Taigi šiandien ta diena kai įvyks, mano manymu, geriausia mūsų miesto šventė.
Ta proga šiandien su sese važiuosime apsipirkti į miestą (slayint tai reikia).-----------------po poros valandų------------
Atvykome į didžiulę parduotuvę, kurioje pamačiau nuostabių dalykų. Pirmiausia nuėjome į drabužių parduotuvę, išsirinkome drabužių vakarui ir šiaip apsipirkome, tada nuėjome apžiūrėti dar keletą kitų parduotuvių. Juvelyrinėje parduotuvėje radau nuostabių papuošalų, žinoma, išrinkau ne tik sau, bet ir sesei. Po kelių valandų mieste pagaliau grįžome namo ir ahhhh kaip pavargau. Na jau šiek tiek po įprasto pietų laiko, taigi reikia eiti valgyti. Nuėjusi į virtuvę, susiradau vakarykščių grilio kepsniukų, juos pasišildžiau ir su sese pavalgėme.
Pavalgiusi nuėjau paskambinti draugei Heilei. ~Heilė geriausia Keitės draugė. Jei 21-vieneri~
________________Skambutis________________
Aš: -Labas Heil!
Heilė (Heil.): -Sveikutė!
Aš: - Dalyvausi šiandien vasaros šventėje?
Heil.: - Nemanau...
Aš: -Bet kodėl?
Heil.: -Na tikriausiai pameni kas buvo pernai?
~Lygiai prieš metus Heilę partrenkė mašina, kurią vairavo girtas vyras važiuodamas iš šventės~Aš: - Na taip, bet šįkart visur būsime kartu, tryse. Elgsimės atsargiai ir viskas bus gerai. Jau labai pasiilgau tavęs, šitiek laiko nesimatėm, o dabar puiki proga atvykti ir aplankyti senelius. Šiaip ar taip reikia šventę švęst, o tu drįsti atsisakyti????
Heil: - Na nežinau, nežinau.
~Dar šiek tiek pakalbėjusios merginos susitarė susitikti pas Heilę pusę penkių vakaro~
___________Skambutis_baigtas____________
Aš: - Džeinę, ką veiki? Jau po trijų!
Aš: -Tu girdi mane?
Džeinė (sesė): - Girdžiu gi ne kurčia!
Aš: -Tai atsiliepk kai šaukiu. Eime pas Lile greičiau!
Sesė.: -O ko ten?
Aš: -Džeine jugi šiandien šventė, o Lilė sakė, kad gali mums padaryti makiažą ir t.t.. Nagi judinkis, bus linksma!
~Lilė studijuoja visažą, jei 24-ketveri~________Po_daugiau_trijų_valandų________
~Lilė mums jau buvo atlikusi visas grožio procedūras, kokių norėjome.
Taigi kai pagaliau grįžome namo reikėjo greitai persirengti ir eiti pas Heilę, nes ji sakė jog vos tik baigsim skambutį išvyks į kaimą.~___________Pas_Heilės_senelius_____________
Pavalgėme Heilės senelio daryto pyrago. Kol pagaliau sulaukėmę Heilės. Na šventė turėjo prasidėti pusę septynių vakaro, taigi ilgiau nelaukusios pagrobėme Heilę iš senelių, kurie taip ir nespėjo ją pasidžiaugti. Mes nuskubėjome į šventę.
Ten sesė Džeinė sutiko savo draugę Kaila (jai 18, kaip ir mano sesei jos kartu mokosi vidurinėje) ir liko su ja, o aš su Heile ėjome apsidairyti po krautuvėles. Na kadangi buvau be grandinėlės, nes skubėdama pamiršau užsidėti radau nuostabią rankų darbo grandinėlę ir neatsispyrusi jos grožiui, ją nusipirkau.Vėliau išgirdome labai gražią muzika taigi nuėjome su Heile pašokt ir kaip tyčia užlipau ant kažkokios merginos kojos.
__________________Pokalbis____________________
Mergina (Mer.): - Žiurėk kur eini! Kaimietė!
~Heilė norėjo jei trenkti, bet parodžiau jei jog to nedarytų mūsų ženklais. Na taip Heilė pasiutusi, bet man tas begalo patinka~
Aš: - Atsiprašau!
Mer.: - Neatsiprašinėk niekas tau neatleis už tokį elgesį.
Aš: -Na ir nereik tada.
Heil.: - Kam įdomi tavo nuomonė? - rimtu balsu paklausė tos merginos.
~ Mergina greitai kažkam pamojavo ir pabėgo ~
Aš: - Na Heile eime pašokti neleiskim niekam sugadinti mums nuotaikos.
Heil.: - Pašokimmmmm!
~ Šokom apie pusvalandį kol Heilė užsimanė šalto gėrimo. Nuėjome nusipirkti kokteilio su ledukais. Tada mano žvilgsnis užkliuvo už tikro gražuolio. Heilė irgi jį pastebėjo ~
Heil.: - Keite, matai jį?
Aš.: - O taip!
Heil.: - Tau jis gražus?
Aš.: - Tikrai atkreipė mano dėmesį!
~Heilė nieko neatsakė tik patraukė mane už rankos. Mano kokteilis su braškėmis šiek tiek išsiliejo, bet džiaugiuosi jog ne ant manęs, o ant kelio. Heilė vėl sugalvojo šokti na šį sykį ramiau, nes abi dar nebuvome baigusios išgerti savo gėrimų ~
Aš: - Gal eime paieškoti Džeinės su Kaila?
Heil.: - Galim!
~Bet staiga dar bešokant mane kažkas stumtelėjo~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blaškoma nežinios
RomantizmPagrindinės veikėjos vardas Keitė. Jei 22-dveji metai. Jos tėvas bankininkas, o mama advokatė. Turi jaunesnę seserį Džeine ir vyresnįjį brolį Marką. - čia viskas ką jums reikia šiuo metu žinoti <3