Rozdział 2

383 29 22
                                    

Purley joined the call.

Purley - SIEMA - powiedziałam z ekscytacją.

Mandzio - Witam! A więc gramy aktualnie w among us! (zmieniłam z golfa na among us jak coś) 

Purley - Aaaa to zajebiście, bo lubię tą gierkę więc możesz mi Mandziu wysłać kod na discordzie to dołączę.

O japierdziele Mandzio właśnie podał mi kod do ich gry. Jezusie ja nie wiem czy ja śnie czy może żyję w symulacji.

Nexe - AHAHAHAHAH SZMATY - Usłyszałam jakiegoś debila drącego morde.

Ewron - NO JAPIERDZIELE CZY WY MOŻECIE PRZESTAĆ UDAWAĆ - I wtedy zrozumiałam o co poszło. 

Purley - Dobra to ja dołączę. - Powiedziałam, a po chwili dołączyłam do gry.

Nexe - Ooo hejka - Powiedział ten typ.

Purley - No witam. - Powiedziałam z powagą.

Szczerze typ miał głos jak 13 latek. Przepraszam ale ja po prostu musiałam to powiedzieć, ja nie umiem się powstrzymać.

Purley - Masz 13 lat co nie? - Jezus ale mi się śmiać chciało. Myślałam, że umrę ale na szczęście zmutowałam się.

Nexe - AHA - Chłop się wkurzył, było słychać po jego łamiącym się w połowie okropnego słowa głosie.

Nexe - Nie no bez żartów, w co ty się bawisz? W cyrk? - Powiedział, słychać było po jego tonie głosu, że chce mnie tym obrazić. Więc przyjęłam propozycję i postanowiłam włączyć mój akting w grę.

Purley - Przepraszam... Nie chciałam cię obrazić... - Zaraz po tym się zmutowałam, bo myślałam, że się zesram zaraz. 

Ewron - Nexe weź ZAMKNIJ TĄ MORDE - Wkurwił się XD

Purley - N-nie no... nic s-się nie stał-ło.. - Jezus ale ja nie lubię się jąkać. BOŻE.

Nexe - No sory no.. - X kurwa D

Purley - HHAHAHDUSAHHDAHHAHAHHA - XDDDDDD ZAŚMIAŁAM SIĘ TAK JAKBYM MIAŁA ZARAZ PŁUCA WYRZYGAĆ. 

Mandzio - XDDDDDD 

Zaha -  XDDDDDDDDDDDD - Nie znałam gościa ale śmieszny miał śmiech XD

Wpatka - XDDD - Uuu jakaś dziącha.

Diables - XDDDDDDD - Taki pozytywny.

Thorek - XDDDDDDDDDDDDDDDD - Taki czajnik ale polubiłam chłopa XD

Naya - XD - Oooo jaki głosik słodki <3

Blaszka - XDDDD - To będzie moja psiapsi (obiecuję)

Diabeu - XDDDDDDDD - Jaki głos śmieszny XD

Nexe - CO JEST XDD - Tak mi się wydaję że był mega zły ale jednocześnie się śmiał z mojego śmiechu XD

Purley - BOŻE DOBRA STOP BO SIĘ ZERZYGAM ZARAZ XDD - Ledwo co mówiłam. Myślałam, że moje życie się kończy w tym właśnie momencie.

Nexe - Dobra XD gramy bo XD odcinek trzeba XD nagrać XD - Starał się mówić ale co słowo przeszkadzało mu śmianie się.

Mandzio - Okej XDDD Tylko najpierw przedstawimy się Purley XD - Powiedział Mandzio, żebym poznała wszystkich co tu grają i gadają.

Mandzio - Dobrze to zaczniemy ode mnie. Ja nazywam się Łukasz :) - Przedstawił się.

Ewron - Ja nazywam się Kamil, dzień dobry. -

Nexe - Witam ja jestem Krystian. 

Zaha - Siema jestem Jakub.

Wpatka - Ja Patrycja <3

Diables - Dawid :)

Thorek - Stasiu jestem <3

Naya - Ja jestem Marlena UwU (Nie wiem jak ma na imię)

Blaszka - Łukasz :3 - Aaa kochane

Diabeu - Siema ja Bartek jestem.

Jak coś to imienia mogłam pomylić XD

Purley - A więc witam jeszcze raz, ja jestem y/n. - Powiedziałam, a po chwili zaczęliśmy grać w among us.

Dziękuję za czytanie <3 

Następnym razem postaram się zrobić dłuższy rozdział więc no nie martwcie się <3 Ale też miałam mało czasu więc I hope you understand <3

~xNaadia_

Nowa na YOUTUBE ~ Ewron x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz