ezek a dolgok rendszeresen olyan fontossárúak voltak, mint hogy kié a rózsaszín toll? ki üljön a barna fotelbe? vagy éppen, Melyik a jobb? Olvasni, vagy bosszantani a többieket... A mostani vita tárgya az indulás volt, mivel hivatalosan indulniuk kellett volna, de persze, összesen egy ember akart indulni, a család másik négy tagja mind meg volt otthon és nem akartak mozdulni.

Cedrella Black (Mrs. Weasley) és Septimus Weasley a konyha asztal melletti székeken ültek és egy-egy újságot olvastak.

Ez most úgy tűnik, mintha a két szülő nagyon is hasonlítana, de ez nagyon nem így volt. Illetve, úgy is lehet mondani, hogy így volt, mivel a Weasley szülők első ránézésre nagyon külömböztek egymástól, de aki jobban ismerte őket, az tudhata, hogy vannak dolgok, amikben nagyon is hasonlítanak egymásra.

Cedrella nem bírta  a rendetlenséget, ám voltak olyan tulajdonságai is, ami miatt a nő, minden szigorúsága ellenére kedvesnek tűnt. Például: nagyon szerette a gyereket, sokat nevetett és nagyon szeretett vendégeket fogadni, így az Odúban elég gyakran fordultak meg idegenek.

Ilyenkor Cedrella már korán reggel felkelt, kiment a konyhába és nekilátott a négyfogásos ebéd (előétel, leves, főétel, desszert) elkészítéséhez. Miután ezzel megvolt körbejárta az egész házat és rendetrakott azokon a helyeken, ahol talált valami rendetlen helyet. Ez gyakran előfordult, hiszen Cedrella hiába próbált meg rendet tartani, három gyereke nem örökölte ezt a hajlamát, így ők apjukhoz hasonlóan mindent szét szórtak, és ezeket a dolgokat a végén rendeszeresen Cedrella  szedte össze.

Septimus Weasley-t feleségével ellentétben, azonban nem nagyon érdekelte, hogy rend legyen a házban. Nem szeretett pakolni, mikor leült, egyszerűen belehuppant az egyik fotelbe, míg Cedrella még a díványon is szögegyenes háttal ült. Ismerőseik, akik csak távolról ismerték őket, gyakran furcsálva néztek rájuk, hiszen nem nagyon értették, hogy szerethetett ez a két teljesen külömböző ember egymásba, ám erre a kérdésre a válsz egyszerűbb, mint a legtöbb ember hinné. Volt valami ugyanis, amiben Cedrella és Septimus nagyon hasonlítottak egymásra. Mindkettőjüknek nagy álmai voltak és megismerkedésük után egyre kezdtek rájönni, hogy ezeket az álmokat együtt, talán véghez is tudnák vinni. Egyre többet találkoztak, beszélgettek, majd egymásba szerettek, de ennek a történetnek még nincs itt az ideje, úgyhogy térjünk is vissza at indulásra.

Billius Weasley, a legnagyobbik gyerek, mint mindig, most is olvasott és nem is akarta letenni a könyvét, egészen addig, amíg ki nem olvassa.

Öccse, Arthur Weasley éppen, egy kis piros felhúzhatós autót próbált meg szétszerelni, annak érdekében, hogy megnézze, mi van a belsejében, és közben olyanolkat motyogott magában, mint hogy Okosak ezek a muglik, de mindjárt megfejtem én, hogy mitől műlködik ez az izé! Meg hogy Ha ezzel végeztem, megnézem mire való a homokozó vödör... Ő sem akart indulni.

A családban az egyetlen, akit izgatott az indulás, az a legfiatalabb Weasley gyerek volt, Leila. Ha idősebb néhány évvel, valószínüleg őt sem izgatta volna annyira az indulás, de Leila 11 éves volt. És egy 11 éves kis boszorkánynak nincs is annál izgalamasabb, mikor végre elmehet az Abszol útra és mekaphatja a varázspálcáját.

- Bilius, ha nem teszed le azonnal azt a könyvet, akkor én... -Leila nem tudta befejezni fenyegetését, mivel Billius felnézett a könyvéből és közbevágott.

- Akkor te? -ez teli találat volt, hiszen Leilának fogalma sem volt mit tehetne Billius ellen.

- Beárullak Anyáéknak... -Sóhajtotta a lány. Tudta, hogy ettől Billius a legkevésbé se fog megrémülni.

-Csak nyugodtan, húgi...

-Anya, Billius nem hajlandó indulni...

- Had olvasson csak, majd egy óra múlva indulunk! - Hallatszott ki a konyhából, Cedrella hangja. Billius nyelvet nyújtott Leilára, majd olvasott tovább, Leila pedig dühösen felszaladt a szobájába.

Tudta jól, hogy szülei Billius pártján állnak majd, hiszen mind a ketten nagyon büszkék voltak rá, hogy a fiú perefektus lett (igaz, hogy még tavaly, de ez nem számított).

Leila becsapta a szobája ajtaját, majd, hogy valamivel eltöltse az időt, neki állt levelet írni legjobb barátnőjének, Elizabethnek.

Kedves Elizabeth!

 Nagyon várom már, hogy Anyáékkal elmenjünk az Abszol útra. Már tegnap reggel, amint megérkezett a levél, azonnal nyaggatni kezdtem őket, de már mindjárt dél és még mindig itthon dekkolunk. Nem tudom, hogy mit csináljak. Bilius folyton olvas, Arthúr a szobájában van és néha egy kis piros autót szerelget, néha pedig azon siránkozik, hogy tegnap el akart menni egy mugli kiállításra, de amikor a belépő jegy árat kérték tőle, ő egy rakás knútot adott a kezükbe és azóta se jött rá miért nem fogadták el neki a pénzt, Anya és Apa pedig irtó boldog, hogy Bilius prefi lett és eszük ágába sincs elindulni amíg Bilius tanul., illetve olvas, és külömbensem akarnának indulni. Jól megvannak itthon... Egyszerűen tanácstalan vagyok, mivel ha megpróbálnám Biliust trágya gránáttal kiugrasztani a fotelból akkor meg azért nem indulhatnánk el, mert nekem kellene takarítanom. Kérlek válaszolj.

Ölel barátnőd:

Leila

Leila összehajtotta a levelet, betette egy borítékba és odaadta saját baglyának: Lüksszan-nak. A bagoly kirepült az ablakon Leila levélével, a lány pedig még  sokáig ült az ablak előtt és figyelte a madár távolodó alakját.


Kedves Leila!

Megkaptam a leveledet. Mi már reggel elindultunk, most már vissza is értünk, bár nekem kicsit könnyebb, mivel nincsenek tesóim. Ami a szüleidet illeti, szerintem menj oda hozzájuk és kezd el magyarázni nekik, hogy mennyire fontos neked az, hogy elmenjetek az Abszol útra. Ez az én eszközöm. Mindenkit meggyőzni, míg te mindig csínyeken töröd a fejed. Csak próbáld ki egyszer, hogy nem felbosszantani akarod a szüleidet, hanem meggyőzni. Szurkolok neked!

UI.: Jackék is most indulnak az Abszol útra. Ha találkoztok, kérlek mond meg neki, hogy (ez rád is vonatkozik!) legalább az első napon nem csináljatok semmi szabályelleneset, mert nem szeretném, ha már rögtön az első napon büntetést kapnánk.

Barátnőd:

Elizabeth

Leila mosolyogva olvasta végig a levelet. Nagyon tetszett neki a levél végen az a szó, hogy kapnánk. Ilyen volt Elizabeth. Nem kedvelte annyira a csínyeket, mint ő és Jack de a világ minden kincséért sem hagyta volna, hogy csak ketten csinálják meg amit kiterveltek. Leila vidáman összehajtott a a levelet és elindult, hogy kipróbálja szülein Elizabeth módszerét. 


1010 szó

Átírva: 2021. 08. 22. vasárnap

A KÜLÖNC WEASLEYWhere stories live. Discover now