capitolul 13:lupta care se termină prost..

9 1 0
                                    

*Lili pov*
Lupta începe cu yuu primul care luptă.
*Timeskip*
Când lupt eu și masamune cu următorii se întâmplă să apară un fum iar după eu și masamune ne trezim în altă parte.
Eu legată de ceva stâlp iar masamune legat la ochi și legat de pat.
Venise fix cine nu trebuie.... Miranda....
Și avea ceva la gât.. fuck...
Miranda: pisoiaș am venit sunt gata de ceea ce trebuie.
Masamune:și meciul de Beyblade?? L-am câștigat???
Miranda:da. Ști există cineva care e impostoare aici și îți face rău.
Masamune:cine ?
Miranda:cea legată de stâlp.
Masamune:cine ești ??
Miranda activează chestia de la gât care imita voci și începe să vorbească cu vocea mea.
Miranda:iubirea ta..maimuțică
Masamune: Lili...sper că ești ok...pot să te văd?
Miranda:din păcate e fum toxic aici unde suntem și ar trebuit să te leg și de pat să rămâi la adăpost.
Masamune:bine și cea care e inamică?ce faci cu ea.
Miranda:o trimit eu unde trebuie și unde îi e locul.
După cele zise mă ia Miranda de acolo și mă duce undeva la subsol și mă trântește pe jos și pleacă.
Rămân acolo...în mizerie întuneric și frig și deodată mi se făcu rău și vomit....
Minunat...
Îmi vomit și ultima fărâmă de mâncare din stomac și mă pun într-un colț....
Îmi scot bey-ul care îl aveam la mine cu lansator cu tot cu pozele cu masamune și mine.
Încep să plâng când privesc pozele.
Îmi bag la loc bey-ul și lansatorul și țineam pozele în mână și le pun pe burtica și plâng....
Mă fură somnul și alunec ușor și mă întind pe jos.
Nu pot să cred că iar am fost băgați în belele....
Miranda v-a plati pentru tot dacă îi face ceva lu masamune.
După un timp aud niște voci dar nu puteam să mă ridic de jos eram complet epuizată.
Vocile vin și mai aproape și întuneric total și nu mai aud nimic.
După un timp mă trezesc și eram într-un apartament și erau și gingka Lora madoka și yuu.
Mă ridic brusc și mă uit prin jur.
Lili:unde e masamune....
Madoka:din păcate nu am putut să îl găsim a dispărut cu fata aia și cu echipa Indiei..
Lora:și mai avem o veste...
Yuu:s-a anulat competiția..pentru că totul a fost distrus și echipa voastră e compromisă...
Madoka:și încă ceva am adus un doctor și te-a consultat cât erai leșinată.
Lora:vei avea un copil!
Lili:ce???
Madoka:a da uite pozele care le țineai pe burtica
Îmi dă pozele și îmi venea să plâng.
Lora:off Lili o să îl găsim...nu îi face rău și copilașului.
Pun pozele pe burtica și mă întind în pat....
Mai vin și alții în camera de apartament.
Tsubasa:deci tu ești Lili nu?
Lili:da...de ce?
Tsubasa: îl vom găsi pe masamune. Nu îți face griji.
Lili:bine
Tsubasa:e ok?
Lora: tocmai a aflat că are un copil
Tsubasa:asta explică tot....
Lili: întrebare unde suntem ?
Madoka: apartamentul din India. Când a fost anulat tot te-am căutat prin toată India și te-am găsit seara după ce directorul a găsit cumva locația unde erai și te-am luat de acolo. Masamune și fata aia dispăruseră.
Gingka:erai într-o stare rea.
Lili: înțeleg.
Madoka:nu putem pleca din India până nu se rezolvă totul.
Lili:și cu copilul lu masamune cum rămâne?
Lora:îl crești când se naște
Lili:va dura ceva... dacă a fost conceput acuma vara...se va naște abea în primăvara anului care vine....și îl vreau pe masamune aici ca să se bucure și el de minunea de copil.
Plâng iar și îmi mângâiam burtica.
Lora:offf îl vom găsi și va avea ocazia să se bucure de copil. Singurul lui urmași care va fi următorul luptător beyblade.
