James Fleamont Potter;
Her zaman ki gibi Severus'un sırasına çilekli sütü bırakıp onu izlemek için kütüphaneye yönelmiştim.
O hep burada olurdu.
Genelde tüm vaktini kitap okuyarak ve bir şeyler atıştırarak geçirirdi.
Tatlıydı.Kitaplardan rastgele birisini almak için raflara yöneldiğim sırada onu gördüm.
Bana bakıyordu.Anlık kalp krizinden sonra ona bakıp saf saf gülümsedim.
Şaşırmış gibiydi.Onun komik surat ifadesiyle kendime gelip önüme döndüm ve bir kitap alarak ona yakın olabileceğim bir yere oturdum.
Tepkilerini izlemek çok hoştu, son bir yıldır onu izlemek rutinim halini almıştı. Tuhaf olansa bundan hiç sıkılmayışımdı.
O sanki ona baktıkça ayrı bir güzelleşiyordu ve benimde bu yüzden sürekli ona bakasım geliyordu.
Onu izlemeye dalmışken enseme inen şaplakla kendime geldim.
Karşıma oturan Patiayak'la gözlerimi devirdim. O ise baktığım yere bir göz atıp bana dönerek sırıttı."Yine onu dikizliyorsun anlaşılan.
Hiç vazgeçmeyeceksin değil mi?"İç çektim, ondan vazgeçmemin imkanı yoktu.
"Asla." Diyip gözlerimi tekrardan ait oldukları bedene çevirdim yani Severus'a.
Ona baktığım andaysa soğuk bir yüz ifadesiyle beni izliyor olduğunu fark ettim.
Ürperdim, çok mu belli etmiştim acaba?
Yok canım olmaz öyle şey. Hem sen belli eder misin hiç?
İç sesimi onaylarken etmem tabi diye söylendim ve ona öpücük atıp sırıttım. Göz devirip tekrar kitabına dönmüştü.
Nefeslenip kendi kendime söylendim.
Benim bu çocukla daha çoook işim vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Milk 〄 Snames [Tamamlandı]
Fiksi PenggemarSeverus çilekli süt severdi, James'da onu. -ˋˏ🍓 ꙰ᬼStrᥲᥕbᥱrrᭉ м𝔦𝗅𝔨🥛 ꙰ᬼˎˊ- ˚ ༘✶ ⋆。˚ 〄sɴᴀᴍᴇs〄 ˚ ༘✶ ⋆。˚