Gözlerimi araladığımda perdemin arasından sızan güneş gözümü kamaştırıyordu.
gözlerimi kırpıştırıp yatağımda doğruldum. Düne nazaran kendimi daha dinç ve iyi hissediyordum.
Birden bire aklıma gelen şeyle gözlerim büyümüştü. Dün gece Yaman buraya gelmiş ve biz öpüşmüştük. 'hayır' dedim bunun olmadığını umarak,çünkü onların evde çalışıyordum ve hep yüzyüze bakacaktık.
yataktan kalkıp annemin yanına gittim.
"günaydın kızım.Nasılsın iyi hissediyor musun kendini?"
annemin yanağına öpücük bırakıp sandalyeye oturdum.
"iyiyim anne kendimi iyi hissediyorum."
masadaki dilimlenmiş salatalıktan alıp ağzıma attım.
"ha bu arada,dün Yaman geldi. Sen onun yeğenlerine bakıyormuşsun hiçte söylemiyorsun kızım. Neyse işte senin hasta olduğunu duymuş sana bitki çayı getirdi. senin uyuduğunu duyuncada senin odana hiç girmedi ,gitti. geçmiş olsun dileklerinide iletmemi istedi"
yuttuğum salatalık boğazımda kaldığında öksürmüştüm.
"Yaman mı? he şey teşekkür ederim ben ona. odama gelmedi yani?"
başını iki yana salladı.
"yok kızım dedim ya,sen uyuyordun ben onu yolcu ettim işte hiç girmedi."
başımı sallayıp ayağa kalktım.
"ben üstümü değiştirip işe gideceğim. dışarda birşeyler atıştırırım."
hızla odama çıktım.
demek ki Yaman'la aramızda birşey olmamıştı, sanırım rüya görmüştüm.
nedensiz moral bozukluğumla siyah cropumu ve lila momjeanı üstüme geçirdim.
hasta olduğumdan yüzüm berbat haldeydi.
hızla makyaj yapıp kapıya doğru ilerledim.
siyah kot ceketi üstüme geçirdiğimde annem elinde bir poşetle yanıma gelmişti.
"Al kızım şu poşeti ,sabah börek yapmıştım Yaman oğluma ve miniklere götürürsün, sende ye bak daha yeni iyileştin."
gülümseyip annemin elindeki poşeti alıp yanağına öpücük kondurdum.
"hadi görüşürüz balım"
annem arkamdan el sallarken evden çıkıp yürümeye başladım.
hava çok güzeldi. Hafif esen rüzgar yüzüme çarparken aynı zamanda yakmayan bir güneşte tepemdeydi.
Yamanların eve vardığımda içeri girdim. Yamanın ablası Mine abla bana bir anahtar vermişti. evde biri olmadığı zaman bu anahtarla giriyordum. elimdeki poşeti mutfağa bıraktım.
içeriden gülüşme sesleri duyduğumda salona doğru ilerledim.
salonda bana arkası dönük koltuğa oturmuş bir kız onun yanında Yaman ve yan koltuklardada Arya ve Arda oturuyordu.
Arya kalkıp kucağıma atladığında içeri girip koltuğa oturdum.
Arya'da kucağıma oturduğunda ben kıza bakıyordum.
bu kız doğum günündeki şu süslü kokanaydı. şimdide üstünde dar mavi bir kot ve kısa sarı bir sweat vardı .
"Turna iyi oldun mu?" dediğinde Yaman'a döndüm.
"evet iyiyim , ayrıca bitki çayı için teşekkür ederim"
gülümsedi.
"Ha bu arada bu İlayda, benim kuzenim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
Teen FictionHiç görülmemiş bir aşk hikayesi.. Nereye uçacağını bilmeyen bir Turna. Turna'nın ona uçmasını bekleyen bir Yaman. Turna tam uçacağı yörüngeyi bulmuşken hayatının karmaşık bir hale girmesi onun yönünü saptamasını sağlıyor.. Bakalım Turna yörüngesi ol...