Lili:și tu îi vei face lu gingka un urmaș
Lora:noi mai așteptăm...dar tu îți trebuie îngrijire specială dacă vrei ca bebe să se nască în siguranță.
Lili:dar cum îl vom găsi pe masamune... ultima dată când l-am văzut era legat la ochi și de un pat iar Miranda a început să îi sucească mințile având ceva chestie la gât și imita vocea mea....
Madoka:hmmm interesant ce zici....
Lili:și după întuneric....
Tsubasa: să îi luăm și pe ceilalți dar și pe prietenii lu masamune luptăm contra lui dacă e nevoie.
Lili: tsubasa gândești bine dar sigur iar îi pune vreo lesă de control. Trebuie sa acționăm înainte să fie prea târziu
Tsubasa: atunci trebuie să îi chemăm pe toți pe care îi știm și să dăm năvală în locul unde e ținut captiv.
Lili: mă lași pe mine să cordonez tot?
Tsubasa:doar dacă tu și o fată care o cunosc eu veți colabora. Cel puțin să aibă grijă și de tine.
Lili:off fie.....pentru copilul lui masamune și pentru el......
Dau să mă ridic din pat dar yuu mă oprește.
Yuu:Lili odihnește-te noi vom fi aproape și te vom ajuta dacă e nevoie de ceva.
Lili:yuu...te pot ruga ceva?
Yuu:ce?
Lili:mai rămâi aici....
Yuu acceptă să rămână în cameră iar restul pleacă în sufragerie.
Juma de oră yuu a stat pe un scaun cuminte iar eu mă uitam la tv dar se sparg liniștea.
Yuu:vrei să vorbim?
Lili:da..poate așa după reușesc să adorm...
Yuu: povestește-mi cum de fata aia te urăște.
Lili:e din cauza mamei mele vitrege. Miranda e sora mea vitregă și se folosește de luptele Beyblade ca să îl distrugă....
Yuu:n-o să poți lupta în condițiile astea...
Lili:yuu bebe va fi bine atâta timp cât blestemul nu va fi și asupra lui va fi bine și va trăi fericit.
Yuu: când mergem după masamune și reușim să îl salvăm cum îi vei spune că are un copil...?
Lili:vei vedea. O să port pelerina și nu se va vedea mare lucru... Miranda nu va suspecta nimic
După ce am mai vorbit cu yuu decid să dorm..
Visele îmi erau din ce în ce mai urâte și mă trezeam în lacrimi.
Timpul trecu și curând trebuia să fim cu toții prezenți.
Ziua aceea urma să fie marea salvare a lu masamune dar și oprirea la ceva ce urma să se întâmple.
Ziua aceea veni repede.
Eu de vreo 3-4 zile nu dormisem bine și eram obosită.....
In apartamentul care stăteam veniseră chiar prietenii lor, toți care au mai trecut prin astfel de greutăți.
Ultimii care intră înăuntru erau tsubasa și o fată care arăta mai dură.

Ultimii care intră înăuntru erau tsubasa și o fată care arăta mai dură

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tsubasa:ea e rayla și veți lupta împreună.
Rayla: bună tu cred că ești Lili nu? Bine vom coopera amândouă dar eu v-oi conduce operațiunea ești într-o stare jalnică și nu te las să fi strivită deci eu sunt șefa și tu ești șefa echipei tale. A da.. eu fac planul acuma tu odihnește-te arăți groaznic.
Lili:mersi apreciez dar am niște vise groaznice....
Rayla:doar dormi și dacă ai vis urât ignoră-l.
Zis și făcut am lăsat-o pe rayla să facă planul până eu mă odihneam .
Oare planul va ieși și îl vom salva pe masamune?
Aflați în capitolul următor!

Acesta a fost capitolul 13
Urmează capitolul 14 curând
Surpriză!!!!!!!!
Lili va avea un copil cu masamune.
Era și timpul pentru o surpriză uriașă.
Ne auzim curând!!!!!
😘

Scuze că pun această poză dar meme tot meme rămâne

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Scuze că pun această poză dar meme tot meme rămâne

heart and soul(Beyblade Metal Masters Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum