GECE

206 8 18
                                    

Selamm! Üşengeç yazarınız yeni bölüm yazdı sonunda ahahsgsh :D Çok atraksiyonlu bi bölüm oldu böyle geriden ve ileriden kesitler var :D Umarım beğenirsiniz :D Votelar ve yorumlar çok az ama :( Vote ve yorum oldukça benim yazma isteğim daha çok artıyor o yüzden votelamayı ve yorum yapmayı unutmayıınn :D Bölümün tadını çıkartın :D Çok öptüm :*

Multimedia : Atıl

YANKI DUMAN

 Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda etraf bulanık görünüyordu. Başım felaket derecede çok ağrıyordu. Görüntüyü netlemek için gözlerimi kırpıştırdım ve sırtımın elverdiği kadar doğruldum. Her tarafım ağrıyordu. Yatakta oturur pozisyona geldiğimde etrafa bir göz gezdirdim. Buranın nere olduğunu bilmiyordum. Daha önce geldiğim bir yer olmadığına emindim. Aslında buraya nasıl geldiğimi de ve neler olduğunu da hatırlamıyorum. Tam kalkacakken elimde birinin elini hissettim.

16 SAAT ÖNCE

ECE SAYLAN

Kızların yanına dönerken bir yanda da telefonumdan Yankı’yı aramaya çalışıyordum. “Kapalı! Lanet olsun!” Yankı’yı aramanın artık bir faydası olmayacağına karar verdikten sonra rehberden Beste’yi bulup aradım. Mutlaka telefonu yanında olmalıydı. Endişeden ve sinirden ellerim titriyordu. Yankı’nın arkasından koşmuştum ama bir anda kaybolmuştu. O haldeyken yanlış bir şey yapmaması için dua ediyordum.Telefondan gelen seslerle biranda kendime geldim.

“Alo Ece nerdesin sen !?”

Arkadan gelen seslerden dolayı hala partide oldukları anlaşılıyordu.

“Dışardayım. Ana yolun o tarafa gelin hemen.”

Konuşurken sesimin titrediğini fark ettim.

“Yankı nerde? Buldun mu?” Ada telefonu alıp konuşmaya başlamıştı.

Sorusuna cevap vermek yerine “Hemen buraya gelmeniz lazım.” dedim. Ne zaman birimizin başına bir şey gelse aramızda sakince tartışmaya çalışırdık. Tabi bizim ‘sakin’ tabirimiz en fazla ne kadar olabiliyorsa..

 Yaklaşık beş dakika sonra ben dudaklarımı kemirmeye başlamışken Beste ve Ada’nın Özgür’le birlikte bu tarafa yaklaştığını gördüm. İçim biraz rahatlamıştı.

“Noldu? Yankı nerde seninle değil miydi?” Ada konuşmaya başlamıştı bile.

“Ben koştum ama bi anda ortadan kayboldu yani…yola kadar geldiğimde kimse yoktu..”

“Ece , büyücü mü bu kız, cadı mı sihirbaz mı? O haldeyken nereye gitsin iki dakikada?” Beste yine bilmiş bilmiş konuşmaya başlamıştı.

“ Ne biliyim ya Yankı bu ne yapacağı belli olmaz yani!”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YÜKSEK DOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin