(am revenit în forță)
*Rayla pov*
Venise ziua aia și va trebui să îl recuperăm pe masamune. Ce văzusem ce îmi arătase tsubasa filmarea făcută de cineva din tribună până să apară fumul acela dubios.
Ufff dar mai e și treaba cu fata asta Lili....va avea un copil cu acel masamune...trebuie naiba să o opresc să facă ceva nebunesc. O văd că se sculase din pat înainte să plecăm și se ducea la geam...
Rayla:hei alo ce naiba vrei să faci?
Nu răspunde doar stătea la geam și privea în gol.
Offff ce mă fac cu ea...
Restul erau în cealaltă cameră vorbeau planul iar eu trebuia să o păzesc acuma până prietena ei Lora zice dacă stă și ea cu Lili.
O iau cumva de la geam și o așez în pat.
Rayla:stai în pat și aici rămâi până să plecăm să îți luăm iubitul din mâinile fetei ăleia.
Lili:dar....
Rayla: comentezi!!!
Lili:nu șefa
Rayla: așa!! Acolo în pat să rămâi!
Deodată veni înăuntru madoka agitată.
Rayla:ce s-a întâmplat???
Madoka:am primit și mesaj de la WBBA se pare că cei pe care îi căutăm au plecat din India!
Rayla:unde!!
Madoka:în Madagascar
Rayla:vai de noi cum naiba ajungem acolo fără avion? Că în pisicii mei banii nu cresc în copaci!!
Madoka: luăm vaporul până acolo dar nu știm ce ne așteaptă acolo....
Rayla:și nu vom sta cu mâinile în sân! Îi batem de le sună apa in cap!
Madoka: mă gândeam că vei spune asta. Pe Lili o luăm că ea îl poate scoate pe masamune de acolo doar că trebuie să o apăram până o găsim pe aia.
Rayla: superb și ar trebui să lupt eu cu ea să nu lupte Lili.
Madoka:da dar ținta ei a fost mereu Lili. De atunci în pauza noastră.
Rayla:mai spunemi de acea zi vreau să știu detalii ca să știu ce replici să îi dau fătucii ca să îi închid gura.
Madoka îmi povești tot iar după ce îmi spusese tot din ce se întâmplase atunci eu o ajut pe Lili să se ridice din pat și îi dau alte haine să se schimbe iar după cu toții ne-am pregătit să plecăm spre destinația noastră și să luptăm cu cei răi.
In cele din urmă plecăm spre docuri ca să luăm vaporul.
Ajungem destul de repede și luăm vaporul care duce spre Madagascar.
"Pe parcursul drumului nostru spre Madagascar"
Eram cu toții pe puntea vaporului. Toate echipele care au concurat și care ne-au devenit prieteni. Teoretic prietenii echipei gan gan Galaxy cei care luptaseră prima dată în această călătorie.
Veniseră și cei doi prieteni a lui masamune, Zeo și toby.
Lili a stat cu cei doi și le-a povestit tot ce s-a întâmplat iar cei doi rămân cam stană de piatră când află că masamune o să fie tată.
Merg și eu la ei.
Rayla:mortali mai sunteți știți că atunci când se naște ea nu va mai lupta așa mult?
Zeo:da....cred.....e vorba acuma de masamune dacă nu-l recuperăm ce se va întâmpla?
Rayla:un mare rahat asta va fi. Nimeni nu va mai lupta la fel de ok ca înainte!
Zeo:te rog rayla calm avem noi grijă de Lili
Rayla:nu! Eu am grijă de ea pentru că pot să mă descurc cu ea
Toby:o fi ea.....destul de înfiorătoare cum am văzut la tv în ultimele meciuri ale ei e....o fată puternică.
Rayla:Lili are un bey blestemat da? Ea nu face asta din ură ci bey-ul o controlează. Am aflat de la madoka asta și daia stau numai cu ea și o supraveghez.
Zeo:ea dacă luptă blestemul o va acapara.
Rayla:și asta dar ea....se va activa din cauza acelei fete că îl ține captiv pe acel băiat și mai rău va fi. Crede-mă ea nu trebuie să lupte ci salvarea lu masamune e prin lupta celorlalți cu Miranda și ea îl ia pe masamune de unde e închis și gata. Dacă luptă direct ea ehhhh va pierde copilul...sau blestemul o va acapara și pe Lili și pe copil. Vor fi amândoi acaparați.
Zeo:au....
După mult timp și după o cină cam tăcută era și cazul să ne odihnim cu toții.
Desigur trebuia să stau cu ochii pe Lili. O duc în cameră iar ea se așează în pat iar eu mă așez cât mai comodă pe un scaun și o priveam. Liniștea se așterne în încăpere. Nu dură mult și o vedem pe Lora că intră pe ușă cu gingka în urma ei.
Rayla:acum ce mai e!
Lora:vrem să stăm și noi cu Lili.
Rayla:bine fiți cuminți,eu mă duc la tsubasa să îi zic planul b dacă asta nu va merge.
Zis și făcut părăsesc camera și îi las pe cei doi cu Lili.
*Timeskip*
*Lili pov*
După ce am stat cu Lora și gingka cam 2 ore, reveni Rayla și ne anunță că am ajuns în Madagascar.
Ieșim cu toții din vapor și eram în debarcader unde vedem jumătate jungla și mici orășele destul de ehhh și ne-am dus întâi la un hotel unde am lăsat majoritatea bagajelor după Rayla a împărțit echipele cum erau și înainte și mergem să căutăm locația cu pricina.
Căutăm ce căutăm și găsim o clădire destul de dubioasă.
Lili: Rayla.....asta o fi?
Rayla:da. Aici ne lași pe noi să facem ambuscadă.
Lili:bine
Zis și făcut Rayla și toate echipele fac ambuscadă cu bey-urile spărgând ușa și geamurile din sticlă a clădirei construite în mijlocul junglei.
Rayla:acum Lili dute!!! Te acoperim noi!!!
Fug cum pot și restul se luptau beyblade cu oamenii acelei fete.
Urc scările și ajung la un etaj cu multe camere cu lacăte pe ele. Sigur pe acolo era.
Caut după numele scris pe ușă și până la urmă găsesc ușa dar era cu lacăte mai multe.
Descui ușa reușind să sparg încuietorile și intru înăuntru și îl văd pe masamune legat de pat cu ceva pe ochi și plin de fire și chestii pe el.
Merg lângă el pe pat și îl mângâi el tresare și se agită.
Masamune:cine e acolo?
Lili:sunt eu Lili....
Masamune:nu te cred impostoare care ești!!
Lili:eu sunt ce naiba ai ??
Masamune:nu am nimic tu ai ceva! Pleacă până nu îți fac ceva groaznic.
Lili: masamune sunt eu Lili nu-s altcineva!
Masamune: minți!!
El se agită și începu să facă gălăgie.
Mă pun deasupra lui cu greu că dădea din picioare și se agita dar reușesc. Îi eliberez mâinile și vroia să mă lovească dar îi prind mâinile și îl sărut apăsat iar el se zbate să scape. Își eliberează o mână și mă trage de păr dar eu trag de firele care erau legate de el și aprofundez sărutul.
Rup sărutul până la urmă și încă simt mâna în părul meu încă mă trăgea și era încă legat la ochi. Când să îi dau legătura jos de ochi el mă prinde iar de mâini mi le strânge rău. Mă bruschează pe pat și era el deasupra mea.
Masamune:impostoare ce ești dacă chiar te dai pe lângă mine îți dau ceea ce meriți și cred că te va sătura.
După ce a zis asta se desface la pantaloni și mă dezbracă și pe mine forțat.
*Între timp..*
*Rayla pov*
După ce am oprit oamenii lu aia merg după Lili să nu fi pățit ceva și nimeresc chiar la etajul care erau camerele și văd o ușă deschisă merg acolo și văd ce nu trebuie.
Rayla: bă creier de ceapă!! Lili e gravidă cu pruncul tău!!! Ce naiba ți-a făcut Miranda te-a sucit de tot???!!!
Masamune se opri din ce făcea iar Lili tremura acolo.
Îl dau jos de pe ea și îi dau legătura de ochi jos.
Rayla: chiorule!!! Miranda te-a himnotizat! Lili cea reală e cea pe care ai lăsat-o gravidă și acum o traumatizezi!!!
Masamune:ceee??
Rayla:aha acum ți-a venit capul!
Îl lovesc de îl las lat pe podea și merg la Lili și o ajut să se îmbrace.
Lili:rayla....
Rayla:shhh va fi bine totul. Masamune va fi bine își va reveni nu ai traume prea mari doar că aproape te-a violat
Lili: Miranda i-a făcut asta nu-i grav.....
Rayla:te duc la medic imediat!
Îl iau pe masamune ca pe un sac de cartofi și pe Lili de braț și ne grăbim să ieșim de acolo cu ceilalți.
Apăruse și Miranda iar Lili se smucește se pune în poziția de apărare.
Miranda:se pare că a apărut și Lili cu așa zisa Rayla
Rayla:ce mă!!!
Îl las pe masamune jos și îi dau pumni fătucii ăleia și îi adresez cuvine grele.
*Timeskip*
*Lili pov*
Eram înapoi la hotelul din Madagascar după ce Rayla a insistat cu medicul și după ce am aflat că totul e ok am stat calmi.
Rayla m-a pus la regim iar masamune...ehhhh el a primit pedeapsă.
In acea pauză bine meritată eram în camera relaxată.
Veni Rayla cu masamune în cameră.
Rayla:hai spune!!!!
Masamune:îmi pare rău...
Rayla:mai tare!!!
Masamune:îmi pare rău.....Lili...nu am știut că ești tu mă ierți??
Lili:da...hai aici prostănacul meu...
Îmi deschid brațele și el veni și plângea în brațele mele. După ce a plâns se așeză lângă mine în pat iar Rayla pleacă.
Lili: masamune.....vei fi tată
Masamune:stai....e adevărat???
Lili:da.
Îi iau mâna și i-o pun pe burtica ușor crescută.
(Ce greșit a sunat)
Masamune:o....wow...copilul aici se află.
Lili:e încă cât o boabă de fasole
Masamune:hehehehehe e al meu
Îmi ia în brațe burtica. Nu putea refuza copilul și să îl omoare așa că acceptă să fie un tată iubitor.
Greșealile pe care le făcuse desigur se iartă dar bine că e bine.
Oare ce se va mai întâmpla în continuare. Cel puțin când copilașul se va naște. Înainte de asta au fost alte faze comice.
Dar atunci când copilașul se naște și e mai mare puțin alte aventuri cu Beyblade vor mai fi.
Aflați în capitolul următor!!!!!Acesta a fost capitolul 14 urmează capitolul 15
Sper că nu am oripilat pe nimeni cu fazele mele mirobolante
Și diseară mă așteaptă o noapte albă...am văzut activitate paranormală și mda....adio somn stau să exorcizez perna noaptea cu lanterna.
☮️ Și 😘
CITEȘTI
heart and soul(Beyblade Metal Masters Fanfic)
ActionPe scurt: o fată fuge de acasă ca să lupte beyblade și își face prieteni și o echipă. Călătorește cu ei prin lume ca echipa gan gan galaxy și luptă în campionatul mondial. E și o poveste de dragoste dintre ea și masamune kadoya dar luptă și cu ea în...