Headcanon

1.8K 89 32
                                    

Eğer bir erkek seni rahatsız ediyorsa My Hero Academia karakterleri nasıl tepki verirdi?



Bakugou = Birinin seni rahatsız  ettiğini görünce hemen yanına geldi. Seni rahatsız eden kişiye bağırmaya başladı. ( Aşırı korkutucuydu ne yalan söyleyeyim.)

Todoroki = Uzaktan sizi izledi. Çünkü bu durumu kendin halledecek kadar güçlü olduğunu biliyordu.

Midoriya = Gerçekten sinirlendi ama bunu belli etmedi. Yavaşça yanınıza geldi ve o kişiyle konuştu.

Iida = O sakin , disiplinli Iida gitti yerine sinirli bir Iida geldi. Hemen yanınıza geldi, seni arkasına aldı ve seni rahatsız eden kişiyle kavga etmeye başladı.

Shinso = O kişinin beynine girip seni unutmasını ve bir daha rahatsız etmemesini sağladı.

Denki = Size doğru koştu ve " Oh, Y/n çok güzel değil mi? Fakat onu bu şekilde rahatsız etmene göz yumamam." dedi. Sonra elinden tuttu ve seni oradan uzaklaştırdı.

Kirishima = Senin rahatsız bir durumda olduğunu farketti ve yanına geldi. Seni rahatsız eden kişiye " Bu bir adamın yapacağı iş değildi." dedi ve seninle birlikte oradan uzaklaştı.

Aizawa = Sadece seni rahatsız eden kişiye baktı. O da korkup kaçtı.

Hawks = Size doğru geldi ve kahkaha attı . Ondan sonra " Gerçekten Y/n'in beni senin için bırakacağını düşünmen komik açıkçası." dedi ve seninle beraber oradan uzaklaştı.

Dabi = Seni rahatsız eden kişiyi ölümle tehdit etti.

My Hero Academia OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin