Sabah uyanıp gözlerimi araladığımda hafifçe esneyip doğruldum. İçimde dünden kalan hüzün yerini hala koruyor ve terketmeye de niyetli gibi durmuyordu.
yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp soluğu dolabımın önünde aldığımda giyinmeye bile üşeniyordum. oversize beyaz sweatshirt ve siyah dizi yırtık kotumu üstüme geçirdim. saçlarımı hızla tarayıp lila sırt çantamı aldım.
Mutfağa gittiğimde telefonla konuşan anneme merakla baktım.
"Tabi efendim tamam. akşam görüşürüz .hoşçakalın."
Annemin yanına gidip yanağına öpücük kondurdum. "Hayırdır? kiminle konuşuyorsun?"
"Haluk bey, eniştenin iş ortağı olan, akşam yemeğe çağırıyorda."
başımı salladım. "Tamam ben zaten orada olurum sana konumu atarım sende gelirsin akşam olur mu?"
annem başını sallayıp gülümsediğinde birşeyler atıştırmaya başladım.
yemek yemem bitince ayağa kalkıp sandalyeme koyduğum çantamı tek koluma taktım.
"Ben çıkıyorum anneciğim."
annem beni kapıya kadar geçirirken hızla beyaz spor ayakkabılarımı giydim.
annemi öpüp taksiye atladığımda bluetooth kulaklığımı çantamdan çıkarıp kulağıma taktım. Müzik listemde gezerken Adamlar-Benden Bana'yı açıp dinlemeye başladım.
bu şarkı bana her zaman huzur verirdi.
taksi durduğunda parayı verip indim.
anahtarla eve girdiğimde kulaklıklarım hala takılıydı. Hala o mükemmel şarkı çalıyordu.
evin içinde gezerek Arya ve Arda'yı aramaya başladım. bahçeye gözüm takıldığında Arya ve Arda'nın şişme havuzda gemi yüzdürdüklerini görüp gülerek yanlarına gittim. Kulaklıklarımı çıkarıp kutusuna koydum.
"N'aber ballarıım?"
deyip onlara sarıldığımda onlarda bana sarıldı.
"iyiyiz " gözümü kırpıştırıp arkamdaki Yaman'a baktım.
elinde başka bir oyuncak gemiyle sırıtarak bana bakıyordu.
gözlerimi kaçırıp ayağa kalktım.
"Naber Yaman?"
gülümseyip biraz eğilip yüzüme baktı, eliyle gözümün önünde ki saçı geriye attı.
"İyiyim sağol sen?"
gözlerimi kırpıştırdım.
"İyi diyelim iyi olalım değil mi?"
başını salladı.
"iyi misin?"
dedi ciddi bir ses tonuyla. omuz silktim.
"Mete gitti."
Yaman kaşlarını çattı ,daha da meraklanmış görünüyordu.
"Nereye?"
nefes alıp Yaman'ın gözlerine baktım.
"Antalya'ya gitti. ailevi bir mesele ,koruması gereken bir annesi var " dedim olayı ona anlatmayacaktım,sonuçta bu Mete'yle benim aramda birşeydi.
Yaman başını salladı.
"üzüldüm."
üzüldüğünü pek düşünmüyordum ama tepki vermedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
Teen FictionHiç görülmemiş bir aşk hikayesi.. Nereye uçacağını bilmeyen bir Turna. Turna'nın ona uçmasını bekleyen bir Yaman. Turna tam uçacağı yörüngeyi bulmuşken hayatının karmaşık bir hale girmesi onun yönünü saptamasını sağlıyor.. Bakalım Turna yörüngesi ol...