După ore chiar voiam să vorbesc cu Draco despre noi dar trebuia să îmi petrec ziua cu Noah asta nu mă deranja chiar mi-a fost foarte dor de el.După ce ne îndepărtăm de Draco,Noah spune.
Noah:-Și el e iubitul tău???
Anne:-Nu doar suntem prieteni atâta tot
Noah:-Atunci de ce era gelos???
Anne:-Așa e de obicei
Noah:-E așa de obicei în preajma ta
Anne:-Ba nu e așa tot timpul
Noah:-Dacă spui tu
Ajungem în clasă, eu și Noah me punem într-o bancă din spate și începem să vorbim.După ce ne așezăm apare Draco.
Draco:-Scuze aici stau eu.spune el uitanduse urât la Noah.
Anne:-Cred că poți să stai cu altcineva azi spun eu uitându-mă la ochii lui.Aveau o culoare de un albastru deschis erau cei mai frumoși ochii pe care îi văzusem până acum.După câteva secunde în care mă holban la ochii lui Draco,Noah mă lovește cu cotul în umăr,după ce face asta revin la lumea reală.
Draco se uită lă mine mușcândusi buza de jos și se așează în banca din spate.Orele au fost destul de plictisitoare,după terminarea lor am decis să merg în bibliotecă să citesc.Încerc să găsesc o carte interesantă apoi observ o carte cu coperți negre parea mai degrabă un jurnal am decis să i-au jurnalul de acolo și să-l înapoiez proprietarului,l-am pus în rucsac și apoi am ales o carte care era destul de interesantă.Apoi apare Draco.
Draco:-Hey Anne ști cred că trebuie să vorbim.
Anne:-Exact asta cred și eu
Draco:-Ști i-am explicat Alexiei că plac pe altcineva și a zis că e ok.
Anne:-Asta e bine cred
Draco:-Și vreua să te întreb dacă vrei să fi iubita mea????
Anne:-Draco ști toate astea se întâmplă prea repede ști ar trebui să o luăm mai ușor.
Draco:-Dacă asta vrei e ok.
După ce spune asta pleacă puteam vedea că nu era prea fericit dar nu i-am acordat importanța.După ce termin de citit cartea decid să plec.Mă îndreptam spre camera mea nu voiam să fac gălagie Alexia sigur dormea.Am intrat încet în camera apoi am închis ușa și am aprins becul în cameră nu era nimeni.Am decis să fac un duș am intrat în baie și am încuiat ușa.Aș putea spune că am stat în baie cam 30 de minute.Când am ieșit pe unul dintre cele 2 fotoli stătea Draco.
Anne:-Puteai să bați la ușă
Draco:-Am bătut dar nu a răspuns nimeni
Anne:-Ști ceva nici nu mai contează ce cauți tu aici
Draco:-Dacă asta e camera ta logic că pe tine
Draco:-Și ce vrei să facem
Anne:-Vreau să te duci în camera ta și să te culci
Draco:-Bine dar înainte de asta trebuie să fac ceva.După ce spune asta Draco se apropie de mine și mă sărută iar eu îi răspund la sărut.
Anne:-Pot să știu și eu cea fost asta??
Draco:-Știu că și ție ți-a plăcut
_________________________________________
Sper să vă placă.
CITEȘTI
Different worlds
RomansaÎn aveasta carte este vorba despre o fata care ajunge la Hogwarst in anul 5 fiind si primul ei an.Atrăgând toate privile in jurul ei,vă intrebați de ce vă spun eu pentru ca era fica lui Tom Riddle avănd aceleași puteri ca tatal ei .Deși mulți baieți...