Tam o sırada Orkun du gelen. Yamanın yanına oturdu.Hilalde bi garip olmuştu seneler sonra görmüştü.Neyse tenefüste Orkun Hilale:
-Meraba Hilal
-Meraba Orkun
Oldukça soğuk bi konuşmaydı.Bense şok bi şekilde onlara bakıyodum.
Hilal koluma girdi ve kantine gittik.Hemen kantinde gördüğüm ilk çocuğa parayı verdim ve bana bi Freşa bi de tost almasını istedim.Hilal çoktan aldırmıştı.Çocukta benimkileri getirdi ve hayvan gibi acıktığım için daldım.
-Kanka sen iyimisin diye sordum.
-Niye geldiki o?
-Kanka dediya bizi özlemiş .o yüzden.
-Hmm peki o zaman dedi ve o da yemeğine daldı.Keyfi biraz yerine gelmişti.Sonr ad a zil çalınca hemen çantamı kaptım ve dışarı uçtum.Son bi derse.girmiycektim.Hemen eve gidip bi program yapıp eğlence düzenlemeliydim.En iyisi oarti vermekti.Hemen Hilale mesaj attım.
GÖNDERİLEN:HİLAL:))
KANKA Bİ PARTİ VERCEM HERKESE HABER VER GELİYOSUN BU ARADA SORMUYORUM.
GÖNDEREN:HİLAL: ))
TAMAM KANKA TABİKİDE GELİYORUM O ZAMAN ALIŞVERİŞE ÇIKALIM.
GÖNDERİLEN: HİLAL:))
TAMAM KANKACIM SAAT 3DE O ZAMAN.
GÖNDEREN:HİLAL:))
TAMAM.Hemen üstüme bi tane kazak geçirdim altıma da kot yırtık pantolonumu daha sonra da anneme haber verdim.
-Anne bugin parti vercemde bizim yalıyı kullanabilirmiyim?
-Tabikide ne demek annecim.
Hemen annemi öptükten sonra montumu giydim ve uçtum.Hemen Hilalgilin evinin önüne gekdim ve bekledim.Sonunda gelebilmişti.Gayet şıktı ama o da venim gibi ne bulmuşsa geçirmişti anlaşılan.
-Nerde kaldın kızım sen?
-Kanka anca hazırlandım lan.
-Tamam hadi çabuk ol.
Giderken oldukça soğuktu.Tam yanımıza bi araba yaklaştı.Yamandı.
-Kızlar buyrun gelin
-Ay çok saol valla diyerek Hilal hemen arabanın arka koltuğuna oturdu.Sonra ben de hemen arka koltuğun kapısını açıcakken
-Ya orası pis kardeşim oraya kusmuştuda.diyerek ön kapının kapağını açtı.
Ben de bindim.Sonrada alışveriş merkezine tam gelirken bizim ağzı açık çenesi düşük Hilal hemen
-Yaaa şey diycektim bugün biz akşam saat 10 da parti vericez sende gelsene.
-Tamam bakarız.
-Kızım sen malmısın yaaa ben çocuktan uzak durmaya çalıştıkca ona dahada yakınlaşıyorum.
-Ya kızım görmüyomusun yaa çocuk çok yakışıklı ve bence senden demesine kalmadan mağazaya. Girdim.
Mağazadan Hilale bi elbise seçtim pembe ve dantelli bi elbise ve altına da toz pembe bi ayakkabı ve pembe taşlı küçük bi küpe aldım.
Hilalde bana bi elbise seçmişti.Üst tarafı beyaz altıda siyah ve krem rengi ayakkabı mavi taşlı ayakkabı ve mavi taşlı bi çantayla brnimkide hazırdı.Sonrada bunları ödeyip eve gittim.Hemen giyind im ve saçlarımı düzleştirip yola çıktım.Tam o sırada Orkunun arabasıyla karşılaştım. İçindede Hilal vardı sanırım barışmışlardı.Neyse madem öyke dedim bende yanlarına gitmedim arabaya binip gittiler.Yolda yanıma bi araba yaklaştı.Eylül ve Mertti.
-Mira gelmek istersen binebilirsin canım.
-Yok canım yaa ben taksiye binip gidicem saolun.
Yarım saattir taksi bekliyodum hemen yanıma bi araba yaklaştı ve Yamanın arabasıydı.
-Gelsene
-Yok ya ben taksiye binip gidicem
-Üşümüşsün gel işte.
Üşümediğimi belirtmek için naptıysam da üşümüş kedi yavrusu gibi baktığımdan her şey belli oluyodu.
-Neyse madem çok ısrar ediyosun geliyim bari
Güldü ve oturdum.
-Sana bi şey sorucam hani partiye eşinle gitmrk zorundaymışsınya diyırum ki benim eşim olsan yani herkes teklif etti ama ben seninle gitmek istiyorum.
-Benimle mi???
-Evet seninle yani senin içinde sakıncası olmazsa
-Bilmem olurrr dedim dedim ama keşke demeseydim Yamanla ben eştik.
Parti yerine yaklaştığımızda kapımı Yaman açtı ve kolunu uzattı.Ben de koluna girdim.Napiyim sonuçta odun gibi yanyana durursak hiç hoş olmazdı.Partide Orkun bi kpnuşma yapıyodu ve bilin bakalım ne diyodu?
NE mi diyodu aynen şöyle diyodu.
-Buraya dönmemdeki tek neden Hilal ve benimle yeniden sevgili olmasını istiyorum. Hilal bana bi şans daha verirmisin?????
Hepimiz gözümüzü Hilale diktik.
(Hikayemi beğendiğiniz için teşekkür ederimmm devamını beklerim öporom.;))