Quirkless // Bakugou x Reader

2.7K 105 98
                                    


Hayatın boyunca hep ezilip aşağılandın. Bunun sebebi bir quirkinin olmamasıydı.

Hiçbir zaman kendini savunamadın. Sana göre herkes senden güçlüydü.

Hep utangaç , sessiz biriydin. Biri sana ne kadar kötü davranırsa davransın hep çizgini düz tutup kibar davranıyordun.

Bir gün ortaokula giderken Midoriya ve Bakugou ile tanıştın. Zaman geçtikçe Midoriya ile yakın arkadaş oldunuz. Bakugou'yla da arkadaştınız fakat çok yakın değildiniz.

Arada quirkinin olmaması ile dalga geçerdi ancak hiçbir zaman ileriye gitmezdi. Midoriya ise seni anlar ve her zaman yanında olurdu. Quirkinin olmamasının ne olduğunu en iyi o bilirdi çünkü.

Seni aşağılayan insanları umursamamaya Midoriya sayesinde başladın. Seninle dalga geçtiktiklerini bilen tek kişi oydu.

Bir gün sınıfa girdin . Sınıfta bir tek zorbaların vardı. Ve seni görür görmez yüzlerine bir gülümseme geldi. Fakat bu hoş bir gülümseme değildi.

İçlerinden biri sana doğru geldi ve " Ah, sınıfın yüz karası da gelmiş. Hiç utanmıyor musun? Bu kadar zayıf ve gereksiz biri olmaya ?" dedi.

Cesaretini topladın ve " Utanılacak bir şey görmüyorum. Bence asıl utanması gereken sensin. Bu kadar düşük ve değersiz biri olman çok utanç verici. " dedin. Bundan sonra sırana geçip oturdun. Kızın yüzü kıpkırmızı olmuştu. Arkadaşlarının yanına gidip oturdu ve bir plan yapmaya başladı.

- derslerden sonra -

Normalde eve Midoriya, sen ve Bakugou hep beraber giderdiniz fakat bugün Midoriya ve Bakugou'nun ek dersi olduğu için seninle gelemiyorlardı. Eşyalarını topladın ve sınıftan çıktın.

Okul kapısına geldiğinde biri seni kolundan tutup okulun kimsenin görmediği kısmına çekti. Arka bahçeye.

O kişi senin sabah tartıştığın kişiydi. Ama yanlız değildi . Yanında dört tane daha kız vardı.

" Oh, gereksiz. Sabah yürek yemişsin sanırsam. Ya da sadece Midoriya ve Bakugou'ya güveniyorsun mu demeliydim acaba? Şuan seni kim koruyacak? Tek başınasın , birimize bile gücün yetmez. Dördümüze nasıl yetsin. Hahahahaha."

Neye uğradığını bilememiştin fakat susup kalmayacaktın. " İşte orada hatalısın. Evet Bakugou ve Midoriya'ya tüm hayatımla güveniyorum ama kendim için ayakta durmasını da gayet iyi biliyorum. Karşında o eski Y/n yok. Bence en büyük hatam hala böyle düşünmen. "

Bunu der demez yüzüne bir tokat yedin. Şaşırmıştın ama durmadın sen de ona vurdun. Şiddet asla sevdiğin bir şey değildi fakat kendini savunman da gerekiyordu.

Siz kavga ederken Bakugou dışarıya hava almaya çıkmıştı. Midoriya çok sinirini bozmuştu.

Bahçedeyken arka taraftan gelen birtakım sesler duydu ve o tarafa doğru yöneldi.

Seni gördü. Arkan dönüktü ama saçlarından dolayı seni tanıdı.

Kavga ettiğinizi fark etti ve kavgayı durdurmak için quirkini kullandı.

Kızlar hemen durup arkalarına döndüler ve Bakugou'ya görünce seni bıraktılar.

Bakugou kızlara " Ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Bir kişiye beş kişi saldırarak güçlü olduğunuzu falan ki düşünüyorsunuz? Eğer böyleyse çok yanlış düşünüyorsunuz çünkü sizin bir çöpten bile fazla değeriniz yok!" dedi ve elini tutup seni oradan götürdü.

Revire geldiniz ama hemşire yoktu. Bakugou ilkyardım setini aldı ve yaralarını temizlemeye başladı.

Yaraların bittikten sonra yanına oturdu ve " Onlar ne derse desin önemli değil. Sen zayıf değilsin. Tanıdığım en güçlü insanlardan birisin. Güç sadece fiziksel güç değildir. Sen o kadar güçlüsün ki sana imreniyorum. Ve sanırım seni sevmemin sebeplerinden biri de b- " Bakugou ne dediğin farkına vardı ve kıpkırmızı oldu.

Sen de çok şaşırmıştın. Bakugou seni seviyordu. Nasıl olabilir bu diye düşündün. O çok güçlü popüler biri benim gibi birini nasıl sevebilir diye düşündün. Ama çok da mutlu olmuştun. Çünkü Bakugou'nun duyguları karşılıksız değildi. Sen de onu seviyordun.

" Bakugou... Ben de seni seviyorum. Bunu bana söylediğin için çok teşekkür ederim ." Şaşırma sırası Bakugou'daydı. Senin gibi kibar biri onun gibi kaba birini nasıl sevebilirdi? Ama şuan tek umrunda olan senin de onu sevmendi. Hemen sana sarıldı ve onu çok mutlu ettiğini , kız arkadaşı olmak isteyip istemediğini sordu. Sen de tabii ki istediğini söyledin.



Eveet ilk yazdığım mha oneshot'iydi. Umarım beğenmişsinizdir. İsteklerinizi yazmayı unutmayınnn.

My Hero Academia OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin