0.3

33 9 6
                                    

Selamlar Güzel Kızlarım ve Yakışıklı Beylerim.

Nasılsın? Umarım iyisindir!
İyi değilsen de sana söz veriyorum Antilop ve Lavinya senin keyfini yerine getirecek!

O zaman keyf-i sefamız başlasın...

( keyf-i sefa diye bir kelime var mı bilmiyorum VÇŞFDĞWYÜÖPRTŞFĞ )

--------
Akay'dan :

Çoğu insan yağmuru sevmez, ama ben bayılırım. Taa 6 yaşındayken başlamış yağmur sevdam.

Hep dışarda yağmur yağarken parka gitmek istermişim, yada hep yağmur yağarken sokakta koşturmak istermişim. Çocuk aklımla istediklerime bakın. Sanki o zamanlardan beri biliyormuşum yağmurun her şeye iyi geldiğini.

Şimdi yine hava kapalı, herkes evlerine gitmeye çalışıyor çünkü yağmur bastırdıkça bastırıyor. Ama ben yürüyorum. Sonunu bilmediğim bu yolda sağlam adımlarımla yürüyorum. 3 gün oldu, 3 gündür kalbimde çekilmez bir ağrı var. 3 gün oldu, 3 gündür ruhumun yükü bana ağır geliyor. 3 gün oldu, yemek yemeyi, kitap okumayı, uyumayı bıraktım.
Ama hâlâ onu bırakamadım.

Bırakamazdım zaten.

Nasıl yapacaktım ki?

Onu sevmeyi bırakmak demek yaşamımı da bırakmak demek.

"Yaşamı sevdiğimden değil bu mücadelem. Onu çok sevdiğimden."

Lavin'e 3 gündür ne ben nede nehir ulaşamıyoruz. Nehir şehir dışında o yüzden o gidemiyor Lavin'in yanına. Benim de gitmeye yüzüm yok. Sadece arıyorum. Sadece sesini duymak istiyorum. Ama açmıyor telefonu. Yine açmıyor. En sonunda evini basıp o orospu anasıyla kaşar ablasını döve döve öldüreceğim.

--------

Lavin'den :

3 gündür sadece dayak yiyorum.

Artık nefes alamıyorum.

Artık yaşamak için bi sebebim yok.

Her gün Nehir ve Akay beni arıyorlar.

Açamıyorum.

Telefonum onun yanında.

Gidemiyorum.

Her şey onun elinde.

Yapacağım son bir şey var ;

İntihar etmek.

Nehir ve Akay'ı bırakmak istemiyorum. Onlar benim her şeyim. Sadece onlar için sürdürdüm bu hayat mücadelesini. Sadece onlar için devam ettim.

Şimdi ise gidiyorum.

Sonsuz yolculuğumun başlangıcındayım.

Ve eğer hazırsak.

Ben gidiyorum.

"Yaşamı sevdiğimden değil bu mücadelem. Onları çok sevdiğimden."

--------

HELLOOOOO PEK SEVDİĞİM OKURUM!

NASILSIN? UMARIM BU BÖLÜM KEYFİNİ YERİNE GETİRMEMİŞTİR.

PSİKOPAT MISIN LAN.

NİYE ÖLÜMDEN ZEVK ALACAKSIN?

NEYSE CANIM BENİM, MORALİNİ BOZDUYSAM KUSURA BAKMA, AMA BU BÖLÜMÜN BÖYLE OLMASI LAZIMDI 😌🥵

ÖPTÜM SENİ!💓



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LAVİN'İN ÇIĞLIKLARI // TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin