"Yeni hayatına hoşgeldin küçük hanım"
Kapıda duraksadım ve ellerim titreyerek zile doğru gitti....
Buraya bir süre teyzemin yanında kalmaya gelmiştim, kapı açıldığında onun o sevecen yüzünü görünce hemen onun boynuna atladım.-İyiki varsın teyzecim iyiki....
-Fırtına,kuzum ne senin bu halin, neler oldu?Dur kızım,dur.
Gel içeriye bi soluklan, kendine gel..
Sonra herşeyi anlatırsın bana tek tek.-.....
-Teyze,burada olduğunu kesinlikle anne yada babama söylemiyeceksin.Burdan çok uzaklara giderim ve beni asla bulamazsın.
-Kızım,sen neler diyorsun böyle...
-Teyze,sende biliyordun değil mi sende bana bu zamana kadar hiçbişey söylemedin.
-Canım,bak biz senelerdir annenle konuşmuyoruz ve senin burada olduğunu ona söylemeyeceğim, senin üzülmene asla izin vermem.Ama...
-Teyzee, lütfen bana senin benim evlatlık olduğumu ve babamın beni terkedip gittiğini ve bunları senin bilmediğini söyle, yoksa bana söylerdin değil mi teyze?
Gözlerim dolu dolu teyzemin yüzüne bakıyordum, başka gidecek bir yerim yoktu ve şimdi beni bırakıp giden babamın yanına gidecek kadar cesaretim yoktu.
-Evett... Biliyordum.Ama inan ki kızım sana bunu söylemek istediğimde annen ve baban beni engelledi ve buna izin vermediler.Ben ise bir daha hiç onlarla görüşmedim,diyerek ağlamaya başladı.
-Teyzecim bak lütfen ağlama,senin hiç bi suçun yok, lütfen üzme kendini.
=2 gün sonra=
Teyzemle birlikte yaşamaya başlamıştım ve bugün biraz yürüyüşe çıkıp hava almayı planlıyordum.
Olanları unutup yoluma devam etmeye çalışıyordum,her ne kadar beceremesemde teyzemide üzmek istemiyordum.Hazırlanıp,hemen yürüyüşe gitmek için kapıya doğru yürüdüm.
-Teyze, ben çıkıyorum...
-kızım kendine dikkat et bişey olursa hemen ara olurmu?
-Merak etme teyze, görüşürüz...Ankara'nın güzel havasını içime çektim ve bir an karşımda uçakta karşılaştığım asabi bey göründü.
Bana doğru yürüyerek;-Merhaba, küçük hanım...
-----------------------------------------------------------
Selamlar,
Oy vermeyi unutmayın.
İyi okumalar...😻🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Sonrası
Novela Juvenil"Bana sorarsanız tam bir mutluluk yoktur bu hayatta.Yani nasıl desem herkesin kendine göre bir derdi vardır.Kime sorsan hep bişeyler yarım, hep bişeyler eksiktir.Hani demiş ya adam,"kiminin ekmeği bayattır,kimininse pırlantası ufak." Banada sorsan y...