Selaam nasılsınızz?? İyisiniz bence neyse iyi okumalaar
"Tam bir saat erken geldiniz çocuklar!" Zayn büyük salonun ortasında Louis, Niall ve Harry'yi görünce seslendi.
Louis Liam'a sarılırken konuştu
"Geç kalamazdık değil mi?""Yardım etmek için erkenden geldik dostum. Ne yapabiliriz?" Niall sordu.
Zayn konukların oturacağı sandalyeleri işaret etti.
Louis, Niall'la birlikte konukların sandalyelerine kurdele bağlarken, Zayn Harry'e sıkıca sarıldı"Gelmeyeceksin sandım! Araba gönderecektim. Niye kabul etmedin?"
"Ah, Louis'nin arabasıyla geldim."
Zayn başını salladı ve göz ucuyla süsleri yerleştiren Niall'la Louis'ye baktı. Harry ve Louis'nin aralarının düzeldiğini düşündü.
"Aslında bana da bir görev verebilirsin." Harry gülümsedi
Zayn, Louis ve Niall'ı işaret etti.
"İstersen çocuklara yardım edebilirsin canım"Harry başını sallayarak masalardaki çiçek buketleriyle uğraşan Louis'nin yanına geldi. Çoktan sandalyeleri halletmişlerdi.
"Mor ve kırmızı yan yana olmamış."
Louis Harry'i farkettiğinde irkildi. Ona göz ucuyla bakıp yerleştirmeye devam etti.
"Düzeltmeme izin ver."
Elini açık beyaz bir çiçeğe götürdü ve kırmızı olan çiçekle yerlerini değiştirdi.
"Bak, daha çok yakıştı değil mi?" Harry bir yakınlık belirtisi göstermesi için Louis'nin yüzüne bakarak sırıttı.
"Tamam o zaman. Diğer buketleri de böyle yapalım."
Harry memnuniyetle gülümsedi.Harry Louis'yi gerçekten geri kazanmak istiyorsa alttan almaya mecburdu. Geçmişindeki güven sorunları ve toksik ilişkilerini unutup devam etmeliydi. Louis onu kullanmayacaktı. Ayrı kaldıkları süre boyunca kendine bunun onun için en iyisi olduğunu söyledi. Louis ile birlikte olup her saniye terkedilme düşüncesinin onu bitirmesine izin veremezdi. İçindeki bu güvensizlik duygusuna çözüm bulmaya kara verdi.
Louis ile son görüşmesinin üzerinden 3 hafta geçmişti. Unutmaya çalışmasına rağmen kafasının daha çok karıştığını ve artık bununla baş edemediğini farketti. Aklına ilk gelen şeyi yapıp bir ay boyunca uzman bir psikayatriste duygu ve düşüncelerini anlattı. Bu bir aylık sürecin sonunda ise yaşadığının bir kaygı bozukluğu olduğunu ve eski ilişkilerinden kalan yaraların onarılabileceğini öğrendi.
Louis ile kaygı sorunları ve güven problemleri olmadan sağlıklı bir ilişki yaşamak istiyordu. Ondan uzak kaldığı süre boyunca beraber geçirdikleri eğlenceli zamanları hatırladı. Onunla ilk gördüğü yerde konuşmalıydı. Zayn ve Liam'ın nişanının onun için büyük bir fırsat olduğunu düşündü.
...
Louis gevşeyen kravatını düzeltmek için bulduğu bir odaya girdiğinde Harryi kanepede telefonuyla oynarken gördü.
"Hey, Burada ne yapıyorsun?"
"Nişanın başlamasına daha yarım saat var. Ortalıkta dolanmak istemedim."
Louis başını salladı.
Küçük odanın aynasında kravatını düzeltirken, Harry'nin onu izlediğinin farkındaydı. Bakışlar yüzünden eli ayağına dolandı ve daha çok mahvetti."Yardım etmemi ister misin?"
Harry Louis'nin cevabını beklemeden yanına gitti ve kravatın düğümünü tamamen çözerek açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tattooed On My Heart
FanfictionHarry Styles 20 yaşında kendi halinde bir dövmecidir. Bir gün dükkanına gelen ukala adam bütün hayatını değiştirir.