Part 3

6 0 0
                                    

Aznap Adam haza kísért,és az ajtóban elbúcsúztunk mint a filmekben. Gyönyörű éjszaka volt. Másnap boldogan keltem fel, és nem csak azért mert a nyári szünet első napjára ébredtem, hanem Adam miatt is. Sosem hittem volna hogy ez meg történik.
Lent a konyhában mozgást hallottam, úgy hogy gondoltam le nézek miújság. Éppen Lia tevékenykedett.
-Jó reggelt! Hát te? - kérdeztem meglepve
-Jó reggelt napsugár. Úgy döntöttem hogy a mai napot együtt töltjük, és haza jöttem.
-Ez szuper ötlet. - mondtam izgatottan
-És hova megyünk? Mit terveztél?
-Nyugi El. De fel vagy ma pörögve.-nevetett rám Lia
-Hogy ne lennék felpörögve, mikor álmaim pasija tegnap megkérdezte hogy lennék-e a barátnője és pluszban még meg is csókolt?
-Hooogy miiiii? - ragadott karon hirtelen, és elkezdett ugrálni.
-Igen ez történt. Már nem erősítem a szinglik csapatát. - nevettem
-Oké akkor most már van okunk is arra hogy csajos napot tartsunk. - örömködött Lia.
Meg reggeliztünk, felöltöztünk és már indultunk is. De most kocsival. Lia inkább kocsi parti, és szerintem is most kényelmesebb volt autóval menni, hátha sok mindent össze vásárolunk.
Sok üzletet meglátogattunk. De inkább a ruha boltok voltak terítéken. Ebédelni is voltunk, és be ültünk kávézni is egyet. Az egész napot el csacsogtuk. Nagyon jó érzés volt egy kis minőségi időt tölteni a legjobb barátnőmmel. Úgyis olyan ritkán van rá alkalmunk.
Éppen haza felé tartottunk,mikor Lia megszólalt.
-Ella el kell mondanom valamit. - kezdett bele Lia, én pedig kezdtem bepánikolni.
Gondolom ezt látta rajtam, és egyből nyugtatni kezdett.
-Jaj nehogy szívrohamot kapj itt nekem.Csak azt szerettem volna neked mondani, hogy el költözöm otthonról.
-Hova?
-Jasonhöz. Szerettem volna neked elsőnek elmondani. Hisz a legjobb barátnőm vagy. Bár inkább mondanálak testvéremnek.
-Persze. Ha te így gondolod hogy már itt tart a kapcsolatotok, akkor nyugodtan. Ez a ti döntésetek. Én mindenben tamogatlak benneteket. - mondtam mosolyogva.
Örültem hogy el mondta ezt nekem. Ha ők így látják jónak, nem én leszek aki közéjük áll.
Ahogy haza értünk, már bőven délután volt. Beérve a házba, nem találtunk senkit. Furcsa is volt. De ahogy bentebb mentünk,egy üzenetet találtunk az asztalon.
"Sziasztok! Bocsánat hogy nem szóltunk előre, de mi is csak most tudtuk meg,hogy el kell mennünk egy üzleti útra apátokkal. Kb 2 hét múlva jövünk haza. Addig is vigyázzatok magatokra és egymásra. Pénzt hagytunk otthon a szokásos helyen, így meg tudjátok oldani az élelem problémát. A lakással ne foglalkozzatok. Mi elinteztünk mindent. Csókol benneteket apa és anya"
Liaval egymásra néztünk, hisz nem volt jellemző ez a fajta el tűnés a szüleire. De biztos tényleg csak a munka alakította így, és nincs semmi baj. Liaval kicsit összébb pakoltuk a házat, csináltunk vacsorát, és mindenki ment a saját szobájába. Lia holnap kezdi el pakolni a cuccait, így még a mai estét itthon tölti.
Le tusoltam, el rendeztem magam,és így hogy mindennel végeztem, gondoltam fel hívom Adamet. Pár csengés után fel is vette.
-Szia Adam. Sajnálom hogy ma nem tudtunk úgy beszélni, de olyan sok dolog történt.
-Szia El. Na és mi történt? Mesélj.
-Nem jössz el? Elmesélek mindent, és akár itt is aludhatnál. - mosolyogtam. Bár ő ezt nem láthatta.
-5perc és ott vagyok.
És már nem is volt senki a vonal másik oldalán.

Csak csináld! Where stories live. Discover now