Waar was ik? Om mij heen was het donker. Ik wist dat het zwart voor mijn ogen was geworden. Ik voelde zacht getrap in mijn buik. Ik schrok ervan en keek naar beneden. Mijn buik was al goed gegroeid. Mijn hand gleed erover heen. Plots zag ik een meisje met blonde krullen en felblauwe ogen staan. Ze leek drie jaar oud.
Het meisje liep naar mij toe. Ze glimlachte. 'Wie ben jij?' Vroeg ik zachtjes. Ze wees maar mijn buik. Ik begreep het niet. Toen wees ze naar mij.
'Mama... wakker worden.' fluisterde ze. Ze giechelde en rende het donker weer in. Was dat mijn dochter? Ze had dezelfde kleur haar als ik en haar ogen... mijn hart klopte snel. Dezelfde als die van Dragos. Ik fluisterde naar mijn buik.
'Zocht je contact?' vroeg ik en ik voelde een trapje in mijn buik. Mijn dochter.Mijn keel brandde als een gek. Mijn ogen deed ik open. Ik lag op mijn zij. Naast mij zag ik Camilla, Emily, Bryan en Sora zitten kletsen. Ik siste, waardoor ze op kijken.
'Lily!!! Je bent wakker!!!' zei Emily. Mijn hoektanden groeien.
'Pas op, Emily. Ze heeft een tijd niet gedronken.'zei Sora en ze trok Emily achter haar.
'Ik haal Dragos.' zei Camilla. Ze rende mijn slaapkamer uit. Ik wilde de dekens van mij afgooien, maar mijn spieren deden pijn. Ik kon mij niet bewegen. Een schreeuw kwam uit mijn keel. Ik raakte in paniek.
'Ze is uitgedroogd.' zei Bryan.
'Is ze wakker?' zei een melodieuze stem. Een geur ontplofte in de kamer. Ik siste hard.
'Jup.' zei Emily.
'Ze kan alleen niet bewegen. Lily is uitgedroogd.' zei Sora. Ik had zo'n dorst. In mijn gezichtsveld kwam Dragos. Ik begon te huilen toen ik hem zag.
'Zouden jullie mij even alleen kunnen laten met Lily?' Hoorde ik Dragos vragen.
Ik hoorde de rest weg gaan. Dragos keek mij weer aan.
'Wat is er, Lieverd?' Fluisterde hij en streelde mijn gezicht.
'Ik heb... onze dochter... gezien.' fluisterde ik met moeite. Dragos begree mij niet.
'Hoe bedoel je?' vroeg hij.
'We krijgen... een dochter.' Fluisterde ik. Zijn geur werd sterk om te weerstaan en ik siste weer. Ik probeerde mijn bloeddorst tegen te houden.
'Je moet drinken.' zei Dragos. Hij zette mij goed rechtop. Ik keek naar beneden en gilde. Mijn buik was net zo gegroeid als in mijn droom. 'Rustig lieverd. Je hebt drie maanden geslapen. Je had het nodig volgens Ruben.' Zei Dragos en gaf mij een kus op mijn wang.
'3 maanden!!!' Schreeuwde ik. 'Ik ben maar 5 minuten weg geweest!' Dragos kwam naast mij liggen.
'3 maanden.' zei hij en Dragos maakte een snee in zijn pols. Ik pakte die en zette deze aan mijn lippen. Ik begon te drinken. Ik voelde mij sterker worden.
'Mmm.' fluisterde ik zachtjes en genas de wond.
'Maar wat zei je net? Ik kon het daarnet niet goed verstaan.' zei Dragos. Ik gleed weer met mijn hand over mijn buik.
'We krijgen een meisje.' zei ik met een glimlach.
'Wauw, geweldig.' zei Dragos zachtjes. 'Maar hoe weet je dat?' Ik pakte zijn hand en legde die op mijn buik. Even voelde ik een trapje en de ogen van Dragos werden wit. Zijn eerste contact met zijn dochter. Wat was ik verliefd op deze man.
Na vijf minuten werden zijn ogen weer normaal.
'Z-z-ze lijkt op jou met mijn ogen.' zei hij zachtjes. Ik glimlachte en Ik kuste hem zachtjes. Ik voelde mij zielsgelukkig. 'Ik ben zo trots op jou, mijn Viamo.' Hoorde ik hem denken. 'Kom, dan gaan we even douchen.' zei Dragos en hielp mij het bed uit. Ik liep half waggelend naar de badkamer. Dragos hielp mij met uitkleden.
'Heel sexy dit, maar niet heus.' zei ik vermoeid. 'Alles aan jou is sexy.' zei hij zachtjes. Ik keek hem fronsend aan. 'Geen discussie mogelijk.' zei hij, terwijl hij mij streng aankeek. Hij trok zijn kleding uit. Ik keek weer iets langer dan gepland. 'Lily...' zei Dragos. Ik schrok.
'Ja sorry, macht der gewoonte.' zei ik snel. Hij kuste mij. 'Goede gewoonte.' Fluisterde Dragos in mijn oor.Hij liep de inloopdouche in en draaide de kraan open. Ik kwam er voorzichtig bij staan. Zachtjes ging ik tegen hem aanstaan. Hij sloeg zijn armen om mij heen. Ik voelde een kus op mijn hoofd. Mijn huid werd rood. Hij hief mijn kin omhoog. 'Wat is er?' vroeg Dragos.
'Je maakt mij compleet.' Fluisterde ik.
JE LEEST
Opposite Mates (DUTCH)
Vampire06-02-2021: hoogste notering in Categorie fantasy!!! ------///-////----------------- De deur ging open en ik zakte door mijn benen heen. Sora en Camilla konden mij niet meer vasthouden 'LILY!.' riep Camilla in paniek. Twee koude handen vingen en til...