(hehehe)
Eram cu toții în avion spre România pentru runda 2 dar întâi pentru calificările de acolo a echipei României live. Stăteam lângă masamune și dormeam restul la fel dormeau dar masamune plin de energie ca deobicei îmi mângâia fața fără să observe nimeni.
Eu mă trezesc și îl privesc atentă și zâmbesc. El mă sărută ușor, și lung. Madoka se trezi din cele din urmă iar eu și masamune rupem sărutul deja și stăm cuminți.
Se trezesc și gingka și yuu și se pare că am ajuns în cele din urmă în România. Ne dăm jos din avion și mergem la hotel și despachetam.
Despachetam și iar yuu deschide televizorul mare greșeală. Se aude muzică românească.
Yuu:dragostea din ceee??
Lili:e dragostea din tei cred că era și în engleză pe net.
Yuu:nu prea le am cu melodiile astea.
Masamune mă ia și dansam destul de lent iar Yuu cască gura la noi.
Gingka:de când masamune a devenit așa de....
Yuu:îndrăgostit....
Madoka nu prea era atentă la noi și iar primim un mesaj video de la director.
Ryo:scuze că deranjez ce făceați*se uita mai bine*ăia doi dansează?
Hikaru*tuși ușor*să continuăm...se pare că echipa asta a României are un meneger destul de hai să zicem cam suspect. Femeia asta antrenează echipa României până la perfecțiune. Aveți grijă va trebui să mergeți până la stadion și e un hotel acolo unde veți urma să stați în câteva zile.
Ryo:cât timp stați acum la hotelul ăsta până mergeți acolo să nu distrugeți nimic.
Gingka:am înțeles tată
Ryo:transmisiune încheiată de la nemuritorul Phoeni.....
Transmisiunea se închide înainte să zică și ultimul cuvânt.
Madoka:stânjenitor
Gingka:ăsta e tata
*După un timp*
Madoka:deci echipa României au runda cu echipa Australiei înainte să aivă runda 2 cu echipa Japoniei.
Lili:de data asta vreau să îl mai las și pe gingka să lupte primul.
Masamune:de ce?
Lili:dacă luptăm și doi contra doi vreau să fiu pregătită.
Gingka:bună strategie.
Lili:gingka prietenii noștri ne urmăresc din Japonia nu?
Gingka:yap. Va veni kenta curând să vadă lupta noastră cu echipa României. Restul nu au cum să vină.
Lili:mă bucur că va reuși să ne vadă.
Masamune:ce mai așteptăm hai să mergem să vedem stadionul!!
Madoka:nu te grăbi masamune. Ai și tu răbdare.
Lili:Madoka are dreptate hai întâi să ne refacem puterile.
Gingka:tu cunoști România?
Lili:ți-am spus că am crescut la periferii. Asta e capitala. Suntem departe de periferii.
Masamune:e cumva sectorul 3 ăsta?
Lili:pe aproape
Madoka:oricum nu vreau să ne rătăcim pe aici. Ști că l-am pierdut odată pe masamune prin Rusia.
Lili:bine
După ce am mai vorbit și stabilit o rută sigură am comandat mâncarea și am început să mâncăm liniștiți.
Yuu:asta cum se numește?*arată spre carnea tocată și făcută la grătar.
Lili:sunt mici sau mititei.
Yuu:interesant.
Lili:hehehehe. Să vezi shaorma cum e
Masamune:și ce mai aveți inafară de astea.
Lili:sarmale ciorbă de burtă... Salată de beof
(🤣🤣🤣🤣🤣)
Yuu:hehehe
*timeskip*
Eram cu toții gata să mergem spre stadion.
Mergem și ajungem chiar repede. Stadionul era destul de mare. Eram uimiți cât de mare era stadionul. Mergem spre intrare să mergem înăuntru dar fix la intrarea în stadion era o femeie. Îmi era destul de cunoscută. Mă ascund după masamune iar în momentul acela venise spre noi femeia aceea și ii privește lung dar după un minut tuși ușor.
Femeia:ce vă aduce aici?
Masamune:doar ne uitam la stadion
Femeia:înainte de lupta beyblade nu aveți voie să intrați înăuntru. Ne pregătim pentru runda preliminară echipa României va câștiga. Sunt consiliera lor și antrenoarea.
Masamune:vroiam doar să vedem cum arată
Femeia:nu aveți voie și punct.
Am plecat dezamăgiți iar femeia aia se uita destul de interesată de mine și mai ales de masamune.
Plecasem spre hotel iar femeia ne urmărea și încerca să despartă echipa de cei esențiali.
Când să ajungem la hotel câteva străzi distanță eu și masamune ne îndepărtăm de echipă amândoi auzind o pisică în pericol. Găsim pisica și o luăm cu noi.
Se întunecase afară destul de repede și încercam să ajungem la hotel. Eram complet pierduți prin românia aveam și pisicuța cu noi.
Masamune:cum ajungem la hotel acuma?
Lili:nu știu avem și pe pisicuța asta cu noi.
Masamune:o lasăm la hotel și ii lăsăm și mâncare
Lili:bine.
Masamune mă sărută scurt și după mergem în căutarea hotelului.
Eram rupți de oboseală și aveam și pisicuța cu noi. În cele din urmă ajungem dar dimineața devreme la hotel iar restul nu erau în cameră așa că ce s-a gândit masamune să facă. Vede că mă pun în pat las pisoiașul în pat pe pătură si se pune deasupra mea.
Lili:masamune ce tot faci?
Masamune:vei vedea
Nu apuc să mai zic ceva că mă sărută pe buze.
Coboară cu sărutul pe gât și când să îl ating pe spate pe sub hanorac intră yuu înăuntru cu gingka și Madoka și ne vede în poziția aia.
Yuu:știam eu ca cei doi sunt împreună!!
Eu și masamune tresărim și ii vedem că ne priveau și imediat ne așezăm mai depărtați.
Eu rosisem mai rău și iau pisoiașul în brațe.
Gingka:scuze că v-am speriat așa dar ieri ați dispărut și v-am căutat ieri și azi dimineața.
Madoka:mi-am făcut griji pentru voi unde ați fost!!
Masamune:am încurcat drumurile
Madoka:bine că sunteți bine. Urmează să vedem lupta mâine. Bine că nu ați dispărut mai mult timp.
Masamune era atât de roșu la față că roșiile erau invidioase pe el.
Yuu:masamune ești bine?
Masamune:d-da de ce nu aș fi
Yuu:ești ca o roșie
Masamune:ba nu
Madoka:hei Lili ce e cu pisica?
Lili:l-am salvat de la moarte sigură pe stradă.
Madoka:și ce o să faci cu el?
Lili:îl păstrez și îl apăr
Ziua aceea trecuse iar ziua cu pricina venise repede. Uitaseră că eu și masamune ne-am sărutat în fața prietenilor mai ales că eram și în poziție cam îndrăzneață.
E ziua primei runde a echipei României vor avea lupta cu cei din Australia. Mergem la stadion ajungând repede. Aceeași femeie ne întâmpină dar de data asta ne lasă să intrăm.
Mergem la locurile noastre și stăteam răbdători să înceapă lupta.
Arena de beyblade era pusă.
Lupta începe bine dj anunță echipele și totul era normal luptele începuseră. când ca prin minune echipa României invinge echipa Australiei.
Eram cu toții uimiți. Ce naiba le făcuseră menegera echipei României....
După luptă noi ne-am dus la hotelul actual departe de stadion ne-am luat bagajele și ne-am mutat la hotelul de lângă stadion.
Eu luasem pisoiașul cu mine și aveam grija de el.
Ajungem destul de repede la hotel și eram asigurați cu camera cea mai mare. Lasăm bagajele iar eu pun pisoiașul pe pat și ne pregătim să mergem să mâncăm.
Mergem la un restaurant cu specific romanesc iar acolo am dezbătut toate.
Lili:deci vom lupta cu echipa României care e mai bună...
Masamune:nu te descuraja vom câștiga.
Gingka:masamune are dreptate trebuie să analizăm ce vor face ca să fim pregătiți pentru orice.
Lili:bey-urile lor sunt așa de malefice.... Fiind la fel faza e că au roata de fuziune diferită. Nemesis cu rota de fuziune dublă nui singurul malefic.
Madoka:aici te aprob sunt toți 4 cu nemesis dar rotile de fuziune sunt diferite ca cea dublă ca bey-ul original.
Lili:mâine vom lupta cu ei deci aflăm puterile lor.
Masamune:ăsta e spiritul.
Gingka:vom fi puternici.
Masamune mă ia de mână și îmi zâmbi.
Yuu:ce se întâmplă cu voi doi? Păreți cam apropiați
Gingka:așa e. Să nu vă încurcați mai rău.
Masamune:stai calm cu sau fără iubită tot concentrat o să fiu
După ce am mai vorbit și râs, mâncăm și noi în sfârșit ceva bunătate de mâncare. După ce mănâncăm ca sparții mergem la hotel unde masamune se dusese la duș, eu stăteam în pat și mă relaxam, Madoka și gingka se uitau la informațiile despre bey-urile celor de la trandafirul românesc iar yuu se uita la tv cu pisoiașul în brațe.
Deodată se aude din baie un pliosc în apă și tresarim eu gingka Madoka și yuu iar pisoiașul sare din brațele lui yuu.
Masamune:au i-ar am alunecat pe săpun!!! Să vină cineva să mă ajute să mă ridice din apă!!
Gingka:merg eu să îl ajut să se ridice din apă.
Lili:mai bine merg eu
Yuu:uuuu va fi ceva acțiune
Lili:taci yuu doar îl scot din apă.
Merg la el și îl văd cum dădea din mâini și picioare. Eu îl ridic din apă în picioare și îi dau repede un prosop. El ia prosop și se acoperă repede.
Lili:ești ok?
Masamune:da doar am alunecat pe săpun.
Lili:fi mai atent data viitoare.....
Masamune mă sărută iar și mă lipi de perete. Mă săruta continuu și era lipit de mine deabinelea. La un moment dat rupem pentru gură de aer și ne privim intens. După mult timp ne schimbam de haine și ne punem în pat cu toții la somn.
Următoarea zi veni repede și ne trezisem devreme ne pregătim luăm micul dejun și după mergem la stadion. Kenta era deja în public iar restul de oameni erau de partea României.
Lupta începe.
Dj anunță echipele și deja publicul începea să fie și mai agitat când cei din echipa României apar acolo.
Dj:acum să începem cu luptele! Masamune și lili din echipa Japoniei contra elly și Sebastian din echipa României!
Lupta începuse aprig și eram în avantaj puțin. Cei doi din echipa României având același bey puteau să lucreze împreună cu mișcările lor. Lili:masamune trebuie să lucrăm în echipă ca-n ca ei.
Masamune:cam greu dacă ei sunt ca unul.
Lili:masamune hai să încercăm orice.
Elly:hai nemesis focul iadului negru
Masamune/lili:acum!!!! Combinație de mișcări speciale!!!!
Sebastian:ce naiba
Elly:ăștia doi au combinat mișcările speciale
Cei doi încercau să facă diversiunea lor dar au fost învinși.
Dj:Elly și Sebastian au fost învinsi de masamune și lili.
Urmează ultima luptă.
Ne retragem în tribuna echipei noastre.
Gingka:bravo
Lili/masamune:mulțumim
Madoka:a fost o luptă super dar ciudat că toți au un nemesis diferit.
Lili:gingka tu ești liderul trebuie să închei runda 2 frumos baftă
Gingka:asta și v-oi face.
Dj:următoarea luptă e dintre gingka cunoscut pentru luptele lui și fiind și locul 1 la bladerii luptători cu Miranda campiona tuturor luptelor din România și preferata tuturor.. Să înceapă lupta!!!!!
Lupta începe și se pare că această Miranda conducea lupta.
Gingka:hai pegasus!
Pegasus încerca să îi facă față lu poison nemesis dar parcă nu reușea.
Într-un final pe la capătul puterilor lui.. Pegasus îl învinge pe nemesis cu puterea specială.
Mergem în runda 3 cu brio dar aveam inpresia că echipa României va reveni să ne luptăm cu ei. Doar că ei nu se vor lăsa până nu ne înving.
Runda asta se încheie bine și mergem la hotel fericiți.
Masamune:o să fim numărul 1!!!!
Lili:vom fi vom fi te rog fi calm.
Masamune:a da am ceva pentru tine. Mai bine zis hai cu mine.
Masamune mă duce prin oraș. Era destul de frumos.
Masamune:m-am documentat puțin înainte de lupta noastră despre România și suntem fix în capitala țării iar pe aici sunt obiective turistice multe.
Lili:frumos din partea ta să mă duci prin capitală dar cred că ar trebui să vi cu mine la periferii vreau să vezi ceva.
Masamune:lili într-o zi vreau să mă duci acolo dar nui momentul vroiam să te plimb umpic prin capitală poate găsim acea șaorma. Umm ce animale originale din România aveți că nu am prea găsit..
Lili:ursul e cel mai cunoscut în România practic în munți.
Masamune:e ca cel panda?
Lili:nup. Ursul brun poate să omoare un om.
După plimbare cu masamune și discuția cu el mergem înapoi la hotel. Intrăm înăuntru în camera noastră de hotel și ceilalți se opresc din ceea ce făceau și ne priveau lung.
Masamune:ce e prieteni avem ceva pe față?
Yuu:știam eu că sunt un cuplu!!
Masamune:nu fi absurd eu și lili doar ne înțelegem bine atâta tot.
Gingka:nu doar asta
Gingka arată că cei doi se țineau de mână
Masamune observă și dă drumul la mâna mea și rosise ca roșia românească iar eu eram tăcută că situația devenea jenantă. După faza asta cu toții comandăm pizza și mănâncăm ca sparții urma să mergem în runda 3 cine știe poate chiar în runda 3 vor întâlni pe cineva nou.
Aflați totul în capitolul următor.Acesta a fost capitolul 6 cel mai lung capitol ever
Sper să vă placă
ByeSeara06 uite capitolul 6
CITEȘTI
heart and soul(Beyblade Metal Masters Fanfic)
ActionPe scurt: o fată fuge de acasă ca să lupte beyblade și își face prieteni și o echipă. Călătorește cu ei prin lume ca echipa gan gan galaxy și luptă în campionatul mondial. E și o poveste de dragoste dintre ea și masamune kadoya dar luptă și cu ea în...