11 Yıl Sonra -Yazar- Esta Evelyn;
Harry doğalı 11 sene olmuştu ve babaları Harry'i Hogwarts'tan gelen mektup üzerine Hogwarts'ta okutmanın daha iyi bir fikir olacağına karar vermiştiler.
Bugün okulun ilk günüydü ve Harry ilk defa büyücüler dünyasına gidecek olmanın heyecanıyla içi içine sığmıyordu.
Gülümseyip nasıl bir yer olduğuna dair -bilmesine rağmen- en ince ayrıntısına kadar sürekli tekrar tekrar sorular soruyordu.
Babalarıysa onun bu heyecanına gülümseyerek sorularını özenle cevaplandırıyordu.
Harry'nin en çok merak ettiği şeylerden biride seçmen şapkanın onu hangi binaya seçecek olmasıydı.
Acaba James babası gibi bir Gryffindor mu olacaktı?
Yoksa Severus babası gibi bir Slytherin mi olacaktı?
Bu soru aklını kurcalarken trene binmeden önce son kez babalarına sarılıp sordu.
"Babalarım sizce ben Gryffindor mu yoksa Slytherin mi olacağım?"
İkili birbirine bakıp kırkırdarken Severus James'in belindeki elini çekip onun küçük bebeklerine eyilmesine olanak sağlamıştı.
James'sa kocasına sırıtıp oğlunun boyuna bacakları üstünde indi ve ellerini avucunun içersine alarak konuşmaya başladı.
"Evlat dinle, seçmen şapka seni hangi binaya seçecek olursa o olsun o binaya harika bir genç büyücü kazandırmış olur. Hangi binaya seçileceğinin bir önemi yok, bunları kafana takma ve yıllarını istediğin kadar dolu dolu geçirmeye bak."
Severus kocasını başıyla onaylarken Harry babalarına sarıldı ve vedalaşarak Hogwarts'a giden trene bindi.
Evetttt finale geldik, umarım severek okuduğunuz bir fic olmuştur.
Şahsen ben yazarken çok eğlendim.
Sizinde okurken eğlendiğinizi umuyorum, altta bir mesajınız var.Eheh mesajımıda aldığınıza göre artık gidebilirim, hepinizle yeni kurgularda buluşmak üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Milk 〄 Snames [Tamamlandı]
FanfictionSeverus çilekli süt severdi, James'da onu. -ˋˏ🍓 ꙰ᬼStrᥲᥕbᥱrrᭉ м𝔦𝗅𝔨🥛 ꙰ᬼˎˊ- ˚ ༘✶ ⋆。˚ 〄sɴᴀᴍᴇs〄 ˚ ༘✶ ⋆。˚