0.2

47 13 12
                                    

Selamlar Güzel Kızlarım ve Yakışıklı Beylerim.

Nasılsınız? Umuyorum ki iyisinizdir. Değilseniz de bu bölüm sizin keyfinizi yerine getirecek! Ama ondan önce açıklamam gereken bir kaç şey var!

Öncelikle kurgumun ilk bölümü beğenildi ve bunun için çok mutluyum.

Zaman geçtikçe Antilop'u ve Lavinya'yı iyice tanıyacağız. Ön yargınız lütfen bulunmasın. İkisi de çok naif karakterler. Özellikle Antilop'un ruhunun güzelliğini bu bölüm çok daha iyice göreceksiniz! ☆

Hazırsanız 2. bölümümüze başlayalım. :)

--------

Yazardan :

Akay yine uyandı, Akay yine uyandığı anda onu düşündü, Akay yine yemek yerken onu düşündü, Akay ders çalışırken, yürürken, hayal kurarken hep onu düşledi. O güzel yüzündeki naif gülüşü düşündü. En depresif insanı bile bir kahkahası ile en mutlu kişi yapabilecek kişiyi düşündü. Akay Lavinyasını düşündü. Akay hep düşündü, hep onun kokusunu düşündü, onun gözlerinin güzelliğini ve içinde barındırdığı acıyı düşündü. Her gün olduğu gibi yine onun içindeki o acıyı alamadığı , onu mutlu edemediği için kendine lanet okudu. Bu onu rahatlatmazdı, peki neden bunu yapıyordu? neden kendisine acı çektiriyordu? bunun tek bir nedeni var ; Aşk . Ona karşı hissettiği ilk ve sonsuza kadar sürecek olan son duygu.

Akay , Lavinya'yı gördü.

Akay , Lavinya'yı sevdi.

Akay , Lavinya'ya aşık oldu.

--------

Lavinya'dan :

Yine bir gün doğdu. Yine ablamın o iğrenç sesine maruz kaldım. Yine annemin aşşağılayıcı bakışlarına mağruz kaldım. Ben Lavinya, Lavinya Öz. Arkadaşlar bana Lavin der. :)

Sosyal anksiyetesi olan bir kızım. Daha 16 yaşında olmama rağmen yaşadıklarım bana ve bünyeme ağır gelmiş olmalı ki kendimi herkesten kısıtladım. İnsanlarla konuşmaya çekiniyorum. Çünkü herkesin bana ailem gibi davranacağından çok korkuyorum.

Sadece 2 kişiye güveniyorum.

Nehir ve Akay.

Her yaşadığımı onlarla paylaşabiliyorum , onlara çok güveniyorum.

Nehir ile 5 yıldır çok yakınız. Ortaokulda tanıştık. Hâlâ da o günden beri arkadaşlığımız devam ediyor.

Akay ile 2 yıl olacak, lise 1 de tanıştık. Çok farklı. Nehirden de farklı. Onu ilk gördüğümden beri farklı şeyler hissediyorum. Ama en yakınım. Hiç bir şey yapamam maalesef. Her sorunu içime gömdüğüm gibi onu da içime gömdüm. Kalbimin çok derinlerde bir yerlerde bir daha çıkmamak üzere orda duruyor. :)

--------
(12.44)

Antilop : SELAM GÜZELLERİN EN GÜZELİ!

Lavin çevrimiçi

Görüldü ✓✓

Lavin : Selam :)

Antilop : OHA ENGELLEMEMİŞSİN , BEN Bİ GÜNE KALMAZ ENGELLERSİN ZANNEDİYORDUM ŞHİROKSNSMJSLŞUSKSJ

Lavin : Yok be niye engelleyeyim. Eğlenceli bir insana benziyorsun.

Antilop : Öyleyimdir :)

Antilop : Bugün nehire mi gideceksin ?

Lavin : Hayır? nerden çıktı?

Antilop : Git bence. Güzel bir süpriz bekliyor seni orda. :)

Lavin : Bırak nehirin kaç metre ötedeki evini, odamdan çıkıp tuvalete gitmeye üşeniyorum ben agahsgsgdasfdgs

Antilop : Hadi ama Lavin

Antilop : Nolur

Lavin : Yoo gitmicem ahshgshfshsgs

Antilop : Nehir size gelsin o zaman.

Lavin : Bugün Nehir ile görüşebilecek bir durumda değilim.

Antilop : Neden?

Lavin : Sanane?

Antilop : Bak güzel kadın, senin saçının teline bile zarar gelmesine dayanamıyorum ben. Lütfen yapma böyle. Bak ben bana iyi davran demiyorum zaten, tek isteğim kendine kötü davranma. Dayanamıyorum. Yanına gelmek istiyorum. Gelemiyorum. Acı çekiyorum.

Antilop : Ben acı çekmeye razıyım ama sen acı çekme. Lütfen.

Lavin : Ay tamam kız

Lavin : Dram yapmayak

Lavin : Sende üzülme

Lavin : Ben böyleyim, bi gün acı çekerim bi gün mutlu olurum.

Lavin : Bugün acı çektiğime göre yarın mutlu olabilirim!!!!! OLEEY aghsgshsgsdfsgdga

Antilop : Sen çok güçlü bir kadınsın.

Antilop : Sakın kendinden ödün verme.

Lavin : Kardeşim

Lavin : O da olmadı gerçi

Lavin : Bacım

Lavin : bu hiç olmadı amk

Lavin : Zeki antilop

Lavin : Bak bu oldu

Lavin : Bak pek zeki antilop, anlıyorum acı çekmemi istemiyorsun. Bende sana seni rahatlatacak bir şey demek istiyorum.

Lavin : BEN ACI ÇEKMİYORUM

Lavin : Akay ve Nehirden başka kimse ile konuşmam bile , beni biraz tanıyorsan bilirsin.

Lavin : Ama seninle konuştum, çünkü sen çok samimi bir insansın. Ek olarak beni düşündüğün için de çok teşekkürler. Ama gerek yok. Kimseye ihtiyacım yok. Çok özür dilerim ama bunu yapmak zorundayım.

"Antilop" kişisi her yerden
engellendi.

--------

SELAMLAR SEVDİCEKLERİM!

UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR!

BEN YAZARKEN ÇOK ÜZÜLDÜM.

ÖZELLİKLE ENGELLENDİKTEN SONRA AKAYIN HİSLERİNİ ÇOK MERAK EDİYORUM.

Umarım çok üzülmemişsindir Akay Özyürek :)

hepinizi öptüüüm 💓💓




LAVİN'İN ÇIĞLIKLARI // TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin