Binnie³

117 25 18
                                    


"Çok güzel" büyülenmiş gözleri her şeyi anlatıyordu ama yinede kelimelere dökmeye karar vermişti.

Dediği kadar vardı. Bu uçurum çok güzeldi. Yalanların gerçekleri insanların arkasına saklayamadığı sayılı ortamlardandı.

Burada gökyüzünün neresine bakarsan bak bir yıldız görürdün. Bazılarını yıldız sanardın ama olsun.

"Kutup yıldızı mı?" Kafamı kaldırıp gösterdiği yere baktım. Tam karşımızda diğer yıldızlardan daha fazla parlayan bir yıldızı gösteriyordu.

"Evet" dedim "Kutup yıldızı". Kafasını sallayıp yerde bağdaş kurdu.

"Annem kutup yıldızı derdi bana" burnunu çekti. Galiba derdi annesiydi. "Yani dermiş" diye devam edince şüphelendim.

Neye bulaşmıştım?

"Neden -miş ekini ekledin?" Yanına bağdaş kurdum.

"Hatırlamıyorum. 15 yaşımdayken öldüğünü söylediler. Ben ise onla ilgili hiçbir şeyi hatırlamıyorum." Aklım almıyordu.

"Nasıl?" Dedim. Yüzünü bana döndürdü. Ay'ın ışığıyla parlayan suratı bir an tanıdık geldi. Sanki bu anı önceden de yaşamıştım. Dejavu muydu bu? Yoksa ben de mi bir şeyleri hatırlamıyordum?

Saçmalamıştım. Bu dejavuydu. Başka bir şey olamazdı.

"Bilmiyorum. Bir trafik kazası ve hemen ardından gelen hafıza kaybı. İşin garip tarafı sadece o kadını hatırlamıyorum." Neden? dedim içimden.

Neden bu anı önceden de yaşamış gibiyim?

Cevabı dejavu, başka açıklaması olamaz.

"Yaşın kaç?" Dedim. Yaşını öğrenip bazı şeyleri çözebilirdim.

"21" dedi. Aynı yaştaydık.

"Komada mı kaldın?" Başını olumsuz anlamda salladı.

"Trafik kazasını ne zaman geçirdin?" Bazı şeylerin cevabını aramaya devam ediyordum.

Bu çocuk kalbimi sıkıştırmaya başlamıştı.

"15 yaşımda" dedi.

"Hey çocuk!" Sırıttım. "Efendim" Sırıttı. "Seviyorum seni"

Hyunkyung ile olan anım neden kafamın içindeydi? Vücudum titredi. Bu da neydi?

"Beni tanıyor musun?" Korktuğum soruyu sordum. Başını olumlu anlamda salladı.

Zorla yutkundum.

"Evet Binnie seni tanıyorum." Tanıdık lakap içimi garip bir hisle doldurdu.

"Bu ortamı da tanıyorum." Omzuma kolunu koydu ve beni kendine çekti. Bana sarılırken kokumu içine çekiyordu.

"Bu kokuyu da tanıyorum." Ardından benden ayrıldı ve yıldızları gösterdi.

Beynim allak bullaktı. Hislerim beni hareket ettiriyordu.

"Geceyi hayata benzettiğini de biliyorum." Dedi. Bunu ben kimseye söylememiştim.

"Ve senin deli olduğunu da."

🖤

Binnie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin