Capitolul 9:hai În Mexic/lupta Cu Reprezentativa Mexicului

33 4 34
                                    

(viva mexico)
*timeskip 3 zile mai târziu*
După muuult timp de așteptare ajungem în New mexico cu un vapor. Noi eram în costume de baie chiar de atunci când eram în vapor. Ne ducem la hotel și despachetam iar ca deobicei pisoiul stătea în pat la locul lui. Ne schimbăm și ne pregătim pentru ce va urma.
Masamune mă ia de mână și mă trage afară din hotel și mă duce mai departe de hotel.
Lili:unde mergem?
Masamune:plimbare.
Fugea cu mine de mână și mă ținea strâns.
Ajungem într-o piață mare și acolo ne tot uitam la niște sombrero. Se auzeau mariachii cântând melodii. Ne mai plimbăm ce ne mai plimbăm și după mergem înapoi la, hotel.
Ajunși la hotel mergem în cameră și nui găsim iar masamune se gândi să facă ceva. Mă trânti în pat și mă sărută pasional. Se dezbracă și mă dezbracă și pe mine și continuă să mă sărute. Se lipi de mine ca o lipitoare și ii simțeam erecția.
*timeskip...*
Ne îmbracasem și ne ducem să îi cautăm prin oraș.
Deodată când eram printr-o parte a orașului care e rău famat auzim o voce a cuiva și vine în fața noastră
???:hei voi doi nu ați auzit că publicul nu are voie aici dacă suntem noi prin preajmă?
Masamune:nu, nu am auzit.
???:infine.
Lili:cine naiba ești?
???:secret. Va spun cine sunt dacă reușiți voi doi să mă bateți la o luptă de beyblade în stil mexican.
Masamune:s-a făcut
Începe o luptă de stradă în stil mexican. Multă lume era prezenta la cursă. Ceea ce nu știm era ca lora ne găsise fix când vorbeam cu acea persoană care ne-a propus lupta care va urma.
Lupta începe și trebuia să urmăm un traseu special. Facem ce ni se spune și fix atunci mai apar trei persoane în această cursă/luptă.
La final de tot începe adevărata luptă iar masamune mă apăra de ei și cade el victima lor. Lupta se încheie repede cu masamune rănit și aruncat în cactus iar eu încă în picioare.
???:tch. Tu ai ținut piept puterii bey-ului meu+prieteniii mei.
Lili:zi cine sunteți sau vai de voi!*o luam razna*
Îl vedeam pe masamune rănit în cactus și aura mea întunecată de la bey-ul blestemat era și mai accentuată.
???:suntem din echipa care reprezintă mexicul noi 4. Ne vedem la luptă. Bye!
Eu nervoasă ce eram cad în genunchi și mă țineam de cap
Plecă ăia 4 iar eu mă liniștesc și merg la masamune și îl scot din cactus și îl curăț de spini. Vine lora la noi rapid.
Lora:e bine?
Lili:oh lora unde erați vă căutam. Nu e bine masamune ști am luptat cu ăia care sunt defapt cei din echipa care reprezintă mexicul.
Lora:am văzut sper că e bine. Bey-ul lui e ok?
Lili:da dar masamune nui ok....*mă iau iar de cap și gem lung*
Lora:dar tu ești ok?
Lili:d-da...
Imi revin și ii dau hanoracul jos lu masamune și mă pun cu capul pe pieptul lui. Inima era ok și respira slavă cerului că era bine și nu era pe moarte. Eu și lora îl luăm pe masamune ușor și îl ducem la hotel. Revenise și Yuu cu Gingka și Madoka și imediat ce l-au văzut pe masamune așa s-au speriat rău.
Lupta noastră urma să fie în 3-4 zile și dacă nu își revenea luptam eu și yuu sau gingka și yuu. Nu avea cum ca cei din echipa Mexicului să ne pună să luptăm 4 la 4. Era imposibil.
Gingka ne povestise fix atunci când află că am fost atacați printr-o luptă de stradă de echipa Mexicului că și ei au pățit la fel dar în Brazilia.
Stăteam și ascultam ce zicea iar deodată masamune se trezi făcându-ne să tresărim eu aproape era să cad dar mă duc aproape de masamune și îl iau în brațe.
Mai stăteam ce stăteam după ne-am culcat....
*timeskip*
Venise și ziua în care ne luptăm oficial cu reprezantiva Mexicului în arenă.
Desigur lora stătea cu noi ca un ajutor. Madoka ne mai verifica odată bey-urile noastre iar noi ne pregăteam.
Masamune își revenise de la ziua aceia iar eu stăteam în brațele lui. El mă ținea în brațe destul de strâns și era încă speriat.
Lili:masamune sunt ok......
Masamune:eram îngrijorat.
Eu îl sărut dulce fiind bucuroasă că el e bine.
După ce ne-am pregătit tot am pornit spre stadionul lor unde era lupta de beyblade.
Ajungem acolo și începe o melodie de început. Deschiderea luptelor.
Ne așezăm în tribuna noastră iar lora se duce și se pune undeva ok mai bine zis în publicul plin de oameni.
Deschiderea la lupta de beyblade era select cu muzică și chiar dans.
Yuu:superb deja a început. Să luptăm pe cinste cu mexicani.
Masamune:ce ar merge un churos acuma...
Lili:shhh trebuie să se anunțe prima luptă.
Dj:bun venit mexicanii mei la runda 3 din luptele beyblade în țara călduroasă mexico între echipa viva el mexico și reprezentativa Japoniei echipa gan gan galaxy!!
Oameniii:viva mexico!!!!
Începe muzica iar reprezentativa Mexicului vin în tribuna lor pe muzică. ( https://youtu.be/xHEWBdAyjNQ)
După toate introducerile lupta incepuse
Era cea mai grea lupta care o avusem
Totul se petrecea asa de repede în cât singura chestie care era greșită era că noi luptam cu cea mai cunoscută echipă din Mexic.
*timeskip după luptă*(Scuze că nu mai dau detalii la luptă)
Eram cu toții în hotel după luptă eram extenuați iar lora venise la noi.
Lora:*intră în camera de hotel*felicitări!!!!!!!
Masamune:mulțumim!
Gingka:mai avem multe lupte până să câștigăm marele premiu și titlul cel mare.
Lora sare în brațe la gingka
Eu tot ce vroiam era un somn liniștit...
Pisoiașul stătea ascuns și dormea dar yuu îl ia de sub pat și se pune în pat cu el și adoarme.
Cu toții eram obosiți....urma o pauză de 15 zile pana la următoarea luptă. Liniște și pace.....
Oare ce se va mai întâmpla până la următoarea luptă beyblade?
Va fi de bine sau de rău?
Aflați în capitolul următor.

Acesta a fost capitolul 9 din fanficul acesta scuze că nu am mai descris luptele lor. Ar fi prea mult
Urmează capitolul 10 cu alte surprize

Revin curând cu capitolul 10
Bye

Tarot_girl - lora

heart and soul(Beyblade Metal Masters Fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum