İlk ve Son Tercih YARATILIŞ

25 7 23
                                    

■ "Yaratılış" isterseniz ilk akla gelen olsun yahut da son tercih, netice itibari ile elde kalan hep ve tek o olacaktır. Bunu daha iyi anlamak için akla gelen varlığın oluşması için kaynak gösterilen başka seçenekleri de sermek lazım;

▪ KENDİ KENDİNE VAROLDU: Bunu iddia edebilen bir kimse kendi kendini büyütmüş olması gerektir. Kendisi daha bir zigot iken hücreye gerekli her girdiği ve çıktığı usta bir muhasebeci gibi daha o zamanda aklı yok iken hesap edip, kuvveti yokken alıp vermesi gerektir. Bu akla muhaldir!

▪ SEBEPLER MEYDANA GETİRDİ: Bu ne demek diyenlere "Bir meyveyi yağmur, toprak, hava, güneş, minareller, vitaminler ve ila ahir ne var ise hepsi birleşip var etti," demektir. Buna inanmak bir nevi Hundiların çok putlu dinlerine inanmak gibidir. Hiçbirinin aklı yok, iradesi yok, kudreti yok, göremiyor ve yaşamıyor lâkin tüm bu meziyetlerin gerektiği bir Sanatçı'nın (C.C) böyle de bir sanatı var etmesi gerektir.

▪ RASTLANTI ESERİ OLUŞTU: Kainattaki tüm zar atomları atılsa yine de cansız olan kendilerinden canlı bir varlık oluşması imkansızdır. Hatta biz akıllı kimselerin dâhi Kur'an lisanı ile bir sinek var etmeleri dâhi olanaksızdır.

▪ TABİAT ANA VAR ETTİ: Evrimcilerin bir putu daha. Tabiat dedikleri bitki ve ağaçlardan ibaret, kendini sürdürmesi için güneşe ve yağmura ihtiyaç duyan ve her gün gittikçe insanoğlu tarafından tahrip edilen bu aciz putun bir ilah olması düşünülemez, evrimcilerin hatırları kalmasın diye seçeneklerin sonuna yerleştirdim.

▪ DNA/ KANUNLAR MEYDANA GETİRDİ: DNA'da kanunlarda sadece formüller ve kodlardan ibaret bilgilerdir. Bilgi de iş yapmaz elbette ki. Bilgi iş yapacak olsaydı Yasama organını faaliyete dökmek için Yürütme ve Yargı organlarına ihtiyaç duyulmazdı.

Görüldüğü gibi tüm seçenekler berteraf edildi ve yine elimizde YARATILIŞ kaldı. İlmi, iradesi, kudreti olan ve yaşayıp gören bir Zat olan ALLAH-u Teâlâ tarafından tek hakimiyet üzerine bu kainat sistemi her an yaratma üzerine dönmektedir.

Evrim YanılgısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin