~ Greitai nulipome žemyn. Ten buvo Lukas (brolio geriausias draugas) jis parvežė namo Džeinę ir Marką. Iš to ką sakė Markas supratau, kad jo mašinai kažkas atsitiko. Taigi jis paskambino Heraldui Mejersui, kad suremontuotų. O jo sūnus, yra Lukas Majersas. Taigi aš to tikrai nesitikėjau. Sesė vos tik grįžusi nuėjo į savo kambarį. Kai nuėjau pas ja, ji jau miegojo. Taigi ir aš su Heile nuėjome miegoti.
____________________Ryte____________________
Visa Levancų šeima įskaitant ir Heilę, kurią mano tėvai laikė už dukrą, pusryčiavome. Po pusryčių Heilė išėjo pas senelius. Išlydėjusi draugę, nužingsniavau susidėti daiktus. Šiandien vykstu į Dervilį dėl darbo vasarai. Visą laiką nuo tada kai išejo Heilė galvojau apie tai kas įvyko vakar. Galbūt Merida vėl bandys man gadinti gyvenimą, galbūt Erikas patinka Heilei ir atvirkščiai, Erikui patinka Heilė. Begalvodama užmigau. Mane pažadino šalti į rutuliukus panašūs lašeliai. Atsimerkusi pamačiau brolį, kuris lašino ant manęs vandenį. ~
Markas: - Keliamės!
Aš: - Kodėl būtent dabar?
Markas: - Jau laikas važiuoti, nes dar kai kur užsukt reikės!
Aš: - Gerai tuoj!
~ Aš greitai persirengiau į paprastus rūbus.
Lipdama laiptais žemyn išgirdau durų skambutį. Atidariusi duris pamačiau Rėjų. Jis pasisveikino ir padavė brolio maikę kurią buvau jam davusi vakar. Toji maikė kvepėjo levandomis. Kadangi labai skubėjau ir visi jau laukė mašinoje aš jam pasakiau jog jis galėtų pas mane atvažiuoti kai tik įsikursiu mieste. Na aš žinojau, kad jis ten vis dar studijuoja teisę. Jis sutiko ir mes apsikeitėme telefono numeriais. Jis atsisveikino apsisuko ir nuėjo. Žvilgsniu palydėjau jo mašiną. Tuoj pat iš mašinos atėjo brolis ir pasakė jog jau tikrai turime važiuoti. Taigi jis užrakino namus ir išvažiavome. Markas pasakė, kad pirmiau užvažiuosime pas Majersus, nes jis nori apžiūrėti savo mašiną. Kai tik nuvažiavome. Visi kartu nuėjome į jų namus. Duris mums atidarė Lukas. Jis greitai pakvietė savo tėtį, nes suprato, kodėl mes čia atvykome. Lukas mandagiai pasiūlė atsigerti kompoto. Žinomą mama jį labai mėgsta taigi sutiko už mus visus. Na tiesa ta, kad jis buvo labai skanus. Mes nuėjome apžiūrėti brolio mašinos. Heraldas mums pasakė, kad galinė padanga tuščia, nes buvo pradurta. Bet mano brolis net nemąstė išsiaiškinti kas tai padarė, nes tai tikriausiai kokio nors ,,pijokėlio" darbas. Heraldas tvarkydamas mašiną rado dar keletą problemų, todėl Markas savo mašinos dar neatgaus. Mes apsisukome, jau ėjome link mašinos. Ir man bandant atsisėsti mano... ~
أنت تقرأ
Blaškoma nežinios
عاطفيةPagrindinės veikėjos vardas Keitė. Jei 22-dveji metai. Jos tėvas bankininkas, o mama advokatė. Turi jaunesnę seserį Džeine ir vyresnįjį brolį Marką. - čia viskas ką jums reikia šiuo metu žinoti <3