Przy okazji rysowania poprzedniej pracki zrobiłam też kolejną w podobnym stylu. Chciałam wykonać portret tej postaci , bo potrzebowałam konkretnego wyo rażenia jej rysów twarzy.
Tutaj jest szkic, ogólnie robiłam na zmianę dwie wersje, z krótkimi i długimi włosami, bo ta postać właśnie zmieni fryzurę.
Wstępne cieniowanko, wgl ostatnio się tak wycwaniłam, że znalazłam stronkę z darmowymi pędzelkami i sobie ściągnęłam stempelki do brwi hahah. Zawsze je trochę przerabiam, ale tak super wyglądają. Oszczędzają też zawsze trochę pracy, więc stonks.
Tutaj poza inną fryzurą, to ciąg dalszy dłubania w skórze i zauważyłam tu mały problem, bo prawy policzek, jest tutaj w cieniu a wyraźnie widać na nim delikatne fioletowe światło, które przy krótkich włosach ma sens, ale postanowiłam to zostawić, bo jakby może być tam jaśniej od włosów, nie aż tak i nie fioletowo, ale przymknijmy na to oko.
Jeśli chodzi tu o kwestię tatuaży, to w sumie przerysowałam jakieś randomowe z pinteresta na zasadzie ‚byleby coś było', bo jeszcze nie mam zaplanowanych jej tatuaży, dlatego na każdym rysunku ma inne XD
No i tutaj gotowe dwie wersje. Która wam się bardziej podoba? Bo ja w sumie nie przepadam za krótkimi fryzurami, ale ta jest z jakiegoś powodu bardzo fajna ;3 Chyba tak trochę dojrzałej wygląda? W sumie nie wiem.
Tutaj wersja z tłem, bo szło na profilowe koleżanki:
Podoba mi się ten rysunek. Przyjemnie mi się go rysowało i widać, że jest dopracowany. Wydaje mi się też, że widać spory postęp, który zrobiłam przez ostatnie miesiące.
CZYTASZ
Artbook 2021/22/23
De TodoPoprzedni artbook został zakończony 31 grudnia, kolejny startujemy z opóźnieniem, ale ważne, że jest hahah