~ Įjungusi šviesa vos nenualpau.~
Tas Rėjaus draugas, buvo ne kas kitas, kaip tas vaikinas, kuris atkreipė mano ir Heilės dėmesį į save. Keistai jį nužvelgiau. Prisiminiau ko čia atėjome. Taigi nuėjau į brolio kambarį. Kai tik atsidariau jo spintą, jis įėjo į kambarį. ~
(Brolis vardu Markas)
Markas: - Ką čia darai?
Aš: - Na man reikia tavo maikės...
Markas: - Hehe, o vis sakai, kad tau mano drabužiai nepatinka...
Aš: - Ne man jų ir reikia!
Markas: - Sakei reikia! Be to, tavo draugėm jų duot irgi nesiruošiu. Ir kur Džeinė? Buvai su ja?
Aš: - Manau, šventėje!
Markas: - Tik manai? Kodėl tu ne su ją?
Aš: - Nueik į apačią ir pamatysi!
Markas: - Gerai, tai kam tau mano maikės?
Aš: - Nueik į apačią!
Markas: - Kas ten? Kodėl tu man negali paaiškinti ir dar nori iš mano kambario mane išvaryti?
Aš: - Ne, nu leisk man pasiimti tavo maikę, prašau, nupirksiu tau nauja.
Markas: - Palauk tuoj!
~ Jis kažkur nuėjo. Grįžo po kelių minučių ir atnešė mano drabužių krūvelę. ~
Aš: - Ką tu darai?
Markas: - Jei tu juos apsirengsi duosiu maikę.
Aš: - Kas aš tau? Lėlė kokia ar ką?
~ Apžiūrėjau jo parinktus drabužius ten buvo: aptempti džinsai ir užtraukiamas megstukas ~
Aš: - Ta prasmę, o tai maikė?
Markas: - Tai palauk savo duosiu!
Aš: - Nu taigi ne man reikia!
Markas: - Nu tai tau apsirengt duosiu ir dar vieną už tai, kad šiltai apsirengsi!
Aš: - Aa, nu tai duok!
Markas: - Nu tai pasiimk!
~ Nuėjau į tualetą. Apsirengiau. Na apranga buvo tikrai faina. Net ir maikė kurią pasiėmiau iš jo nebuvo tokia bjauri, kaip įsivaizdavau. Pasirodo brolis turi gera skonį drabužiams tik nevisi tai supranta, įskaitant mane prieš keletą minučių. ~
Aš: - Na, kur maikė?
Markas: - Padaviau ją tavo vaikinui.
~ Trumpai pagalvojusi ir atsidūrusi šoko būsenoje atsakiau: ~
Aš: - Šiaip tai aš neturiu vaikino, tai kam tu ją davei?
Mar.: - Apgavau, štai maikė ant kėdės atlošo.
~ Jis keistai nusišypsojo. Nunešiau maikę Rėjui. Lipdama laiptais pastebėjau jog jie apie kažką diskutavo, bet nesupratau apie ką, kai nuėjau arčiau jų, jie nutilo. Na manau Heilė man vėliau viską papasakos, todėl nieko neklausinėjau. Padaviau maikę Rėjui, palydėjau jį link tualeto persirengti. Grįžusi į svetainę pastebėjau jog tas vaikinas su Heile meiliai kalbėjo, todėl net nėjau pas juos. Šiek tiek palaukiau ir nuėjau į virtuvę per kitą pusę kad jų nesutrukdyčiau. Iškepiau blynų, nes buvau labai išalkusi. Tikriausiai tai užuodęs pas mane atėjo brolis. Brolis pasiėmė lėkštę su blynais ir išėjo į svetainę. Visai pamiršau kad pas mus visdar buvo Rėjus su draugu ir Heilė. Rėjus su brolio maikę atrodė tikrai neblogai. Brolis su Rėjum žiūrėjo komedijos filmą, Heilė su Rėjaus draugu lauke ant suoliuko, taigi nuėjau pas brolį ~
Aš: - Apie ką kalbat?
Markas: - Mes filmą žiūrim jei nematai!
Rėjus: - Gal ir tu nori pažiūrėt filmą apie senelį, kuris serga alzheimeriu ir keliauja su anūke?
~ Šį filmą buvau mačiusi su Džeinę, bet nieko nesakiau ~
Aš: - Tai žinoma, tik atnešiau užkandžių!
Markas: - Man džiovintų vaisių!
Aš: - Kad tu pats džiovintas!
~ Paėmiau visko ką radau ir kas man pasirodė skanu, nu ir žinoma džiovintų vaisių su riešutais mylimam broliukui. Kai baigėsi filmas Rėjus bene miegojo. Tikriausiai buvo pavargęs. Taigi nuėjau į virtuvę padėti pustuštį bliudą, o kai grįžinėjau į svetainę pamačiau, kad jie jau buvo lauke, pas Heilę ir Rėjaus draugą, kurio vardo taip ir nežinau.~
Aš: - Jau išvykstat?
Rėjus: - Na jau laikas!
Aš: - Na smagu, kad užsukot!
Rėjus: - Oi atleisk šitiek laiko praėjo, bet nesupažindinau tavęs su Eriku. Taigi čia Erikas, Erikai čia Keitė.
Erikas: - Malonu susipažinti, Keite.
Aš: - Man taip pat, Erikai!
Markas: - Ko čia taip įdomiai? E-r-i-k-a-i, K-e-i-t-e?
Erikas: - Aš visad taip!- jis nusijuokė.
Aš: - O kas nepatinka broliukui?
Markas: - Nepamiršk, kad aš vyresnis, sesyte!
~ Jis labai pašaipiai tai pasakė ~
Rėjus: - O jetus, jau po dvylikos. Na mes jau turim vykti! Prižadėjau draugą parvežti dar iki pirmos.
~ Visi atsisveikinome su jais, brolis juos lydėjo per sodelį iki mašinos, o aš su Heilę palaukėme prie durų. Jiems išvažiuojant dar ir pamojavome, nors tamsoje jie tikriausiai nieko nematė. Heilė šiandien liks pas mane, taigi pasidarėme maisto. Pavalgiusios, pažiūrėjome filmą, jau buvo po antros valandos, todėl nuėjau pas brolį, pasakyti jog sesės vis dar nėra namie. Jis nieko nelaukęs jei paskambino. ~_______________Pokalbus telefonu_________________
Markas: - Nu, kur tu?
Džeinė: - Negirdžiu tavęs palauk!
Markas: - Jau girdi?
Džeinė: - Taip kas yra?
Markas: - Laikas namo!
Džeinė: - Dar nesibaigė šventė!
Markas: - Tada lauk manęs prie medžio kur žaisdavome kautynės vaikystėje!
Džeinė: - Ok____________Pokalbis_baigtas____________
~ Na brolis išskubėjo pas Džeine, o mes su Heile likome vienos namuose. Taigi sugalvojome peržiūrėti dar vieną filmą. Kokį? Ogi siaubo. Kai filmas buvo jau į pabaiga, išgirdome garsų beldimą į duris. Nutipenau į apačią atidaryti durų, o atidariusi pamačiau...~
YOU ARE READING
Blaškoma nežinios
RomancePagrindinės veikėjos vardas Keitė. Jei 22-dveji metai. Jos tėvas bankininkas, o mama advokatė. Turi jaunesnę seserį Džeine ir vyresnįjį brolį Marką. - čia viskas ką jums reikia šiuo metu žinoti <3