Selaam!! Bu benim ilk hikayem. Ummmarım beğenirsiniz öptüm -A
-
Her sabah olduğu gibi kalkıp işe gitmek için uyandım.
Bir dövmeci dükkanım vardı. Yaklaşık 1 buçuk yıldır bu işi yapıyordum ve işimi gerçekten çok seviyordum. Dövme yapmak ,insanların teninde sanatımı icra etmek benim için bir terapi gibiydi. Lisede düşük notlarım ve derslere olan ilgisizliğim ve ailevi sorunlarım yüzünden okulu bırakıp bu küçük dükkanı açmıştım. Kısa zamanda işimde ustalaşmıştım ve iyi para kazanıyordum.Liseyi bıraktığım için pişman değildim çünkü bir türlü adapte olamamıştım. Okulumdaki homofobik kesim çoğunluktaydı ve
İçine kapanık biriydim bu yüzden çok arkadaşım da yoktu. Yönelimimi öğrendiğinden beri beni koruyan hatta dövmeci dükkanımı açmamda destek olan Niall dışında tabii.
Sonuç olarak işimi seviyordum ve şimdi yataktan kalkıp işe gitmeliydim.Yine her zamanki gibi kahvaltı etmeden hızlıca dişlerimi fırçalayıp üstümü giyinmek için odama geri döndüm. Üzerime ilk gördüğüm açık mavi gömleğimi geçirdim. İlk başta düğmelerini iliklememeyi düşündüm. Hadi ama hava çok sıcaktı ayrıca güzel kelebek dövmemin gözükmesini istiyordum. Sonunda karar verip dövmem gözükücek şekilde ilikledim. Bacaklarıma da dar siyah pantolonumu geçirdikten sonra uzun kıvırcık saçlarımı şekillendirmeye başladım. Güzelce taradıktan sonra toplamamaya karar verdim. Bugün açık bırakmak istiyordum. Çok uzamışlardı kesmeli miydim?
Hazırlanırken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. Şu saate kadar çoktan dükkanı açmam gerekirdi. Hemen arabama atlayıp yola koyuldum. Kısa bir süre sonra vardım. Dükkan bugün çok boştu. Ben de kendi kendime oyalanıyordum. Kahvemi tazelemek için mutfağa gittiğimde kapı açılma sesini duyunca irkildim. İki kişi tartışıyordu sanırım. Birden tiz bir bağırma sesi duydum.
"HAYIR ZAYN DÖVME YAPTIRMAYACAĞIM!!"
Geçiş bölümü gibi birşeydi bu
Neyse yorum bekliyorum görüşlerinizi merak ediyoruum xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tattooed On My Heart
FanfictionHarry Styles 20 yaşında kendi halinde bir dövmecidir. Bir gün dükkanına gelen ukala adam bütün hayatını değiştirir.