BAŞLANGIÇ

139 11 95
                                    

Evrim konusunda sunulan iddialar üzerine çok bir şey bilmediğimi dile getirmekle beraber İslamiyet ve Kur'an açısından varlığına bir delil olmadığı ve sunulan birkaç sava karşı ise karşı çıkıldığına şahit oldum.

Daha önemli meseleler varken üzerinde çok durmamayı seçmekle beraber konu açıldıkça bildiğim kadarını bahsetmeyi ve genel savlara cevaplar sunmayı, yüzeysel ve anlaşılır bir dil ile aldatmaları ikaz etmeye çalıştım.

Öncelikle üniversite zamanlarında sınıfımdaki evrimci ateist arkadaşa yazdığım mektubun kendisi olsun, deist arkadaşa yazdığım mektupta bir bölümünde bahsetmem yahut da İman Etmemek İçin Sunulan 99 Sebep'te bazı iddialara cevap olarak, bazen de sosyal camialarda yayınladığım kitaplarımın yorum kısımlarında gerekli bilgileri verdim.

Buna rağmen okumak zorlarına gitti, kendi kaynaklarından başkasına bakmaktan çekinildi, herkes anlasın diye basit ve yüzeysel anlatmam gülünç gelindi...

Buna karşın ben de daha ayrıntılı ve işin üstadı kimselerin makale ve tezlerinden "ANLAŞILIR" ve "ÖZÜ VERME" kaidelerinden ödün vermeden evrimi madde madde geri geldiği o fosil bataklığına tekrar daldırmaya geliyorum biiznillah!

Veee netice de ne mi olacak? Onlar 3-5 cümle yahut paragraflık yazılar atarlarken bana 300-500 sayfalık makale ve tezleri okumak düşecek... Kazanan elbette ki yolunda ihlas ile adım atan olacak biiznillah...

Evrim YanılgısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin