Shinso ve sen iki yıldır sevgilisiniz. Onun sweatshirtlerini çok seviyorsun.
Bir gün Shinso'dan iki üç tane sweatshirt çalmaya karar verdin.
Onu aradın ve sordun " Hey Shinso. Evde misin?" O da cevapladı. " Evet evdeyim fakat birazdan antrenman için çıkacağım. Neden sordun Y/n?"
Üzülmüş gibi yaptın ama içten içe aşırı mutluydun. " Oh belki biraz sarılırız diye düşünmüştüm." diye yalan söyledin. O da " Antrenmanım bitince yaparız ." dedi ve kapattınız.
Hemen Shinso'nun evine yöneldin. Yedek bir anahtarın vardı. Onunla içeri girdin ve Shinso'nun gardrobuna gittin. Sweatshirtlere bakmaya başladın. O kadar odaklanmıştın ki kapının açıldığını duymadın.
Shinso'yi görünce irkildin. Shinso seni onun sweatshirtlerini çalarken görünce şaşırmıştı. Panikleyerek " Göründüğü gibi değil gerçekten . Hem sen nasıl buradasın. Antrenmanda olman gerekmiyor mu? " dedin.
Shinso gülmeye başladı. Kızacağını düşündüğün için şaşırdın. Ve sana cevap verdi. " Antrenmana giderken senin eve girdiğini gördüm ve ne yaptığını merak ettiğim için takip ettim. Ve sweatshirtlerimi istediğini bana söyleyebilirdin. Eğer bu seni mutlu edecekse sana tüm sweatshirtlerimi verebilirim."
Bu fikri bir kitapta görmüştüm ama hangi kitap olduğunu hatırlamıyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hero Academia Oneshots
FanfictionMy Hero Academia Oneshotları yazacağım. Bu kadar sanırım.